MODERNÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI PŘI PRODEJI BRÝLOVÝCH OBRUB

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZAHNUTÉ OLED TELEVIZE.
Advertisements

Prestižní 3D podznačky.
Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Pro posun snímků použijte šipky na klávesnici. PAS3 100 Standardní provedení: Materiál:Satén Barva:Tělová tmavá Podpatek:FLER (7 cm) Doplňky:Přední přezka.
DPC GmbH & Co. KG Tenkovrstvé práškové laky Essenbach / Altheim.
Strojírenství Strojírenská technologie Technické materiály (ST 9)
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Kuchyně a kompletní interiéry na zakázku
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SKLO Skelný stav.
Beton University 2011 – Pohledový beton
Opakování učiva o nerostech I. část
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
Titan.
MONITOR.
Pro posun snímků použijte šipky na klávesnici. STD Standardní provedení: Materiál:Satén Barva:Tělová tmavá Podpatek:FLER (7 cm) CENA:1.790,- Možnost.
Moravskoslezský kraj, Ostrava – Jak dál?. Počet obyvatel Moravskoslezský kraj – dnes (2010) – tis. obyvatel - pokles za posledních 20 let o 40 tis.!
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Problematika restaurování sochařských prvků výzdoby chrámu Sv. Barbory
JANÉ 2010 Základní informace o novinkách kolekce JANÉ 2010.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Periodický zákon a periodická soustava prvků
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Další kovy Sn, Pb, Ca, Cr, Ni, Hg, Ti, U, Pt.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.36 –MINERÁLY A HORNINY– pracovní list
Obsah Vnější omítky Nátěry Obklady. Varianty povrchových úprav fasád, výběr optimálního řešení z hlediska užitné hodnoty a ceny.
Sulfidy Dvouprvkové sloučeniny síry (S) s jiným prvkem
VLASTNOSTI NEROSTŮ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Gymnázium Sušice – Brána vzdělávání Mgr. Ladislav Fedor Gymnázium Sušice kvarta osmiletého.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Číslo projektu CZ.1.07/ / Číslo projektu: Rozvoj vzdělanosti
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Monitory.
? SPOTŘEBNÍ CHEMIE ? „materiály“ „životní prostředí“ „potraviny & biotechnologie“ spotřební ch. (netradiční skladba oborů na FCH VUT)
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Novinky ve vědě a technice Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Zlato a stříbro.
Nd:YAG Laser FineMarker. popis kovů nebo plastů (změna barvy bez změny na povrchu) jednotlivé kusy nebo série FineMarker Speciální laser na popis kovů.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Sulfidy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Technologie provádění CB krytů
Odrůdy křemene Mineralogie IV
Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení.
SULFIDY. SULFID OLOVNATÝ ● Krystalická látka ● Ocelově šedá barva, intenzivní kovový lesk ● V přírodě se vyskytuje jako minerál GALENIT ● Základní surovina.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
SOTHYS make-up kolekce jaro/léto Make-up trendy TRENDYTRENDY PODLENELLY RODIPODLENELLY RODI Barvy květin na rtech a nehtech Lehké opálení, velice.
Řešení Vašich problémů s lepením, tmelením a spárováním.
Materiály a technologie Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-MTE-VAŠ-M Charakteristické vlastnosti kovů a slitin.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Český výrobce dřevěných ozdob a dekorací svítící dekorace nádobí z masivu ozdoby a dekorace 3D dekorace novoročenky a pozvánky
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
TEXTILNÍ GALANTERIE – TVRDÁ
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Pyrit FeS2 Sulfidy FeS2 Autor: Mgr.Vlasta Hrušová.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Potřebují knihovny LOGO?
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

MODERNÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI PŘI PRODEJI BRÝLOVÝCH OBRUB OPTA 2013 Romana Nejtková V Brně 20.1.2013 Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Hlavní aspekty zájmu zákazníka Cena Zboží Služby Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Nabídka zboží Reklama Výloha Šíře nabízeného sortimentu Spokojenost zákazníků Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

TIFFANY & CO. Brýle První úvahy o tvorbě kolekce ve 20. století Uchovat luxus, okouzlit detaily Prvotřídní výrobní technologie a suroviny Design Elsa Peretti Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

TIFFANY & CO. Používané materiály Acetát, běžné slitiny Nevyužívá titan, zlato ani jiné cenné kovy Rytiny nahrazeny broušenými kameny Často krystaly Swarovski Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

TIFFANY & CO. Typické prvky brýlí Tiffani & Co. Na levé čočce gravura Často bledě modrý acetát Moderní velký tvar, zakulacené/hranaté očnice Tenký kovový profil k sestavení očnic Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

