Aktuální informace k MZ 2011 (Mgr. Alena Sedláčková)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
REFORMA MATURITNÍ ZKOUŠKY jak bude nová maturita probíhat v roce 2010 • základní model nové maturity • jaké typy zkoušek bude nová maturita obsahovat •
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Gymnázium Františka Palackého Valašské Meziříčí
GVID – MATURITA 2014 aktuální stav – říjen 2013.
Gymnázium, Hranice, Zborovská 293 Maturitní zkouška 2010.
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
Maturitní zkoušky
Český jazyk a literatura
Maturitní zkouška v roce 2012 Přehled hlavních legislativních změn.
Novela ZÁKONA č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů PhDr.
Nová podoba maturitní zkoušky Obchodní akademie, Vyšší odborná škola cestovního ruchu a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s. r. o. Dr. Eva.
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty, učitele i školy připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 Unie školských asociací.
NOVÁ MATURITNÍ ZKOUŠKA
Maturitní zkouška 2013  společná část („státní maturita“)  jedna úroveň obtížnosti  profilová část  v „režii“ školy.
Maturita září Legislativa Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
Práce předsedy zkušební maturitní komise
Palackého 211, Mladá Boleslav
Model reformní maturity (Změna vyhrazena)
Gymnázium Františka Palackého Valašské Meziříčí
KROK. Cíl: vzdělávání pro maturitní generálku 2009 Obsah: organizace a logistika maturitní zkoušky Prezenční vzdělávání: – E-learningové.
Maturita 2015.
Maturitní zkoušky 2013.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Legislativní prostředí
GVID – MATURITA 2015 aktuální stav – září STRUKTURA MATURITNÍ ZKOUŠKY Maturitní zkouška (MZ) Společná část MZ Český jazyk a literatura Matematika.
Přijímací řízení ke vzdělávání na středních školách pro školní rok 2015/2016 (9. ročník)
CO NÁS ČEKÁ OKOLO MATURIT V ROCE 2012 Maturita 2011 Změny pro rok 2012 Připomínky CZESHA Nový systém hodnocení písemných prací.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve šk. roce 2014/2015
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty, učitele i školy připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 Plénum AŘG - Medlov -
NOVÁ MATURITA JAK BUDE NOVÁ MATURITA PROBÍHAT (říjen 2008) základní model nové maturity jaké typy zkoušek bude nová maturita obsahovat maturita bez hendikepů.
Maturita listopadu
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Nová (státní) maturita
NOVÁ MATURITA 2011 Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Maturita 2011 Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
NOVÁ MATURITA Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2014 Porada ředitelů škol a školských zařízení 9. prosince 2014 Liberec Dana Štěpánová.
Maturitní zkoušky Písemné zkoušky společné části matematika (didaktický test), anglický jazyk (písemná práce) český jazyk (didaktický.
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 TISKOVÁ KONFERENCE CERMAT 15/8.
TESTY PRO PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY LIBERECKÝ KRAJ REKAPITULACE NABÍDKY CERMATU PO ZAPRACOVÁNÍ VÝSLEDKŮ DISKUSE S ŘEDITELI ŠKOL A PRACOVNÍKY OŠMS KÚ.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2015 Porada ředitelů škol a školských zařízení 24. září 2015 Harrachov Dana Štěpánová.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2012 Ing. Dana Štěpánová odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Přijímací řízení
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/18
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/18
Přijímací řízení na SŠ ve školním roce 2016/2017
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
REFORMA MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2016
tisková konference CERMAT dne
Přijímací řízení ve školním roce 2017/2018
Přijímací řízení
Přijímací řízení ve školním roce 2017/2018
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve školním roce 2017 / 2018
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Transkript prezentace:

Aktuální informace k MZ 2011 (Mgr. Alena Sedláčková) 8.3. 2011 - Kadaň

Informační podpora (hodcestina@cermat.cz, hodcizijazyk@cermat.cz) • odborné dotazy z oblasti hodnocení PP/ÚZ (hodcestina@cermat.cz, hodcizijazyk@cermat.cz) odborné dotazy k problematice PUP MZ (pupmz@cermat.cz) odborné dotazy k organizaci MZ (organizacemz@cermat.cz) FAQ v LMS Moodle www.novamaturita.cz a infolinka (help desk) (tel.: +420 224 507 507, e-mail: info@novamaturita.cz - při problémech vždy uveďte REDIZO školy regionální garanti NIDV

