28.03.2006 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Nový přístup k aplikacím Vema
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Způsoby stanovení ceny
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast:Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Získávání pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Vertikální cílení online kampaní…
Základy práce s počítačem – lekce V.
Význam informací v podnikání
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
A) Determinanty nabídky
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Základní služby Internetu
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
aneb zásady správné tvorby webových stránek Informatika Milan Šimek
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Dokonalá konkurence (DK)
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Ekonomie 1 Magistři Devátá přednáška Čistý přebytek a tržní struktury
8. Marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Tribuna českého obchodu TZB
VIKMA06 Rešeršní a studijně rozborová činnost
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC

Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě PPC reklamu  Tvorba odkazu  Výběr klíčových slov  Stanovení ceny za kliknutí

Pro koho je PPC vhodné PPC reklama přináší zisk, jakmile:  Klient provozuje web stránku  Na web stránce klienta je popis produktu/služby  Na web stránce klienta jsou uvedené kontaktní údaje Jak přináší PPC reklama zisk? – zviditelní inzerentův web  Okolo 46% firemních nákupů začíná získaváním informací z internetu, u domácnosti je to jen o málo méně  Prodávat může nejen e-shop, ale i informační stránka

Hlavní výhody pro klienta  Inzerce jen pro ty užívatele internetu, kteří mají zájem o produkt klienta  Platí jen za kliknutí, které přivede zájemce na jeho web stránku  Úplná kontrola – Možnost nastavení ceny za kliknutí – Možnost individuálního posouzení každého klíčového slova – Celkový rozpočet pod neustálou kontrolou – Rychlý a měřitelný výsledek

Proč používat právě PPC reklamu Jediný spůsob, jak prodávat přez web je získat návštěvnost. Jak ji získat?  Reklama mimo internet – vysoké náklady  SEO – vysoké náklady, nejistý efekt, dlouhé trvání, horší cílení  Bannery – vysoké náklady  Přednostní pozice v katalozích, nebo vyhledávačích – vyšší cena za kliknutí  PPC – široký záběr, vysoká efektivita, nízké náklady za návštěvníka (průměr 3.2 Kč za kliknutí – u nás :-))  Jiné, jako výměna linků, PR články a pod. – nízký zásah, variabilní efektivita

Tvorba odkazu Odkaz by měl znít, jako by ho psala třetí strana  Úspěšnost odkazu se značně zvyšuje, jakmile je formulovaný informativně a svým charakterem se podobá bežným výsledkům vyhledávání Každý produkt na web stránce potřebuje vlastní odkaz  Pokud hledáte „televizor“, očekáváte nabídku jen na televizor a ne celkovou nabídku elektro Použijte hledané slovo v titulku  Efektivita je o 35% vyšší, pokud hledané slovo „televizor“ použije inzerent v titulku

Tvorba odkazu Uvádějte lokalitu  Pokud hledáte „televizor“ ve Zlíně, více vás zaujme odkaz prodejce ze Zlína Tvořte stručné odkazy a uvádějte pouze nezbytné informace Při tvorbě odkazu dodržujte formální pravidla ETARGETu Hlavní pravidla  Nepoužívejte superlativy  Nepoužívejte velká písmena pro celá slova  Nesmí obsahovat informace, které nejsou uvedené i na stránce klienta

Výběr klíčových slov Rozhodněte se pro strategii  Všeobecný výraz, např. „Televizor“ > Široký záběr > Mnoho vyhledávání a mnoho návštěvníků> Vyšší cena za kliknutí  Specifický výraz, např. „Televizor Sony“ > Malý záběr > Méně vyhledávání a návštěvníků> Nízká cena za kliknutí  Přesný výraz, např. „Sony plazma“, nebo „SONY 46V2000“> Malý záběr > Méně vyhledávání a návštevníků> Velmi nízká cena za kliknutí  Je vhodné uvedené strategie kombinovat a díky jejich kombinaci a poměru vynaložených prostředků řídit efektivitu na jedné straně a rozsah na druhé

Výběr klíčových slov Jak předběhnout konkurenci  Mnoho klíčových slov umožní najít konkurencí neobsazená slova > nižší cena za kliknutí  Mnoho odkazů se specifickými slovy umožňuje vyšší relevanci odkazu > vyšší CTR > nižší cena za kliknutí  Vhodný výběr klíčových slov a správné znění odkazu má vysoký vliv na konverzní poměr na stránce klienta (návštěvník/akce)  Vybírejte dvouslovná spojení, více než 50% vyhledávaných výrazů má 2 a více slov

Stanovení ceny za kliknutí Úspěch vám zabezpečí vyšší pozice  Nejvíce návštěvníků přichází z první pozice - až 40%, avšak z 5. pouze 12% Jaká cena za kliknutí se vám vyplatí? Rozhodnutí je na vás (příklad)  Tržba – kliknutí při konverzi 3% znamená 150 zákazníků – Průměrná tržba na zákazníka 1.000,- Kč, (dohromady tedy ,- Kč)  Náklady – Náklady na produkt 75% (dohromady ,- Kč) – Náklady na ETARGET při 3,- Kč za kliknutí ( ,- Kč)  Zisk je ,- Kč (pokud zaplatíte za kliknutí 6,- Kč, zisk bude predstavovat 7.500,- Kč) nových zákazníků

Zásady pro úspěšný web Komerční úspěch web stránky ovlivňuje mnoho faktorů, ale jsou určitá základní pravidla:  Jednoduchá a intuitivní navigace  Přehledný design  Přehledné informace o produktu  Snadná dostupnost kontaktních údajů  Rychlá navigace  Používat jazyk, srozumitelný návštěvníkům  Grafické ztvárnění má podporovat obsah a přivést pozornost návštěvníka na důležité informace

Díky moc za pozornost a mějte fajn zbytek dne Pepa Kovář, Maťo Kováč