Rekonstrukce severních mostů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Řízení motorových vozidel
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Statutární město Mladá Boleslav
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Preference tramvají v Praze
Statutární město Ostrava Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Modernizace dálnice D1.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Letní údržba silnic Pardubického kraje. 2 LETNÍ ÚDRŽBA SILNIC BĚŽNÁ ÚDRŽBA SILNIC (OPRAVY POVRCHŮ) DOPRAVNÍ ZNAČENÍ BEZPEČNOSTNÍ ZAŘÍZENÍ MOSTY SILNIČNÍ.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
20. června 2012 Modernizace dálnice D1.
Nový městský stadion Vítkovice Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje.
Charakteristické znaky MHD
Ondřej Hynek. Česká republika: Dálnice Hospodářský zeměpis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka,
Dopravní charakteristiky
Dopravní a liniové stavby
Bezpečná cesta do školy ZŠ Meteorologická.
R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky
Malá Chuchle – Lahovice
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
OKRUŽNÍ KŘIŽOVATKY I N S T I T U T D O P R A V Y
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Teorie dopravního proudu
(světelného signalizačního zařízení) VÝPOČTY PEVNÝCH SIGNÁLNÍCH PLÁNŮ
Mimoúrovňové křižovatky
Odkryj správnou dopravní značku a najdi pod ní písmeno.
stůj, dej přednost v jízdě
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Úvod do pozemních komunikací
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Doprava v klidu – parkování vozidel Podklad ke cvičení Převzato a upraveno dle Zákonů.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška METODIKA BEZPEČNOSTNÍ INSPEKCE 2 Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního stavitelství, Fakulta.
Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, Louny.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Čas se zamyslet … zodpovědný přístup k bezpečnému pohybu v silničním provozu.
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Uzavírky a objízdné trasy v rámci realizace II. etapy „Rekonstrukce ulice Nádražní“ v termínu od do
VY_32_INOVACE_06_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov,
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Dopravní charakteristiky
PRAŽSKÝ OKRUH.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Vzorový příklad výpočtu křižovatky se SSZ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
D o z p n r.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
Krajské ředitelství policie hl. m
DOPRAVNÍ ZNAČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Grosmanová.
Zkušenosti z provozu MKDS v Pardubicích
STUDIE PROVEDITELNOSTI ZAVEDENÍ NÍZKOEMISNÍ ZÓNY NA ÚZEMÍ STATUTÁRNÍHO MĚSTA BRNA „Tento projekt je spolufinancován Státním fondem životního prostředí.
Dopravní značení Podklad ke cvičení
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Rekonstrukce severních mostů Připravovaná dopravní opatření po dobu realizace stavby „Revitalizace přednádraží Ostrava-Svinov, II.etapa“ Rekonstrukce severních mostů

Investor: Moravskoslezský kraj a Statutární město Ostrava Zhotovitel: sdružení IMOS Brno, a.s., SDS EXMOST spol. s r.o. Brno Technický dozor: DOPRAVOPROJEKT Ostrava spol. s r.o. Doba realizace: 07/2011 – 03/2013

Dopravní zatížení za 16 hod., stav před rekonstrukcí

Přehled navržených opatření 2. fáze Křižovatka Plzeňská - 28. října, úprava řazení Křižovatka Francouzská - Nad Porubkou, omezení provozu SSZ Křižovatka F trasa - Nad Porubkou, změna přednosti Křižovatka Bílovecká - Polanecká, zachování provozu SSZ Křižovatka Polanecká - rampa k MÚK Rudná, změna přednosti Křižovatka 17.listopadu - Nábřeží SPB, zákaz odbočení vlevo Připojení z dálnice do MÚK Rudná, úprava řazení

Křižovatka Plzeňská - 28. Října Navrhovaná opatření - ve směru od Mariánských Hor směrování dopravy na Porubu doleva a doprava, upozornění na uzavírku silnice v přímém směru - vytvoření dvou řadících pruhů přímo od jihu

Křižovatka Nad Porubkou - Francouzská Navrhovaná opatření - vypnutí přechodného SSZ z důvodu očekávaných kongescí vozidel v době dopravních špiček, signalizace bude připravena k provozu

Křižovatka F trasa - Nad Porubkou Navrhovaná opatření - změna přednosti v jízdě do stavu před zahájením rekonstrukce mostů - hlavní komunikací je rampa F - nutnost účasti příslušníků policie z důvodu regulace silničního provozu

Křižovatka Bílovecká - Polanecká Navrhovaná opatření - ponechání přechodného světelné signalizace

Křižovatka Polanecká - rampa k MÚK Rudná Navrhovaná opatření - změna přednosti v jízdě, hlavní komunikací je ul. Polanecká ve směru k mimoúrovňové křižovatce (uvedení do původního stavu před rekonstrukcí mostů)

Křižovatka 17.listopadu - Nábřeží SPB Navrhovaná opatření - zákaz odbočení vlevo z ulice 17.listopadu do ulice K Myslivně s výjimkou autobusů DPO a.s. (vedeny po tramvajovém tělese)

Připojení z dálnice do MÚK Rudná Navrhovaná opatření - navrženo vytvoření dvou vjezdových řadících pruhů, vpravo bez kolize pro směr do Poruby a přímo s dáním přednosti pro směry Svinov a Vítkovice

Provozní rizika – křižovatka 17.listopadu-Rudná KVALITA PROVOZU Úroveň kvality připojení vychází na úrovni D/E, s ohledem na významný vliv blízké a přetížené křižovatky SSZ Vřesinská-17. listopadu lze očekávat spíše úrovně kvality E/F.

Provozní rizika – vjezdová rampa z OK D1/Rudná na Rudnou KVALITA PROVOZU Úroveň kvality připojení vychází na úrovni D, pro špičkovou čtvrthodinu může dosáhnout úrovně E.

Modelová teorie 1. dne – křižovatka Plzeňská-Rudná Kvalita provozu Úroveň kvality připojení z ulice Plzeňské na ulici Rudnou vychází na úrovni E/F.

Kartogram dopravního zatížení, 2. fáze (severní část)

Růst dopravního zatížení na náhradních trasách nárůsty zatížení v jednom směru 17.listopadu + až 7196 vozidel Nad Porubkou, F trasa + 6219 až 6483 vozidel Bílovecká, Polanecká + 5407 až 8610 vozidel

Střední zdržení na rozhodujících křižovatkách STŘEDNÍ ZDRŽENÍ: 17.listopadu/Vřesinská 113s 17.listopadu/Nábřeží SPB 68s 17.listopadu/Opavská 47s Bílovecká-Polanecká 42s

Vypočtené průměrné úsekové rychlosti úsekové rychlosti: ul. 17.listopadu 10 až 16 km/hod. F trasa/Francouzská 6 až 16 km/hod. Polanecká 25 km/hod.

Kvalita provozu V důsledku uzavření severní části Svinovských mostů dochází na náhradních přístupových trasách do Poruby k překročení úsekových kapacit komunikací, kapacit připojování a výkonnosti rozhodujících křižovatek. K dosažení cílů se významně prodlužují dojezdové vzdálenosti a dojezdové časy. Průměrná délka jízdy se na objízdných trasách zvyšuje přibližně o 6 – 7 km. Vzhledem k frontám se průměrná doba jízdy ve špičkovém období navyšuje o 15 minut, v trase ulice 17. listopadu až o 20 minut. Např. fronta na ulici Rudná od křižovatky s ulicí Vřesinská může dosáhnout délky 1,5 – 2 km.

Děkuji za pozornost