Hlavní změny v procesu organizace MZ Hlavní změny jsou na základě: • Úpravy vyhlášky 177/2009 Sb. • Analýzy po zkušenostech z MAG´10 • Požadavku na 100% přesnost vytěžení dat ze zkušební dokumentace – technická a organizační opatření • Podnětů a návrhů ze škol • Podnětů žáků a veřejnosti

Zkušební dokumentace - změny • Testové sešity pro písemné práce obsahují volné strany pro zápis osnovy nebo konceptu • Záznamový arch obsahuje tři stavová pole – konal zkoušku,vyloučen, nepřítomen či nedokončil • Záznamový arch již neobsahuje jméno žáka, jen identifikační kód • V prezenční listině je odstraněno políčko „Účast žáka na zkoušce“ • Papírové obálky s označením „ZA a PL“ a „TS a ostatní“ obsahují nové, jednodušší průvodky

Zkušební dokumentace Zásilka se zkušební dokumentací obsahuje: Doprovodné materiály: metodické pokyny, bezpečnostní plomby, obálky Balení předmětů obsahuje jednotlivá balení pro učebny Balení pro učebny obsahuje: výčetku pokyny pro zadavatele protokol o průběhu maturitní zkoušky v učebně prezenční listinu záznamové archy testové sešity případně audio CD s tracklistem 5

Kompletační schéma 6

Distribuce zkušební dokumentace Zásilka s testovými materiály bude doručena do školy nejdříve 7 dní před konáním písemných zkoušek maturitní zkoušky (v pracovní dny) O čase a způsobu doručení bude informován ředitel školy s dostatečným předstihem Zásilka se zkušební dokumentací musí být ve škole uložena na bezpečném místě Pro každou školu je vyrobena personalizovaná sada zkušební dokumentace, proto musí každá škola obdržet zásilku, která je určena právě pro ni 7

Ostatní dokumentace Přihláška žáka k maturitní zkoušce Pozvánka k písemným zkouškám SČ MZ pro žáka Jmenný seznam žáků v učebně Dokumentace k dílčím ústním zkouškám SČ a zkouškám PČ Protokol o průběhu profilové části a ústních zkoušek společné části maturitní zkoušky Protokol o výsledcích SČ MZ žáka Vysvědčení o maturitní zkoušce Protokol o průběhu maturitní zkoušky ve zkušebním místě 8

Poslechový subtest Nejdůležitější činnosti úspěšné realizace: Ze strany CERMATu Výroba nahrávek ve formátu cda Zajištění kalibračních CD do škol Příprava školení pro zadavatele Ze strany ředitele školy Zajištění dostatečného počtu vhodných CD přehrávačů Zajištění vhodných učeben Proškolení zadavatelů k obsluze CD přehrávačů Zajištění záložních přehrávačů 9

Specifika zadávání poslechu Celá zkouška z poslechového subtestu je na CD CD obsahuje Stopa 1 – název zkoušky Stopa 2 – cvičný text Stopa 3 a další – zadání zkoušky (Jedna z posledních stop – čas na přepis odpovědí do záznamového archu žákem) ZAD do nahrávky od stopy 3 již nezasahuje, tj. stopy se samy přehrávají jedna za druhou! 10

Technické předpoklady přehrávače Vhodný přehrávač podporuje/umožňuje: Sledování stop PLAY, PAUSE, VOLUME, přehrávání dopředu a zpět Napájení z baterií (doporučeno) Dostatečný výkon (jeho) reproduktorů (ve vazbě na vybranou učebnu) 11

Technické předpoklady učebny Doporučení pro „optimální“ učebnu: Neměla by vznikat ozvěna (záclony, členěný nábytek, vzdálenost stěn do 17 metrů…) Okna by neměla být situována do rušné ulice Klid v okolních učebnách a přilehlých chodbách Vypnuté zvonění Pro všechny žáky by měla převažovat intenzita přímého zvuku z reproduktorů nad intenzitou odražených vln 12

Organizace MZ před a po zadávání písemných zkoušek - změny • Nebudou zasílány ranní monitorovací SMS komisařům • Komisař má povinnost se přihlásit na pracovišti DDT každý den konání zkoušek po příchodu do zkušebního místa • Do balíčku pro učebny nebudou přibalovány sponky • Balíček se sponkami vydá ředitel pouze komisaři pro sepnutí ZA PP po provedené digitalizaci

