ESF včera, dnes a zítra Využití ICT ve výuce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
MATCOMP s.r.o. Inovativní metody dalšího vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. (CZ.1.07/3.2.09/ )
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Flash – interaktivní aplikace a prezentace
Vítáme Vás!! Závěrečná konference projektu OPVK oblast podpory Zvyšování kvality ve vzdělávání Centrum podpory EtV v Olomouckém kraji 5. června.
Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Představení zajímavých projektů OPVK
Začlenění a úloha UNIV 2 ve struktuře regionální odborné školy technického zaměření Ing. Vladimír KEBERT, CSc Ředitel SOŠ a SOU Hořovice.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
Ing. Jana Popelková Národní vzdělávací fond Kongres výchovného poradenství, Pardubice, 25.–26. dubna 2006 Informační zdroje v poradenství.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Etická výchova a Finanční gramotnost
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
1 CELOŽIVOTNÍ UČENÍ − KROMĚŘÍŽ 2010 PŘÍKLADY INSTITUCIONÁLNÍ PODPORY ROZVOJE CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ V KRAJI Výměna zkušeností z rozvoje a podpory celoživotního.
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Environmentální výchova a
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
RNDr. Jana Matesová Obsluha počítače, tvůrce počítačové grafiky, videa a tvůrce webových stránek Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Občanské sdružení rodičů a přátel dětí s handicapem ORION Adresa: Centrum ORION Panská 1493 Rychnov nad Kněžnou Telefon:
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR: Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 ÚVODNÍ SEMINÁŘ K PROJEKTU
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Polytechnická hnízda pro Prahu Partnery projektu jsou Hospodářská komora hl.m. Prahy a cechy řemeslníků Cílem je vybudování sítě dílen na SŠ pro ZŠ vychází.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zhodnocení období 2005 – 2008 v oblasti školství a sportu
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Informace o projektu IKAP
Kariérové poradenství a podnikavost
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

ESF včera, dnes a zítra Využití ICT ve výuce Gymnázium Blovice Středisko služeb školám Plzeň

program 13:00 Zahájení semináře – Gymnázium Blovice Zhodnocení projektů ESF 13:30 Představení projektového záměru SSŠ Plzeň Ing. Zdeněk Pech „Vzdělávací systém ICT pro pedagogy škol Plzeňského kraje“ 14:00 Lektoři Gymnázium Blovice Inspirativní ukázky pro přítomné učitele z využití ICT 15:00 Prezentace nových moderních ICT nástrojů pro školy Martin Klečka, SSŠ Plzeň 15:35 Diskuse Praktické ukázky práce s moderními ICT nástroji - Zdeněk Pech, PPC s.r.o. 16:00 Zakončení semináře Gymnasium Blovice

Gymnázium Blovice a jeho zkušenosti s ESF RNDr. Pavel Vlach, Ph.D.

gymnázium je řešitelem dvou projektů ESF z operačního programu platného pro roky 2004-2008 s názvem „Rozvoj lidských zdrojů“ Gymnázium jako vzdělávací centrum Školní vzdělávací program – klíč k nejmodernějšímu způsobu vzdělávání

Gymnázium jako vzdělávací centrum projekt spuštěn 8.11.2006, skončí 30.6.2008 podpora cca 3 000 000 Kč transformace gymnázia v instituci nabízející další vzdělávání třem cílovým skupinám: žáci pedagogičtí pracovníci ostatní zájemci o další vzdělávání (občané)

Gymnázium jako vzdělávací centrum prostředky využity na: 1. vybavení vzdělávacího centra rekonstrukce 2 učeben vybavení vzdělávacího centra (2 dataprojektory, 15 PC stanic, 2 notebooky, 2 tiskárny, 2 kopírky) nábytek do 2 učeben (cca 100 tis) softwarové vybavení (cca 100 tis) publikace (cca 30 tisíc) => výrazné rozšíření nebo inovace stávajícího vybavení

