Data pro papírový direct mail - jak a kde kupovat B2B a B2C kontakty

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Advertisements

Podnikání Podnikáním se rozumí soustavná činnost prováděná samostatně podnikatelem vlastním jménem a na vlastní odpovědnost za účelem dosažení zisku. Podnikatelem.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
LEASING z pohledu daně z příjmu
DIRECT MAIL – LEGISLATIVNÍ OMEZENÍ
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál.
Czech POINT Tereza Šístková xsist02.
Historie Od roku 1946 jedinými zástupci zaměstnanců - odbory Zákon 144/1946 Sb. o jednotné odborové organizaci –§1 – název ROH Po roce 1989 Zachování principu.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí.
Obchodní společnosti.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Význam informací v podnikání
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Ing. Tomáš Cajthaml. Podklady Čerpat bylo možné z dotazníku: Přímé dotazy Nepřímé – nutné odvodit z výsledků záznamů schůzek další informace Z rozhovorů.
Projekt zavádění jednotné bezpečnostní politiky v prostředí VZP ČR
Ekonomická gramotnost
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 – Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Druhý workshop klastru v oboru zpracování kamene Hradec Králové, Klastry – přehled právních forem Ing. František Žoček Projektový manažer.
Zsv.
Podnikání VY_32_INOVACE_ Podnikání - je založeno na podnikatelském záměru s cílem dosažení maximálního zisku - podnikatelský záměr = nápad.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Workshop SFDP - Telč 2007 Fotogrammetrické firmy v České republice - průzkum současného stavu Ing. Jindřich Hodač Ph.D. Bc. Tereza Klečková Telč, 22. -
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Živnosti Právnické a fyzické osoby Čtyři typy živností
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 4. duben 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.8.
Jednotná kontaktní místa podle zákona o volném pohybu služeb Vlastimil Slovák, odbor Vnitřního trhu a služeb EU Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Základní registry ve veřejné správě
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Obchodní společnosti jako právní formy podnikání
Obchodní společnosti Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Bc. Jan Podloučka.  Základní registry  Zapisovatelé do ISEO   Práce s CzechPOINTem ◦ Ohlašovna – trvalý pobyt ◦ Ohlašovna – doručovací.
Czech Point na poštách ISSS Mgr. Pavel Kolář náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu.
ČVUT v Praze, Fakulta stavební Podnikání ve stavebnictví 126 EMM – Ekonomika a management Zimní semestr 2010 / 2011 Ing.Zdeněk Burda
Czech POINT ve službách České pošty aneb Česká pošta ve službách Czech POINTU Petr Stiegler náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment.
Základní registry.
OBCHODNÍ JMÉNO PODNIKU. Označení materiálu:VY_32_INOVACE_EKO_1161 Ročník:1. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh:Právní formy podnikání.
Právní možnosti při zakládání firemního zastoupení v SRN Prof. Dr. Arsène Verny, M.E.S. Advokát v ČR a SRN Sdružení českých podniků v Německu.
Soňa Pelikánová UČO: DATUM:
Struktura podnikatelského plánu
Začínáme podnikat aneb podnikatelský plán v praxi Lucie Vaigertová Střední škola KNIH, o.p.s.
Obchodní společnosti. veřejná obchodní společnost veřejná obchodní společnost komanditní společnost komanditní společnost společnost s ručením omezeným.
Co je to Czech POINT garantovaná služba pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho univerzálního místa možnost získání a ověření dat z veřejných.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Podnikání podle obchodního zákoníku Obchodní zákoník Upravuje vznik a podnikání právnických osob. Podnikání je soustavná činnost prováděná samostatně.
IKP divadlo Bez Prken Autorský zákon, zákon o ochraně osobních údajů Moudrý, Šimončík, Řezníček.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO31 Název.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
e-PK aktuální stav služeb DDS
Živnostenský zákon a rejstřík II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Obchodní právo. Subjekty obchodního práva. Jednání podnikatele
EGONovi tluče srdce! Ivan Langer ministr vnitra.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
Malé a střední podnikání
Vybrané právní aspekty podnikání v digitálním věku
Obce a implementace GDPR
JUDr. David Bauer ředitel odboru 28 – Regulace a metodika účetnictví
Osnova I. Úvod II. Současný stav III. Právní rámec
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Informace pro externí administrátory
Živnostenský zákon a rejstřík Občanská nauka 1. M
Transkript prezentace:

Data pro papírový direct mail - jak a kde kupovat B2B a B2C kontakty david.novohradsky@wunderman.cz

Kdo z Vás obdržel v posledním roce papírový direct mail?

….víte odkud na Vás daná firma získala kontakt?

