P ROGRAMOVÁNÍ MOTORŮ II.. Ú KOL 2 A. Naprogramujte robota tak, aby pohyboval se dopředu a pak se vrátil zpátky a zůstal na místě startu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Programování motorů I..
Advertisements

Konstrukce trojúhelníků
Začínáme s LEGO MindStorms
Dráha, rychlost, čas.
Kinematika 6. ROVNOMĚRNÝ POHYB II. Mgr. Jana Oslancová
Otáčení roviny.
ZÁKON VZÁJEMNÉHO PŮSOBENÍ
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Síla 1kg = 10N nebo 100g = 1N značka síly F
THROW to 2nd Base. Dovednosti Catchera Catcher Leader týmu  Vedení týmu  Vztah s UMP a P Catcher Hardest worker  Blokování  Postavení na HP  Hry.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 20.
Rychlostní schopnosti (speed, Schnelligkeit)
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Rovnoměrně zrychlený pohyb – test 2
Modelování a simulace podsynchronní kaskády
Modelování a simulace podsynchronní kaskády
Graf pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Zákon lomu a odrazu světla - opakování
Charakteristiky stejnosměrných motorů
Setrvačnost.
Zákon vzájemného působení dvou těles
Richard Lipka Katedra informatiky a výpočetní techniky Fakulta aplikovaných věd Západočeská univerzita, Plzeň 1.
VRTACÍ DLABAČKY.
12. ROVNOMĚRNĚ ZPOMALENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB
10. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB I.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
VRH KOULÍ.
Rovnoměrný přímočarý pohyb
Fy – sekunda Yveta Ančincová
Historie překážkového běhu
SVISLÉ HORNÍ FRÉZKY.
OBECNÉ INFORMACE  Nejluxusnější  Nejdražší  Stála 22 miliard Kč  Stavěla se 22 měsíců  – první komerční plavba.
Měřidla času 1 (stopky, kyvadlo)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
je neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna 2015neděle, 19. dubna.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Úloha č. 4 Ovládání motoru pomocí detekce zvuku a ultrazvuku Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Jaroslav Zika 2014.
Ročník: 1. a 2. a .3 Vzdělávací obor: Strojírenská technologie
Bubliny. Jak vytvořit bubliny  Pokud bychom chtěli vytvořit bublinu ze samotné vody, tak se nám to nepovede, protože molekuly vody jsou k sobě přitahovány.
Úloha 4 Ovládání motoru pomocí detekce zvuku a ultrazvuku Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Jaroslav Zika 2014.
Úloha 4 Detekce pohybu s vykonáním mechanické energie pomocí mikropočítače Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Štěpán Janás 2013.
17. ROVNOMĚRNÝ POHYB PO KRUŽNICI II. – Frekvence, perioda
Úloha 5 Ultrazvukový senzor, tlačítko a motor řízený mikropočítačem Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Štěpán Janás 2013.
Vodorovný vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
VY_32_INOVACE_AUT2_05 Diferenciál.  vyrovnat rozdílové otáčky hnacích kol zejména při průjezdu zatáčkou a na různém povrchu silnic  rozdělit točivé.
MATEMATIKA LOGICKÉ ÚLOHY ODKAZY VYUŽITELNÉ V MATEMATICE.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Prezentace Bc. Zdeněk Šmída. Osnova Úvod – Co je úkolem práce Doosan Škoda Power – Minulost a současnost společnosti + vývoj výzkum Parní Turbíny – Rozdělení,
FM216LI bezSÁČKOVÝ vysavač FREEmotion 2IN1
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_01 Mechanická.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Setrvačnost.
Jednovřetenová stojanová vrtačka
Grafické znázornění pohybu
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Historie překážkového běhu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_18 Fyzika.
Návod na tvorbu vzoru 1. Jak si upravit blok..
Pohyb po kružnici – příklady
Akumulátor a dobíjecí soustava
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Akumulátor a dobíjecí soustava
FYZIKA 2.B 9. hodina.
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Času máš dost, tak se usaď, pust si zvuk a vyzkoušej si svůj postřeh.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_20 Síly.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Transkript prezentace:

P ROGRAMOVÁNÍ MOTORŮ II.

Ú KOL 2 A. Naprogramujte robota tak, aby pohyboval se dopředu a pak se vrátil zpátky a zůstal na místě startu.

Ú KOL 2 B. P OHYB POMOCI DVOU MOTORŮ. Pomoci stopek změřte, jak změna nastavení výkonu motorů ovlivni rychlost pohybu robota. Zadejte počet otáček motoru (Rotation), např. 10 Výkon motoruPočet otáček za vteřinu 25% 50% 100% Pamatujte si, že úroveň nabíjení baterky má vliv na výkon (při stejném nastavení Power a různě nabité baterce výkon se bude lišit).

Ú KOL 2 C. P OHYB POMOCI DVOU MOTORŮ. Prozkoumat existující parametry trvání pohybu PočetTypKolik cm nebo m projede robot 1Seconds 2,5Seconds 5 1Rotation 1,5Rotation 3 180Degrees 720Degrees Můžete říct, o kolik otáček je třeba otočit motor, aby robot projel 1m?

Ú KOL 2 D. P OHYB POMOCI DVOU MOTORŮ. Prozkoumat, co se stane, jestli naprogramovat robota na pohyb během 3 sekund a rukami ho zastavit (umělé vytvořit situaci, kdy robot narazí na překážku a kola se nemohou otočit. Co se stane, jestli naprogramovat 3 otočky a současně blokovat pohyb? Cílem experimentu je ukázat, že provedení programu se blokuje v očekávání otočení motorů. Je to důležité si pamatovat při programování, např. při pohybu robota po povrchu a překážkami nebo otáček.

Ú KOL 2 E. P OHYB POMOCI DVOU MOTORŮ. Prozkoumat, jak se změní směr otočky na pohyb robota. SteeringSměr levého motoru Rychlost levého motoru Směr pravého motoru Rychlost pravého motoru uprostřed Trochu blíž k C Skoro u C Max u C Trochu blíž k B Skoro u B Max u B

D OMÁCÍ UKOL Vyplněné tabulky pošli na