Poznáš, kolik je právě hodin?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Desetinná čísla Sčítání
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
Logopedické pexeso M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuzsková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PETS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Rita Náplavová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
ROVINNÉ ÚTVARY A JEJICH OBVODY
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Puzzle – jehličnaté stromy
JAK SE ASI CÍTÍ… Děti určují, jak se při vyslovení věty holčička cítí. S tím je spojeno, jak se tváří. Na posledním snímku nalezneme „plácačky, které si.
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
Slovní úlohy (s procenty v zadání řešené pomocí rovnic)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PEXESO Ostré sykavky – S
Neúplný podíl a zbytek s kočkou Lízinkou
ČÍSLOVKY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Před, za, pod, nad aktivita
Dobře se podívej na obrázky v horní řadě.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VYBER, CO NA OBRÁZEK NEPATŘÍ. ŘEKNI PROČ.
Poznáš, kolik je právě hodin?
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
Interaktivní třídění domovního odpadu.
CO VŠECHNO VÍM O HODINÁCH
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Počítej s námi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Schejbalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Třídíme podle dvou kritérií
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
WHAT IS YELLOW? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zvířata na statku. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
M O T Ý L Í L O T O 2 Najdi stejného motýla!
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Animals 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuzsková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Počítej s námi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Schejbalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Slož popletené obrázky.
Na které písmenko začíná obrázek?
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Poznáš, kolik je právě hodin? Interaktivní hra na procvičení určování hodin a orientaci v časové linii Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Část 1.

Část 2.

Když jsme šli s kamarády ze školy, domluvili jsme se, že se sejdeme za čtvrt hodiny. Bylo právě půl druhé. V kolik hodin jsme se sešli?

K zubnímu lékaři jsem objednán na devět hodin a patnáct minut K zubnímu lékaři jsem objednán na devět hodin a patnáct minut. Jsem tu čtvrt hodiny předem. Kolik je hodin?

Čekal jsem na vlak na vlakovém nádraží. Vlak měl přijet v deset hodin Čekal jsem na vlak na vlakovém nádraží. Vlak měl přijet v deset hodin. Náhle výpravčí stanice ohlásil, že vlak bude mít čtvrt hodiny zpoždění. V kolik hodin přijel vlak?

Obvykle jezdím do školy autobusem ve tři čtvrtě na sedm Obvykle jezdím do školy autobusem ve tři čtvrtě na sedm. Mám ale ještě patnáct minut čas. Kolik je hodin?

O víkendu jsem vstal o dvě hodiny později než ve všední dny O víkendu jsem vstal o dvě hodiny později než ve všední dny. V tyto dny vstávám v 7:15. V kolik hodin jsem vstával o víkendu?

Za dvě hodiny si pro mě přijde maminka do školy. Je právě dvanáct hodin. V kolik hodin přijde maminka?

Babička na nás volala, že večeře bude za půl hodiny Babička na nás volala, že večeře bude za půl hodiny. Na budíku byl čas: 17:30. V kolik hodin budeme večeřet?

Budík mi zazvonil v sedm hodin ráno, já jsem si však ještě tři čtvrtě hodiny poležel. V kolik hodin jsem vstával?

Použité obrázky: [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-17021.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-9774.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-11423.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-standing-kid-cartoon.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-kid-wearing-cap-1.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-jumping-girl.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-girl-wearing-polka-dot-dress.html> [cit. 2011-03-20]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-girl-jumping-upside-down.html>