Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podstatná jména- zvířata na dvorku
Advertisements

Podstatná jména STROM, KEŘ
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.42 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vyjmenovaná slova po S VY_32_INOVACE_11 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová VY_32_INOVACE_16 Český jazyk – čtení 2.ročník – vytvoření a ověření.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_285_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:17.12.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník - Jazyk a jazyková komunikace - Český jazyk a literatura - Čtení.
MATEŘSKÁ ŠKOLA, ZÁKLADNÍ ŠKOLA A PRAKTICKÁ ŠKOLA, HORNÍ ČESKÁ 15, ZNOJMO EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_236_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Nebojíme se čtení Svátek Dnes má svátek Ola. Emil jí dal mýdlo.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.40 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2011
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
(český jazyk pro 1. ročník)
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_60
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/21.1458 I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Označení výstupu: VY_12_INOVACE_ČIG_1.ročník_10 Kdo vytvořil, kdo ověřil: Miluše Jeníková Vzdělávací oblast: Vzdělávací obor: Jazyk a jazykové komunikace Český jazyk a literatura Předmět a ročník: Český jazyk, 1. ročník Téma: Čtenářská gramotnost- porozumění textu Stručný popis: Viz anotace Datum vytvoření: Datum ověření: 30. 04. 2012 13. 06. 2012

Čtenářská gramotnost Porozumění textu

Tento výukový materiál je určený pro žáky 1. ročníku do hodin čtení Tento výukový materiál je určený pro žáky 1. ročníku do hodin čtení. Procvičují si paměť a porozumění textu.

Metodický popis Tento výukový materiál je vytvořen v programu PowerPoint. Na každé kliknutí se objeví snímek. 4. snímek – děti si nahlas přečtou jednou , i dvakrát, text. 5. snímek – 1. a 2. klik – objeví se otázka a věta. Děti odpoví, třeba pomocí stírací tabulky, ANO nebo NE. 3. klik - ztratí se ANO nebo NE. Totéž u snímků 7, 9, 11, 13, 15, 17. 6. Snímek – kontrola odpovědi –vyznačená správná věta. Totéž u snímků 8, 10, 12, 14, 16, 18.

Přečti si dobře text! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? Odpověz ANO nebo NE. U stolu je teta. ANO NE

Tak je to správně! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? Mimino se pase. ANO NE

Tak je to správně! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? Mimino pije u mámy. ANO NE

To je pravda! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? Tom má maso. ANO NE

Tak je to dobře! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? U domu je pes. ANO NE

Toto je pravda! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? U lesa se pase jelen. ANO NE

Tak je to správně! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Co je pravda? Nad jetelem poletuje osel. NE ANO

Tak je to dobře! U stolu je máma. Je tam i táta. Máme malé mimino. Mimino má pusu. Mimino jí a pije. Mimino pije u mámy. Tom jásá: ,, Teto,mimino pije! Papej,mimino, papej! Teto, mám lupu a mapu. To je moje lupa a mapa.“ U domu je topol. Dál je les. U lesa se pase jelen. Jelen jí jetel. Nad jetelem poletují motýli.

Použitá literatura: obrázky Klipart 2010.