Člověk a vývojová stádia člověka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Autor:Mgr.Alena Shánělová
Vývoj člověka - postnatální
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník. VNITŘNÍ ÚSTROJÍ Prvouka 3.ročník.
Chrání vnitřní orgány (plíce, srdce, mozek) Umožňuje pohyb
FÁZE ŽIVOTA.
Ryby autor: David Hainall.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Přírodopis pro žáky 8 . Ročníků
SAVCI - charakteristika
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
Těhotenství, dětství a dospívání
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
Stadia lidského života
RYBY Přírodopis 7. ročník.
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Člověk 1.díl Za předpokladu použití psacích potřeb.
Lidské tělo Prvouka 3.ročník VY_32_ZAZNAM_Prv.I.3.D.03 – Lidské tělo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Kostra = opěrná soustava (Výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Fáze vývoje jedince Mgr. Jana Gajdošová
Jaký je naše tělo Kontrola
SAVCI Soustava opěrná a pohybová Je tvořena: páteř lebka
Soustavy orgánů - opakování
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Lidská kostra Martina Habrdlová Martina Habrdlová Martina Habrdlová.
Riskuj Lidské tělo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
Etapy vývoje lidského života. Periodizace vývoje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického.
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Kosterní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_1_Kosterní soustava Téma: Přírodověda.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_25 II Pohybová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Obratlovci Pětilístek: páteř
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Lidské tělo - kostra.
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_01_KOSTRA TÉMA: KOSTRA
Znaky života člověka Průběh lidského života
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
Vývoj člověka Ontogeneze.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ČLOVĚK A JEHO VNITŘNÍ ÚSTROJÍ
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
Periodizace lidského vývoje
Období lidského života
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
SAVCI - charakteristika
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Název sady materiálů: Člověk a zdraví
Autor: Mgr. Eva Procházková
Lidský věk VY_32_INOVACE_12
Transkript prezentace:

Člověk a vývojová stádia člověka Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad

Člověk a vývojová stádia člověka Člověk patří do skupiny primátů, obratlovců a savců. Lidské tělo se skládá za tří základních částí-hlava, trup a končetiny-horní a dolní. Tělo je tvořeno několika systémy, které mají různou funkci(kostra, svalstvo, krev, kůže…). Uvnitř lidského těla se nachází různé vnitřní orgány, které nám umožňují život(mozek, srdce plíce, játra…).

Člověk a vývojová stádia člověka Tyto orgány se spojují do soustav: -plíce-dýchací soustava -srdce-oběhová soustava -žaludek-trávící soustava -ledviny-vylučovací soustava

Člověk a vývojová stádia člověka h hlava krk trup d horní končetiny dolní

Člověk a vývojová stádia člověka Vývojová stadia člověka 1.Novorozenec -období od narození do jednoho měsíce

Člověk a vývojová stádia člověka 2.Kojenec -období od jednoho měsíce do jednoho roku

Člověk a vývojová stádia člověka 3.Batole -období od jednoho roku do tří let

Člověk a vývojová stádia člověka

Člověk a vývojová stádia člověka 4.Předškolní věk -období od tří do šesti let

Člověk a vývojová stádia člověka 5.Mladší školní věk -období od šesti do jedenácti(dvanácti let)

Člověk a vývojová stádia člověka 6.Starší školní věk-puberta -období od dvanácti do patnácti let

Člověk a vývojová stádia člověka 7.Adolescence-dospívání -období od patnácti do dvaceti let

Člověk a vývojová stádia člověka 8.Dospělost -období od dvaceti do šedesáti let

Člověk a vývojová stádia člověka 9.Stáří -období od šedesáti do devadesáti let

Člověk a vývojová stádia člověka 10.Vysoké stáří -nad devadesát let

Člověk a vývojová stádia člověka Rozdílnost lidí Lidé se od sebe liší: 1.vzhledem 2.věkem 3.pohlavím

Člověk a vývojová stádia člověka Otázky: 1.Do jaké skupiny patří člověk? 2.Jaké jsou základní části lidského těla? 3.Do kolika skupin dělíme vývojová stádia člověka? 4.Zkus je vyjmenovat. Otázka pro chytré hlavy: V čem se liší lidé?

Člověk a vývojová stádia člověka Zápis: -člověk patří do skupiny primátů, obratlovců a savců -lidské tělo se skládá za tří základních částí-hlava, trup a končetiny- horní a dolní -tělo je tvořeno několika systémy, které mají různou funkci(kostra, svalstvo, krev, kůže…) -uvnitř lidského těla se nachází různé vnitřní orgány, které nám umožňují život(mozek, srdce plíce, játra…) -Tyto orgány se spojují do soustav: plíce-dýchací soustava srdce-oběhová soustava

Člověk a vývojová stádia člověka Vývojová stadia člověka 1.novorozenec 2.kojenec 3.batole 4.předškolní věk 5.mladší školní věk 6.starší školní věk-puberta 7.adolescence-dospívání 8.dospělost 9.stáří 10.vysoké stáří -lidé se liší: vzhledem, věkem, pohlavím

Člověk a vývojová stádia člověka Prameny: Přírodověda 5 učebnice pro 5.ročník základní školy Člověk a jeho svět- Nová škola http://cs.wikipedia.org/wiki/Lidsk%C3%A9_t%C4%9Blo http://www.odmaturuj.cz/psychologie/faze-vyvoje-cloveka/

Člověk a vývojová stádia člověka Konec