Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní síť vysokorychlostních tratí v České republice
Advertisements

Základní informace k dopravní obsluze krajů Bc. Milan Chovanec hejtman Plzeňského kraje a stínový ministr dopravy.
Příprava celostátního plánu dopravní obslužnosti na období
Železniční doprava a programovací období
Rozvojové záměry na železnici
Vazby OP Doprava a IROP pro období Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha Ing. Květoslava Kořínková, CSc. Seminář IDS Žďár nad Sáz.
Energetická bezpečnost ČR - představy x mýty x realita; technologický úhel pohledu Blahoslav Němeček místopředseda a ředitel sekce regulace.
4. železniční balíček 1.
Strategie dopravy MD ČR
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Význam infrastruktury pro konkurenceschopnost v kontextu kohezní politiky a budoucí priority ČR Ing. Lukáš Hampl 1. náměstek ministra dopravy.
Vyhledávací studie trasy nové krajské silnice Modřice – Šlapanice – Tvarožná.
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
REGIONÁLNÍ ANALÝZA DOPRAVA
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Páteřní železniční dopravce IDS v roce 2012
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Trvale udržitelný rozvoj v dopravě
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Přepravní výkony na železniční síti ČR v roce 2010 Ing. Richard Baxa.
Přepravní výkony na železniční síti ČR v roce 2011 Ing. Richard Baxa.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
1 Fondy Evropské unie. 2 Stav čerpání z fondů EU ČR má k dispozici na programové období z fondů Evropské unie 26,7 miliardy eur. V přepočtu.
DOPRAVA Nenahraditelná složka hospodářství každé země – brzdí nebo urychluje ekonomický rozvoj. Poloha uprostřed Evropy – ČR je křižovatkou transevropských.
Dopravní síť České Republiky
Filip Zelenka. Základy dopravní politiky jsou obsaženy již v Římských smlouvách, které zavádějí společná pravidla mezinárodní dopravy, volný přístup k.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Společenské a hospodářské prostředí. Doprava Obsah 1. Význam a postavení dopravy 2. Dopravní cesty 3. Osobní a nákladní přeprava.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Přístupnost IDS pro OOSPO
EVROPSKÁ DOPRAVNÍ POLITIKA
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Česká republika ZŠ Hejnice 2010 Doprava a spoje Mgr. Jan Kašpar.
DOPRAVA VY_32_INOVACE_1C_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Pelhřimov Jihlava.
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY Vysokorychlostní trat ě v Č R, koncepce a otázky k ř ešení Emanuel Šíp předseda Dopravní sekce Hospodářské.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
základní předpoklad ekonomického růstu
Rozvojové záměry na železnici
Změny v objednávání mezinárodních tras
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Unifikace trakčních napájecích soustav na sítích SŽDC a ŽSR
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Železniční nákladní doprava v 21. století
Autor: Mgr. Helena Nováková
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Vysokorychlostní železnice pro ČR Železniční konference Pardubice Jiří Pohl, Siemens Mobility, s.r.o. člen Výboru pro udržitelnou.
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Transkript prezentace:

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu Přednášející: Bc. Marek Binko České dráhy, a.s., www.ceskedrahy.cz

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu přepravní proudy na železnici odpovídají kvalitě železniční a souběžné silniční infrastruktury konvenční železniční síť i přes probíhající modernizaci není konkurenceschopná vůči silniční dopravě

Intenzita dopravy na dálnicích a silnicích: Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu Intenzita dopravy na dálnicích a silnicích:

Zatížení železnice přepravou osob: Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu Zatížení železnice přepravou osob:

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu návrh sítě VRT musí respektovat nejsilnější přepravní proudy v ČR a ve vztahu ČR - zahraničí síť VRT musí být propojena s konvenční sítí za účelem co nejširší obsluhy zájmového území

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu parametry sítě VRT a navazujících modernizovaných konvenčních tratí musí být voleny tak, aby zajistily konkurenceschopnost vůči silniční dopravě

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu obrovský význam mají VRT pro příměstskou dopravu v aglomeracích, neboť na, v současné době modernizovaných, konvenčních tratích NELZE zajistit současně kvantitativní a kvalitativní požadavky objednatelů dálkové a regionální dopravy segregací dálkové dopravy se uvolní kapacita konvenčních tratích pro ostatní segmenty dopravy

Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu Děkuji za pozornost! Bc. Marek Binko Generální ředitelství Českých drah, a.s. Odbor rozvoje +420 972 233 535 binko@gr.cd.cz