Organizace MZ před a po zadávání písemných zkoušek - změny • Ředitel zaznamená do „protokolu o zaplombování bezpečnostní bedny“ správnost zaplombování bedny, komisař potvrdí správnost zápisu (uvádí se číslo plomby) • Zadavatel a komisař nepodepisují průvodky na obálkách • Obě obálky se zalepují • Komisař kontroluje obsah obálky ZA a PL • Obálku označenou TS a ostatní kontroluje komisař namátkově • PZU je mimo obálky • Komisař přebírá od zadavatele obě obálky zalepené, po provedení kontroly je již nezalepuje

Organizace MZ před zadáváním a po zadávání písemných zkoušek Činnost komisaře každý den konání zkoušek: Pokud se komisař nemůže do školy dostavit, musí informovat ředitele školy a Help desk CERMATu Dostaví se k řediteli školy s platným jmenováním Přihlásí se na pracovišti DDT svými přihlašovacími údaji, čímž informuje CERMAT o své přítomnosti Provede kontrolu jmenných seznamů žáků na jednotlivých zkušebních učebnách 15

Předání zkušební dokumentace zadavatelům Komisař překontroluje neporušenost zásilky Ředitel zásilku otevře Ředitel vyjme ze zásilky: balíček pro zkušební předmět obálky plomby a sponky Ředitel předá protokolárně každému zadavateli: 1 balíček pro zkušební učebnu 2 papírové obálky Ředitel předá sponky komisaři (při prvním otevření zásilky) Ředitel zásilku opět zapečetí a provede zápis do záznamu o zaplombování bezpečnostní bedny 16

Vrácení zkušební dokumentace komisaři Zadavatel předá protokolárně komisaři veškerou ZD Komisař provede kontrolu obsahu obálky se ZA a PL (počet záznamových archů kontroluje dle PL) Komisař může provést namátkovou kontrolu obsahu obálky a TS a ostatní dokumentace (počet testových sešitů a případně CD dle výčetky materiálů) Komisař překontroluje formálně Protokol PZU, podepíše ho a vloží do obálky se ZA a PL Komisař obálku s TS a ostatní dokumentací předá řediteli školy Ředitel školy obálku TS a ostatní uloží zpět do zásilky a provede zápis do záznamu o zaplombování bezpečnostní bedny Obálku se ZA, PL a protokolem si komisař ponechá pro následnou digitalizaci 17

Organizace MZ – zadávání písemných zkoušek - změny • Zadavatel nemusí vyžadovat po žákovi průkaz totožnosti, je-li si žákovou totožností opravdu jist • Zadavatel má povinnost kontrolovat žákům propisovací tužky, které žáci použijí při zápisu odpovědí do záznamového archu • Žáci smějí během zkoušky jíst a pít (láhev na zemi) žák může opustit učebnu před vypršením časového limitu, ale nesmí se již do učebny vrátit (výjimky – musí předem schválit ředitel školy) • Zadavatel při instruktáži nekreslí způsob správného zápisu odpovědí do ZA na tabuli – obrázky s příklady zápisu odpovědí obsahuje testový sešit

Organizace MZ – zadávání písemných zkoušek - změny Hlavička záznamového archu obsahuje: Šestimístný identifikační kód žáka Druh a skupinu PUP MZ Tři stavová pole, zadavatel zaškrtne právě jedno stavové pole „Konal(a) zkoušku“, „Vyloučen(a)“ nebo „Nepřítomen(na) či nedokončil(a)“ Poznámka: Záznamový arch neobsahuje jméno a příjmení žáka

Organizace MZ – zadávání písemných zkoušek - změny ZA pro didaktický test z cizího jazyka pro poslech a ZA pro čtení byly sloučeny do jednoho záznamového archu, který má dva listy (první pro poslech a druhý pro čtení). • ZA pro didaktický test z cizího jazyka má tři stavová pole pro záznam účasti žáka na zkoušce, umístěna na první straně druhého listu (list pro čtení) • U písemné práce z CJL byl změněn postup pro vydání zkušební dokumentace. Zadavatel rozdá TS a po uplynutí času 25 minut na výběr zadání předá žákům proti podpisu záznamové archy.

Organizace MZ – zadávání písemných zkoušek- změny Zadavatel zalepí obě papírové obálky se zkušební dokumentací, protokol z učebny nevkládá do obálky. • Na průvodce obálky uvede pouze jméno a příjmení, název zkoušky a učebnu. • Zadavatel má možnost nechat se vystřídat v učebně školeným zadavatelem – stejný zadavatel však musí zadávat úvodní i závěrečnou část administrace.

