Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek, 13.10. 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě Ondřej Herman.
Sociální sítě.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Technologie GPRS >Roman Slowioczek Specialista pro GPRS technologii Oskar.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Jak přenést svět na display
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Ondřej Hradil Brusel, 24. května 2007 CEBRE - Česká podnikatelská reprezentace při EU.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
EUROCENTRUM LIBEREC Informace pro podnikatele Třída 1. máje Liberec 3 Telefon:
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
EUROCENTRUM LIBEREC Třída 1. máje Liberec 3 Telefon:
8. Marketing.
Služba RDS-TMC Jednotný systém dopravních informací
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Inf Sítě mobilních telefonů a GPS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Vysoká škola technická a ekonomická
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Statistika aut v domácnostech
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,

Co to přináší? Každý se dozví co se děje, OKAMŽITĚ, jakmile to někdo napíše… EMOCE a INFORMACE pro ostatní lze sdílet, aniž byste znali nebo telefonní číslo adresáta… REÁLNÉ BENEFITY v podobě slev, asistencí na cestě, výhod, soutěží a dárků…

Proč je lepší než Twitter? Nabízí to nejlepší z komunikačních kanálů: mobilní internet, SMS, Rádio + RDS, web a Facebook. Je to lokálně vznikající služba, respektující lokální zákonitosti. Prostředek pro uvolnění emocí. Spojuje virtuální a reálný svět reálnými výhodami.

RÁDIO s RDS „SPZ“ •Komunikační prostředky MOTOmailu WEB (internet) MOBIL a SMS

V mobilní stránce Motomail pošlu dotaz: „jak je dlouhá kolona na #D1 135 km?“ MOBIL Rádio přebírá „realtime“ informace od řidičů a komunikuje prostřednictvím RDS a vysílání (moderátorem) Adresovaný řidič odpoví do Motomail stránky. Ostatní řidiči mohou komentovat, všichni sledují tok informací k dané situaci na internetu a Facebooku. WEB a Facebook RÁDIO s RDS (adresát dostane formou SMS a na nástěnku webu) „SPZ“

MOTOmail míří od stolu ven - je to primárně mobilní služba Mobilní internet iPhone, Android, Symbian SMS RDS (Facebook, Twitter)

Základní příležitosti pro monetizaci služby Cílená a kontextuální reklama Zákaznické programy, kupóny CRM, vztah se zákazníky Výzkum trhu

Cílení v rámci komunity MOTOmail Region (SPZ, Geo API) Výrobce a typ vozu Členství v klubech a zájmy Témata (#doprava, rady, slevy…) Zvyky, zájmy řidiče, styl jízdy (karma) Čas a způsob využití služby (mobil – web)

Reklamní formáty MOTOmail Anketa/výzkum, pozvánka na akce + microsite Profil, skupina, branding web - mobil - avatar SMS, WAP push + microsite (cílené, necílené) Sponzorovaný nebo vlastní info kanál Partner rozhlasové rubriky newsletter (cílený, necílený)

O uživatelích MOTOmailu … (beta provoz uživatelů)

Nejaktivnější skupiny Praha Doprava Liberec Obchodní zástupci Renault Brno

Nejlepší řidiči

Nejpopulárnější automobilové značky Škoda Ford BMW Renault Peugeot VW

Děkuji za pozornost! 9A (Sviha)