Brief #1 Cílová skupina> muž/žena, věk 21 - 55 let, celá ČR, mimo Praha a JČ, majitel auta Požadované údaje> jméno, příjmení, adresa, telefon pro follow-up Brief #2 Cílová skupina> muž/žena, věk 26 - 50 let, celá ČR, ve spádové oblasti poboček, majitel nemovitost, předpoklad příjmu, přípojka plynu Požadované údaje> jméno, příjmení, adresa, stáří a typ nemovitosti Brief #3 Cílová skupina> malé a střední firmy (<20 zaměstnanců), pouze Praha, Brno, Ostrava, s potřebou často (>10x týdně) zasílat obchodní zásilky v ČR a do zahraničí Požadované údaje> název firmy, kontakt na jednatele nebo majitele, telefon

Jaká data pro B2B a B2C jsou v ČR dostupná Dnešní agenda Jaká data pro B2B a B2C jsou v ČR dostupná Dle jakých kritérií lze cílit alias jaké údaje jsou o kontaktech dostupné Jak nakupovat a dále s daty pracovat

Zdroje B2B a B2C kontaktů.

Datové zdroje B2B a B2C v ČR A. Veřejně dostupné zdroje Zlaté stránky, obchodní & živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí, registr budov, databáze profesionálních komor nižší náklady na pořízení v praxi je nutné tyto zdroje vzájemně kombinovat a deduplikovat hromadné získání dat z těchto zdrojů bývá komplikované nevyřešený opt-out, adresy nehomologované

Datové zdroje B2B a B2C v ČR B. Specializované listbrookingové společnosti DirectSoft, Information Group (ex Schober), Český marketing, Bisnode aj. využívají primárně veřejné zdroje, které propojují a dále obohacují o další informace vyšší náklady na pořízení garance (95-98% doručitelnost, 90% dovolatelnost) data jsou pravidelně aktualizovaná, sledují opt-out, homologované adresy dle zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Datové zdroje B2B a B2C v ČR C. Další možné zdroje vydavatelské domy – Ringier Axel Springer partnerství s firmami s velkým množstvím kontaktů (Telco, Finance, Utility) složitější a časově náročnější domluva (u partnertsví) dobré možnosti cílení vyšší náklady na pořízení adresní data ne vždy v dobrém stavu – nutnost homologace

Možnosti cílení.

B2C - dle jakých kritérii lze cílit? Kontaktní a socio. demografické údaje, majetek, lifestyle jméno, příjmení, titul, adresa, spádová oblast k ….nebo vzdálenost od – 100% telefon, věk - 30% věk, vzdělání, rodiný stav, odhad příjmů, členství ve správních orgánech společností, vlastnictví a typ nemovitosti, vlastnictví auta, připojení k plynu apod., lifestyle (co čtou?), cizinci,– 10%-20% speciální kritéria typu – současný operátor Telco, Utility, Finance - na trhu jsou k dispozici, ale v omezené míře – 5% Řádově lze kombinací veřejně dostupných zdrojů a nákupu od specializovaných společností získat obecný kontakt na cca. 2-3 mil. potenciálních zákazníku vs. 10mil. osob v ČR (4mil. domácností)

B2B - dle jakých kritérii lze cílit? Kontaktní a základní ekonomické údaje název firmy, adresa, OKEČ/NACE, právní forma, spádová oblast k…nebo vzdálenost od – 100% statutární zástupci – jednatelé – 90% telefon – 50% počet zaměstnanců, obrat a jejich vývoj v čase– 60% pobočky a provozovny, aktivita, rizikovost stáří firmy – cílení na nové subjekty Přes 2 mio. aktivních firem v ČR, měsíčně ~7000 nových

Jak nakupovat a dále s daty pracovat.

Jak data fyzicky získáme Většinou řešeno formou licenční smlouvy k užití databáze často časově omezeno (často max. 3 měsíce) užití pouze pro vlastní potřebu – nelze poskytnout třetí osobě bez souhlasu poskytovatele Garance poskytovatele – doručitelnost, odvolatelnost, aktuálnost povinnosti i na straně nabyvatele – neoprávněné užití databáze, ochrana osobních údajů, povinnost informovat o nesouhlasu se zpracováním os. údajů – opt-out více viz. přednáška Mgr. Petra Kůty Technicky dochází k předání téměř výhradně elektronickou formou nejčastěji formát XLS, CSV, MDB předávací protokol

Jak dál s daty pracovat Zabezpečte data jak po technické tak fyzické stránce – zpracováváte osobní údaje Vyhodnocujte doručitelnost, odvolatelnost a aktuálnost – v případě nákupu od listbrookingových společností existují garance Sbírejte opt-out a předávejte opt-out společnostem od kterých jste data získali Aktualizujte pravidelně data v případě, že je budete využívat i později Obohacujte data o další získané informace

Otázky & odpovědi.

Děkuji.