Zadávání písemných zkoušek – opak. Žáci si vypnou mobilní telefony; na lavici si ponechají pouze psací potřeby, průkaz totožnosti a povolené pomůcky Zadavatel přečte žákům instrukce o průběhu zkoušky Zadavatel provede kontrolu žáků podle průkazu totožnosti, nemusí vyžadovat po žákovi průkaz totožnosti, je-li si totožností žáka jist Zadavatel provede kontrolu propisovací tužky, kterou žák použije při zápisu odpovědí do záznamového archu Žáci smějí během zkoušky jíst a pít; žák může opustit učebnu před vypršením časového limitu, ale nesmí se již do učebny vrátit Zadavatel seznámí žáky se způsobem správného zápisu odpovědí do ZA – testový sešit obsahuje instrukce s obrázky Zadavatel má možnost se nechat vystřídat v učebně školeným zadavatelem – stejný zadavatel musí být přítomen na úvod i závěr administrace 22

Zadávání písemných zkoušek – opak. „po“ Zadavatel zalepí obě papírové obálky se zkušební dokumentací, protokol z učebny nevkládá do obálky. Na průvodce obálky uvede jméno a příjmení, název zkoušky a učebnu Zadavatel odnáší z učebny: Zalepenou obálku ZA a PL Zalepenou obálku TS a ostatní Protokol o průběhu zkoušky v učebně 23

Přehled záznamů ve zkušební dokumentaci Situace Popis situace Záznamy zadavatele v záznamovém archu žáka v Protokolu o průběhu MZ v učebně 1. Standardní ukončení zkoušky (tj. po vypršení limitu) Žák se účastnil zkoušky v celém časovém limitu. Zakřížkujte pole „Konal(a) zkoušku“ – 2. Ukončení zkoušky před vypršením časového limitu (dobrovolné) Žák ukončil svou práci dříve a chce odejít z učebny. 3. Nepřipuštění žáka ke zkoušce Žák neprokázal svou totožnost nebo se provinil proti školnímu řádu (byl pod vlivem omamných látek atp.), bude proto ze zkoušky vyloučen. Zakřížkujte pole „Vyloučen(a)“ Proveďte záznam do 3. části 4. Vyloučení žáka ze zkoušky *) Žák porušil pravidla řádného průběhu zkoušky, zadavatel ho proto ze zkoušky vyloučil. 5. Nepřítomnost žáka u zkoušky Žák se ke zkoušce vůbec nedostavil (žák se musí do 3 dnů omluvit řediteli školy, který rozhodne, zda jeho omluvu uzná, či nikoliv). Zakřížkujte pole „Nepřítomen(na) či nedokončil(a)“ Proveďte záznam do 2. části 6. Ukončení zkoušky před vypršením časového limitu (ze zdravotních důvodů) Žák předčasně opustil učebnu v důsledku vážné zdravotní indispozice a nechce, aby byl jeho záznamový arch vyhodnocen (žák se musí do 3 dnů omluvit řediteli školy, který rozhodne, zda jeho omluvu uzná, či nikoliv). 24

Digitalizace zkušební dokumentace na pracovišti DDT Zpracování zkušební dokumentace se liší dle typu zkoušky: v jedné dávce se digitalizuje dokumentace z didaktických testů (ZA, PL a Protokol PZU); ve dvou dávkách se digitalizuje dokumentace z písemných prací v první dávce ZA před hodnocením, PL a Protokol PZU ve druhé dávce pouze ZA po provedeném hodnocení – (digitalizují se i nehodnocené ZA u žáků vyloučených, nepřítomných nebo těch, kteří zkoušku nedokončili) volné listy, které jsou součástí ZA pro žáky s PUP MZ, se: u didaktických testů nedigitalizují u písemných prací digitalizují (Komisař netiskne kopie ZA písemných prací, hodnocení PP provádí hodnotitel do originálu) Komisař digitalizuje dokumenty a odesílá data do CERMATu průběžně, tj. ihned po vykonání daných zkoušek v učebnách, kontroluje ohodnocené ZA PP před digitalizací – zda je vyznačeno bodové hodnocení právě jedním křížkem v hodnotící tabulce 25

