Bowlingservis Vás vítá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak měřit hlavu psa pro výrobu náhubku na míru
Advertisements

TK – Normalizované prvky
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Tvorba tiskové sestavy ve WinBase602 Přehled agentů pro PX50 (Veronika Krůtilová)
Jednotky délky. Délková měřidla
MĚŘENÍ DÉLKY.
MĚŘENÍ DÉLKY PLOCHY OBJEMU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN
Název školy Střední odborná škola Luhačovice
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Měření délky a hmotnosti
Přesnost a chyby měření
20..
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování technického výkresu.
DÉLKA délka se používá k udání rozměrů těles (délka, šířka, výška, hloubka) nebo vzdálenost mezi dvěma body v prostoru. d = 1m Značka: d Jednotka: m (metr)
Autoři:Iveta Rejnušová a Karolína Moravcová
5.1 Měření na centimetry a milimetry
14.1 Úsečky – porovnávání, přenášení
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Měříme délku s různou přesností
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování jednoduchého technického výkresu.
Měření 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Tato prezentace byla vytvořena
Porovnání noniusových a digitálních měrek v oblasti metrologie
19..
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
F YZIKA Měření délky. Vypracoval: Lukáš Karlík. P OROVNÁVÁNÍ Dříve lidé měřili pomocí porovnávání na větší a menší. Toto měření bylo však velmi nepřesné.
Úvod do fyzikálního měření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_16 16 MĚŘENÍ DÉLKY autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Užití poměru (graficky)
Název: Výroba stahováku ložisek Autor: Pavel Moravec
Dvourozměrné geometrické útvary
13. Přenášení motivu na materiál pomocí běloby a kopírovacího papíru
MĚŘENÍ DÉLKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Technické písmo Psaní volnou rukou pomocí šablony počítačem
Klézl , Gremlica , Běhal , Simon
Jak udělat skákajícího panáka ještě přesněji
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Užití poměru (graficky)
zpracovaný v rámci projektu
Název: Výrobní postup hrací kostky Autor: Adam Burda
SŠ-COPT Uherský Brod David Kranz 12. Pauzování
Základní konstrukce Kolmice.
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_14_FYZIKÁLNÍ VELIČINY
Množina bodů dané vlastnosti
MĚŘENÍ DÉLKY.
Jak postupujeme při měření délky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Množina bodů dané vlastnosti
Měření délky.
Přesnost a chyby měření
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Transkript prezentace:

Bowlingservis Vás vítá

Bowlingservis Měření bowlingové koule Podrobný návod jak změřit velikost děr a rozpětí prstů na bowlingové kouli Nejprve si v bowlingové herně vybereme kouli u které vám velikost děr a rozpětí prstů vyhovuje nejlépe. Teď si vysvětlíme jak máte tuto kouli správně změřit tak abychom tyto naměřené hodnoty mohli použít k navrtání nové koule.

Bowlingservis Co k tomu budeme potřebovat ? Posuvné měřítko neboli šupleru. Metr (může být papírový jaký je třeba k sehnání v Hornbachu atd., popřípadě můžeme použít školní pravítko). Lihový fix nebo cokoliv jiného čím půjde nakreslit na kouli rysky.

Bowlingservis Na měření děr použijeme nejlépe posuvné měřítko. Pokud toto měřítko nemáme nebo s ním neumíme měřit můžeme v nouzi použít obyčejné pravítko.

Bowlingservis Vzhledem k tomu že díry v bowlingových koulích mají po navrtání ostrou hranu, každá bowlingová koule má provedeno sražení (zaoblení) hran. Proto je třeba si pamatovat že máme měřit pouze průměr díry bez zaoblení.

Bowlingservis Nyní si díru na palec rozměříme na polovinu a střed díry si označíme na kouli.

Bowlingservis Mezeru mezi dírami pro prsty si rozdělíme na polovinu a opět označíme.

Bowlingservis Nyní obě značky spojíme čarou.

Bowlingservis Nyní si narýsujeme čáru označující okraj prstových děr. Tato čára by měla být kolmá k čáře od prstů k palci. Rozpětí prstů se měří od okraje palcové díry k okraji prstové díry.

Bowlingservis Při měření rozpětí prstů musíme opět pamatovat na to že se rozpětí měří od okraje díry, ne od okraje zaoblení.

Bowlingservis Při měření rozpětí je nutné dbát na to aby bylo pravítko přiloženo k obvodu koule.

Bowlingservis Pokud nemáme pravítko které se dá přiložit k obvodu koule, např. školní pravítko můžeme si pomoci proužkem papíru na který si označíme značky na kouli. Přiložením proužku papíru k pravítku potom změříme velikost rozpětí.

Bowlingservis Všechny změřené údaje si zapíšeme v milimetrech, např. takto: Průměr palce: 25 mm Průměr prostředníčku: 20 mm Průměr prsteníčku: 19mm Rozpětí palec – prostředníček: 80 mm Rozpětí palec – prsteníček : 83 mm Tyto údaje nám potom zašlete a my vám podle těchto hodnot odvrtáme novou kouli.

Bowlingservis bowlingservis@seznam.cz Doufáme že vám naše malá škola měření pomohla a rádi vaše případné další dotazy zodpovíme na: bowlingservis@seznam.cz