SPU Systém pro přidělování úkolů Úvodní studie  5.4.2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kalkulace plných a variabilních nákladů
Advertisements

Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK
Výpočet úroku při jednoduchém úrokování
SATELITNÍ KOMUNIKACE Martina ŠKVAŘILOVÁ, 4.Z.
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Solární systémy pro aktivní topení
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Jednotlivé kroky při účtování
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Adam Pechánek, Ján Ondrušek, Michal Táborský, Roman Machytka 1/7 ÚVOD Studie proveditelnosti.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Kontextový diagram Seznam aktérů Seznam událostí Kontextový diagram
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Projekt: REDAKČNÍ SYSTÉM 1.Základní informace 1.Projekt Tyto stránky tvoří dokumentaci cvičebního projektu z předmětů 36SI a 36SI2 za letní semestr 2005,
Softwarové inženýrství semestrální projekt PowerPlant - Modul pro vizualizaci biologických dat.
Hodnocení práce Hodnocení práce je nástrojem zajišťujícím, aby požadavky, náročnost, složitost a podmínky práce se odrazily v diferenciaci odměny pracovníka.
Studie proveditelnosti datového skladu KrÚ Vysočina - zhodnocení
Mini Sheet s.r.o Máte velké střevní obtíže? Kupte si náš toaletní papír, utře vás na 100%
Management telekomunikačních systémů
HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.
Cíl firmy, alternativní teorie firmy. Význam zisku
Členění útvarů Alokační fáze
Řízení přístupových práv uživatelů
MOJE FIRMA JENOM KVETE, PROTO MOHU DÁVAT DĚTEM. Cílem zařízení Klokánek je : Cílem je prosazovat formu institucionální péče, která je pro zařízení Klokánek.
3. Životní cyklus a procesy projektu
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
ROZHODOVACÍ ÚLOHY.
Sociální podnik sociální ekonomika. Pojetí sociální firmy Sociální firma je konkurenceschopný podnikatelský subjekt působící na běžném trhu jehož účelem.
Webová aplikace: Publikační systém. Členové týmu Jan Suchan Štěpán Hašek Jakub Hušek Petr Horský Bc. Petr Salač (SI2)
Operační systémy.
Mikroekonomie I Trh kapitálu a kapitálových statků
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
VeTo REALITY Váš partner ve světě realit. Nebojte se spolupráce s RK Do obchodu vkládám svoji osobní reputaci Nabízím vstřícné a férové jednání Spokojenost.
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Komerční využití systému ISDS
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
Systém pro zadávání a vyzvedávání úkolů
Licence WinFAS Skalský dvůr Licence Licence umožňuje provoz IS WinFAS dle následujících kategorií: režim provozu - časové rozlišení licenční.
Letsim 1 letecký simulátor Prezentace projektu - 36SI.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
Změna Státní energetické koncepce a priority České republiky k zajištění bezpečnosti zásobování elektřinou Ing. Tomáš H ü n e r náměstek ministra © 2008.
ANTIDRUGS S.R.O.. CÍL FIRMY  VYVINUTÍ,VÝROBA A PRODEJ PROTIMAGNETICKÉ SMĚSY KTERÁ OCHRÁNÍ TURISTY A DOPRAVCE  ODSTRANĚNÍ MAGNETICKÉHO POLE NA PODVOZKU.
Elektronický volební systém EVOS řešitelé:  Čech Filip  Čech Zbyněk  Kozelka Vlastimil  Pecholt Tomáš  Vystrčil Jan  Záruba Lukáš.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
SWI0411 Aktuální stav u Všechny týmy by měly mít vypracováno zadání. u Všichni by měli být zařazeni do řešení nějakého projektu. u To vše by se mělo zobrazit.
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Typická implementace 1 2,5 měsíce = 10 týdnů, bez větších integrací, vč. feasibility study, konverze/importu dat a pilotního provozu Analýza (1 týden)
Softwarové inženýrství semestrální projekt
Bezpečnostní politika
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Formy konkurence v tržní ekonomice - monopolistická konkurence M. MokrýC2A.
Řešení rozhodovacího problému Volba kancelářského software (Microsoft Office vs. Open Office) v prostředí podniku Autor: Dalibor Kaláb Ročník II: 2006/2007.
Assessment centrum.
Operační systémy - úvod
Ing. Veronika Dostálková MBA
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Vícekriteriální metody rozhodování
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

SPU Systém pro přidělování úkolů Úvodní studie 

• Ve firmě se přidělují úkoly • Vykazuje se práce • Je nutno vytvářet statistiky (kvůli rozhodování) • Potřeba formalizace (kvůli automatizaci a spolehlivosti) • Z toho plyne potřeba IS, který by to umožňoval • Komerční systémy jsou ale drahé a složité Popis problematiky

Systém SPU slouží pro zajištění podpory přidělování úkolů. Nadřízený pracovník přiděluje úkoly podřízeným pracovníkům a ti je plní. SPU poskytuje levné řešení tohoto problému, aby si je firmy s cca 100 zaměstnanci mohly dovolit. Jako komunikační médium využívá síť, což umožňuje kontrolu výkazů a zadávání úkolů i mimo firmu (např. ze služební cesty). Dále poskytuje různé statistiky činností. Deklarace záměru pro “SPU”

Kontext pro „SPU“

Cíle projektu  Krabicové řešení  Priority:  Jednoduché ovládání  Nízká cena  Pouze potřebná funkčnost

Než bude moci uživatel zahájit svoji činnost, tak se bude muset autentizovat: Kontext pro „SPU“

Hierarchie rolí pro „SPU“

Vztah úkolů a výkazů Základní data pro „SPU“

NADŘÍZENÝ (primární aktér) – ten, který zadává úlohy PRACOVNÍK (primární aktér) – ten, který vykazuje činnost ADMIN (sekundární aktér) – ten, který vytváří hierarchii Seznam aktérů pro „SPU“

NADŘÍZENÝ zadává novou úlohu NADŘÍZENÝ nabízí úlohu podřízeným PRACOVNÍK přijímá práci na úloze PRACOVNÍK vyplňuje výkaz práce na úloze NADŘÍZENÝ schvaluje výkaz práce … Seznam událostí pro „SPU“

Model jednání „SPU“

Náklady  Náklady dle MS-Project: ,-  Náklady dle COCOMO II: ,- (člověkohodina je 200 Kč, parametry: size = 5000, mode = 1.05, data = 0.94, cplx = 0.85, tj. náročnost = člověko-měsíců, potřebný čas = 6.79 měsíce)

Výnosy  Tento produkt by měl být distribuován jako krabicové řešení. Budeme-li předpokládat že se nám projekt podaří nasadit do 10ti firem (+ do jedné zdarma jako reklama), tak odhadovaná cena pro jednu kopii by měla být Kč.  Výnosy: 10 x ,- tj ,-

Zhodnocení  Obě metody odhadly cenu projektu na přibližně Kč.  Myslíme si, že cena produktu Kč ( + DPH) by pro koncového zákazníka (firma s deseti až sto zákazníky) by mohla být přijatelná. Domníváme se, že nejméně 10 firem by si produkt zakoupilo, každý další prodej by znamenal zisk.  Proto navrhujeme do projektu investovat.