Digitalizace zkušební dokumentace na pracovišti DDT Žáci s PUP MZ mají možnost zapisovat své odpovědi: Standardním způsobem do záznamového archu Jiným způsobem: do testového sešitu (vyjma čistopisu písemné práce) na volné listy papíru, které jsou na konci záznamového archu na PC a poté tisknout na volné listy papíru, které jsou na konci záznamového archu na Pichtově psacím stroji, tj. na braillský papír, který zajistí škola • Zpracování odpovědí z didaktických testů u žáků, kteří zapsali své odpovědi jiným než standardním způsobem: přepis provádí jeden zadavatel-přepisovač do originálu ZA komisař netiskne kopie ZA didaktických testů 26

Zpracování protokolu ze zkušebního místa (ŠMAK) Postup pro průběžné vyplňování (dle Protokolů PZU): Klikněte na ikonu CERTIS na ploše monitoru Zadejte své přihlašovací údaje a denní SMS kód Zobrazí se vám protokol /otevíráte-li již jednou uložený protokol, klikněte na vaše zkušební místo a poté na tlačítko Protokol o průběhu MZ/ Do Protokolu vyplňte potřebné údaje Klikněte na tlačítko „Uložit“ CERTIS zavřete 27

Zpracování protokolu ze zkušebního místa (ŠMAK) Postup pro závěrečné zpracování: Dokončete zpracování Protokolu pomocí stejného postupu jako při průběžném vyplňování Ředitel školy si otevře Protokol v IS CERTIS (přihlášení je možné odkudkoliv), kde jej schválí Ředitel školy vás informuje o schválení Protokolu Opět otevřete Protokol z pracoviště DDT Protokol si zobrazte a vytiskněte Protokol podepište vy i ředitel školy Protokol digitalizujte a odešlete standardním postupem (pomocí dávky pro Protokol PZM) Digitalizovaný Protokol předejte řediteli školy k archivaci 28

Model organizace MZ Datový digitalizační terminál (pracoviště DDT) 29

Opravné a náhradní zkoušky Žák se musí přihlásit stejně jako v řádném termínu V podzimním termínu se konají DT a PP ve školách stanovených Centrem (dílčí ÚZ SČ konají „doma“) Opravnou zkoušku lze konat nejvýše dvakrát z každé zkoušky, ke které je žák přihlášen Z nepovinné zkoušky se opravná zkouška nekoná Opravnou zkoušku lze konat v jiné úrovni obtížnosti, než v jaké ji žák konal v řádném období Pokud žák nevykoná některou dílčí zkoušku SČ úspěšně, opakuje celou komplexní zkoušku z daného předmětu (CJL, cizí jazyk)

Opravné a náhradní zkoušky – pokr. Náhradní zkoušku lze konat po řádné omluvě Konáním náhradní zkoušky není dotčeno právo konat opravnou V náhradním termínu lze opakovat i dílčí zkoušky (samostatně) na složení MZ má žák 5 let od ukončení posledního ročníku

Podzimní termín MZ JEZUS (jednotné zkušební schéma) pro podzimní termín MZ stanoví MŠMT do 15. srpna (ústní zkoušky SČ se konají od 1. září, DT a PP od 15. září do 1.října) Místo konání DD a PP určí MŠMT rovněž do 15. srpna Zkoušky PČ se konají od 1. září do 31. října Konkrétní termíny ÚZ SČ a zkoušek PČ stanoví ředitel školy nejpozději měsíc před jejich konáním Přihlášku k podzimnímu termínu podává žák řediteli školy do 25. června (platí i pro opravné a náhradní zkoušky) Ředitel předá údaje do Centra přes Certis do 30. června

Podzimní termín MZ – pokrač. - Seznam literárních děl pro ÚZ z CJL odevzdá žák řediteli školy do 30. června (neodevzdá-li žák seznam, losuje si z pracovních listů ke všem dílům ze seznamu školy – vyhláška § 6) Témata pro školní zkušební úlohy k ÚZ z cizího jazyka jsou platná pro jarní i podzimní termín následující po jejich zveřejnění

Závěrečné zopakování všech typů protokolů PZU (protokol o zkoušce z učebny) – ZAD PZM (protokol o zkoušce z místa) – ŠMAK Protokol o průběhu PČ a ÚZ SČ – předseda Protokol o výsledcích ÚZ SČ – předseda (na žáka) Protokol o výsledcích PČ – předseda Protokol o výsledcích SČ MZ – Centrum Výdej vysvědčení – ředitel školy – do 20. června (do 5. listopadu)

Děkujeme Vám za pozornost. Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání - CERMAT, Jeruzalémská 957/1, 110 00 Praha 1 www.cermat.cz; www.novamaturita.cz 35