Gymnázium jako vzdělávací centrum 2. materiální zabezpečení a nákup služeb spotřební materiál správa internetového portálu paušální poplatky (telefon) 3. propagaci tisk propagačních materiálů placená inzerce v denním tisku 4. personální zabezpečení aktivit podpora manažerského týmu (5 osob) podpora cca 35 lektorů (zatím) vzdělávací aktivity jsou pro všechny zcela zdarma

Gymnázium jako vzdělávací centrum cílová skupina žáci výrazné rozšíření volnočasových aktivit pro žáky jednorázové semináře a přednášky jazykové kurzy přípravné kurzy na přijímací zkoušky na SŠ a VŠ různého směru

Gymnázium jako vzdělávací centrum z nabídky volnočasových aktivit v tomto období: Kresba a grafika Divadelní dílna Rétorika a kultura mluveného projevu Žurnalistika 3D grafika Macromedia Flash MX Francouzský jazyk Ruský jazyk Matematika Pěvecký sbor Instrumentální a pěvecké dovednosti v praxi

Gymnázium jako vzdělávací centrum z nabídky seminářů a přednášek pro žáky: Šikana a její prevence Historie archeologie a metody archeologické práce Závislosti. Jak jim nepropadnout? Národní obrození na Jižním Plzeňsku Formy náhradní rodinné péče Ochrana životního prostředí v ČR Kulturní a historické památky Jižního Plzeňska Peru - Perla jižní Ameriky Základy první pomoci Zvládání stresu, psychické zdraví

Gymnázium jako vzdělávací centrum v současné době absolvovalo tyto aktivity 495 žáků naší i dalších škol

Gymnázium jako vzdělávací centrum cílová skupina pedagogičtí pracovníci 81 akreditovaných vzdělávacích aktivit převažují jazykové, ICT aktivity a vzdělávací akce z oboru biologie nabídka je doplněna aktivitami ze zeměpisu, dějepisu, českého jazyka a literatury, komunikačních a psychologických oborů

Gymnázium jako vzdělávací centrum cílová skupina pedagogičtí pracovníci relativně malý zájem (cca 100 absolventů) námitky proti formám DVPP (např. zajišťované KCVJŠ) nevhodný čas (dopoledne nebo časné odpoledne – učitelé nejsou kvůli nutnosti suplování uvolňováni) aktivity jsou drahé aktivity u nás jsou zdarma a odpoledne nebo k večeru => jsou příliš zaneprázdnění nebo již vše umí

Gymnázium jako vzdělávací centrum cílová skupina ostatní zájemci velký zájem především o jazyky a ICT kurzy

Gymnázium jako vzdělávací centrum nabídka ICT kurzů Základy práce s počítačem I. a II. Zpracování textu na počítači Tabulkové kalkulátory pro začátečníky a pokročilé Tvorba prezentací Počítačová grafika a digitální fotografie Vektorová grafika Tvorba webových stránek Základy programování v PHP Základy programování v JavaScriptu Internetové aplikace založené na PHP a MySQL Flash - grafika a základy Action Scriptu Flash - programování v ActionScriptu Objektově orientované programování jazyce JAVA

Gymnázium jako vzdělávací centrum v současné době absolvovalo tyto aktivity 520 pedagogických pracovníků a ostatních zájemců o dalších vzdělávání

Gymnázium jako vzdělávací centrum propagace projektu více než 10 článků v Blovických, Nepomuckých novinách a Radyňských listech články v Plzeňském deníku inzerce v deníku Právo a Mf Dnes internetová prezentace www.blovice.cz/esf

ŠVP – klíč k nejmodernějšímu způsobu vzdělávání projekt spuštěn leden 2007, skončí 30.6.2008 podpora cca 1 000 000 Kč podpora pedagogů tvořících ŠVP podpora studentů v prvním ročníku osmiletého studia

ŠVP – klíč k nejmodernějšímu způsobu vzdělávání práce na ŠVP

ŠVP – klíč k nejmodernějšímu způsobu vzdělávání podpora vzdělávání žáků

ŠVP – klíč k nejmodernějšímu způsobu vzdělávání