Prezentace s teorií i úkoly k procvičení. • Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Rubikova kostka Tietz.
ERGONOMIE PRÁCE NA PC Petra Spáčilová, 4. Z
Sčítání a odčítání výrazů
Zvuky a tóny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Jak na web První krůčky Lukáš Reindl. Co je potřeba Budeme potřebovat počítač, na kterém běží alespoň nějaký jednoduchý textový editor (ve Windows Notepad.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dobrý den! Budu vám vyprávět příběh o olympijských hrách!
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
Parkour Turn vault Two Hand Vault(Side vault) Pop vault Reverse vault
Veronika Rozehnalová a Kristýna Kořínková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.19 Téma: PowerPoint Číslo.
Vlastnosti tónů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Odehnalová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Grafický editor GIMP (9)
PLÁŽOVÝ VOLEJBAL.
Orffovy rytmické nástroje
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Autor: Mgr. Hana Kalousková
PYRAMIDA Práce a energie
VY_32_INOVACE_PSYPS14860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
LYŽOVÁNÍ disciplíny.
Digitalizace výuky Příjemce
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
Formátování tabulek n postupné formátování tabulek n automatické formátování tabulek Vypracovala: Veronika Nováková, 4. B 2.
{ NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_529_Rytmika-jídlo AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Encaustika pro začátečníky
Historie překážkového běhu
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
2.1 Hudební vyjadřovací prostředky
SNOWBOARDING.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 16. PŘEDNÁŠKA.
Sportovní Tipy II. 10 Pravidel. Pravidlo č.1 Noste sportovní oblečení!
Prezentace určená k propagaci MGV
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Psaní všemi deseti.
Základy hudební abecedy
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PYRAMIDA Celá čísla.
Grafický editor GIMP (9)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
MEZINÁRODNÍ LYŽAŘSKÁ FEDERACE francouzsky Fédération Internationale de Ski jje hlavní mezinárodní organizace lyžařských sportů, bbyla založena během.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Jan Podlena Autor: Mgr. Jan Podlena Zkus vyjmenovat další příklady z běžného života kde.
Profi Gamer ● 1. Úvod ● 2. Něco o nás ● 3. Web ● 4. Cheaty ● 5. Návody ● 6. Hry ● 7. Jak se stát profi. hráčem ● 8. Herní kluby ● 9. Jak vytvořit hru ●
2. Hra v normálním tvaru, hra s konstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Množina bodů dané vlastnosti
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
ESTETICKÁ SKUPINOVÁ GYMNASTIKA
Hodina pohybu navíc - Ragby
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Konstrukce trojúhelníku
Grafický editor GIMP (9)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Historie překážkového běhu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Konstrukce trojúhelníku
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Jak si připravit prezentaci
POKUS S PŘELÉVÁNÍM VODY DO RŮZNÝCH NÁDOB
Transkript prezentace:

Prezentace s teorií i úkoly k procvičení

• Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v tanečních hrách je šipka. • Každá šipka má hodnotu, která je reprezentována tvarem a barvou • Každá šipka je po potvrzení pečlivě hodnocena samotnou hrou • Velká skupina šipek tvoří stepchart • Vzdálenost mezi šipkami při hraní upravuje speed mód Úkoly: 1. Poznejte hru podle značky 2. Naučte se hodnoty značek 3. Najděte si ideální speed mód 4. Pracujte se stepchartem Slovník: 1. BPM 2. Stepchart 3. Speed mód 4. Noteskin

• Vzhled značky může ovlivnit Noteskin, pro taneční hry je jich desítky • V tanečních hrách jsou kromě standartních značek i miny, rollsy, freezy • Přiblížením značky k targetu víme kdy ji potvrdit, z tvaru a barvy poznáme jak

• Rytmus můžete udržovat podupáváním nohou o podložku nebo tleskáním • Nebojte se malých šipek, ony často sedí do rytmu, stačí se jen zaposlouchat

Speed mode 1x Speed mode 3x • Rychlosti od 0.25 až C 550, dostupné v Options každé skladby • Písmeno C před číslem znamená konstantní rychlost • Speed mód je dovolený, změna rychlosti skladby je zakázaná

• Generator • Nečitelné pasáže konzultujte s ostatními a prohlížejte pomocí stepchartů • Pro vlastní stepcharty je potřeba BMI calculator a editor. Přípony.sm,.dwi a jiné

• Step jumps, skoky s mezikroky • Gallops, doskoky • Crossovers, otočení hráče • Hands, kroky s rukou • Loops, otočky • Streams, dlouhé pasáže kroků bez přestávky rychlejšího BPM • Stops, stepchartové pauzy Úkoly: 1. Vyzkoušejte nanečisto všechny zmíněné kombinace kroků 2. Naučte se poznat je při hře Slovník: 1. Combo, Full a Peak Combo 2. Black Flag 3. Groove Radar 4. Ghost Step, Pad Miss

• Během hraní nemusíte celou dobu stát k obrazovce čelem • Kombinace se musí zkoušet, zkoušet a zase zkoušet. Jen né v jedné skladbě. • Nebojte se stínování, nevypadáte hloupě, můžete se naučit něco nového

• Složité kombinace se dají zahrát i klasickým způsobem, bývá to však těžší • Naučte se navazovat, pokračovat v hraní i když nestíháte nebo nezvládáte • Otočky a ruce vypadají pro diváky při hraní velmi efektně

• Zapomeňte na střed, nevyskakujte příliš vysoko, orientujte se hmatem, dávejte si pozor na ruce při hraní a myslete na těžiště • Pro těžší skladby můžete použít Bar nebo techniku Tip-toe • Pořiďte si vhodnou obuv, pohodlné a funkční převlečení • Naučte se odpočívat a doplňovat energii, pečujte o chodidla • Pomáhejte nováčkům, Vy jste byli taky takoví. Úkoly: 1. Sledujte své výsledky 2. Zkuste hru s Barem nebo jiným pevným předmětem, o který se jde při hraní opřít Slovník: 1. Tip-toe 2. Stínování 3. Double, Freestyle 4. Challenge

• Perfect (Marvelous, Excelent), Great a OK body přičítají, Good (Great) a NG nedělají nic, Boo (Decent, Way Off) a Miss body odečítají • Obrazovka s výsledky závisí na typu hry a tématu. Procenta jdou přepočítat • Aplikace a

• Aby se podložka při hraný nehýbala, zapřete ji nebo přilepte páskou k zemi a používejte protiskluzové mřížky. Pokud vidíte pohybující se podložku jiného hráče, pomozte mu jí udržet na místě, příště to oplatí zas on Vám. • Bar nebo opěradlo používejte jen pro náročné skladby • Zkuste techniku Tip-Toe. Není to cheat, ale nehodí se pro všechny