TIFFANY & CO. Typické prvky brýlí Tiffani & Co. U slunečních brýlí antireflexní vrstva, ochrana proti UV záření, polarizace Zlatá nebo stříbrná barva Zámeček na stranici Cena 7500 - 14 800 Kč. Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

První návrhy pochází z 90. let 20. století Brýle První návrhy pochází z 90. let 20. století Požadavek po značkových doplňcích Propracované detaily a kombinace barev Vystižení aktuálního módního dění Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

U slunečních brýlí především acetát celulózy Používané materiály U slunečních brýlí především acetát celulózy Kovová složka je tvořena běžnými slitinami Kamínkové ozdoby z elementů Swarovski Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Vystižení aktuálního módního trendu Typické prvky Vystižení aktuálního módního trendu Masivní stranice, využití štítu, kamínkové aplikace Letošní kolekce Velké očnice, silné stranice (a nebo naopak velmi tenké) Výrazné zdobení, jasná barevná identita Retro styl, hranaté rysy Cena 5000 – 12 000 Kč Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Kolekce z roku 2010 (firma Woodgroup) Návrh Jean-Francois Rey Brýle Kolekce z roku 2010 (firma Woodgroup) Návrh Jean-Francois Rey Další kolekce Woodlook, Gold&Wood Paris Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Kombinace exotického dřeva a kovu Používané materiály Kombinace exotického dřeva a kovu Mahagon, palisandr, jatoba, eben atd. Kovovou složku brýlí tvoří nejčastěji titan Povrch dřeva je upraven Čínským lakem Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Tvary jsou inspirovány architekturou Typické prvky Tvary jsou inspirovány architekturou Originální kontrast barev kovu a dřevěných prvků Sloučení moderních, sportovních a grafických trendů Většina brýlí je ručně barvená Cena á 8 000 Kč Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Brýle produkuje Swarowski Crystal Eyewear Využití skla pro tvorbu krystalu (olovnaté, křišťálové,…) = vysokoindexové sklo Dokonalé opracování kamenů Chemický AB nátěr Aurora Borealis - duhový lesk Vrstva rhodia nebo zlata na spodní straně kamene Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Acetát u plastových brýlí Běžné slitiny u kovových obrub Používané materiály Acetát u plastových brýlí Běžné slitiny u kovových obrub Povrchové antialergenní úpravy Umělé kameny, broušeny speciální metodou Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Módní velké očnice s gradálními skly Typické prvky Módní velké očnice s gradálními skly Převládá kombinace velkých očnic a tenkých stranic Decentní barvy (černá, šedá, hnědá, béžová) Retro styl s výraznější barevnou kombinací Tenké kovové stranice Precizní zdobení Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Hlavní aspekty zájmu zákazníka Zboží Služby Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Služby Péče o zákazníka (stálého i nového) Personál Věrnostní programy, speciální nabídky Vyšetření, vedení evidence Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

1)Péče o zákazníka Psychologie prodeje - vstup do obchodu 1)Výloha 2)První dojem z optiky a pracovníků 3)Oslovení, přivítání 4)Mimika a řeč těla -oči -gesta -mimika -haptika -distanc Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

2)Péče o zákazníka Psychologie prodeje - výběr produktu 1)Vyslechnutí zákazníkova přání 2)Empatie 3)Návrhy řešení a možnost volby (jednoduše, srozumitelně) 4)Příběh z vlastní zkušenosti 5)Zážitek (zkoušení, vzorky, vyměření, dárek) Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

3)Péče o zákazníka Psychologie prodeje - ukončení prodeje 1)Celkové shrnutí 2)Vystavení dokladu, vysvětlení všeho co je na dokladu 4)Rozloučení Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

4)Péče o zákazníka Psychologie prodeje - komunikace mimo prodejnu Informace pro zákazníka o zhotovení (sms, e-mail, telefon) Pozvánka na přeměření Pozvánka na speciální akci Informace o novinkách Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Personál motivovaný Aktivní Vyrovnaný, odolný vůči stresu Poctivý Znalý sortimentu, regionálních potřeb Znalý cizího jazyka Korektní, taktní, usměvavý Zodpovědný, připravený Schopný řešit konflikt, problém Schopný sjednat nápravu za chyby Ochotný učit se novým věcem motivovaný Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Merhautova 15

Zdroje http://www.financnici.cz/charles-lewis-tiffany#cv http://international.tiffany.com/ http://www.evolution-eyewear.com/ http://www.woodgroup.lu/index_en.php http://www.museoferragamo.it/en/scopri.php http://www.ferragamo.com/webapp/wcs/stores/servlet/T opCategories_30650_35550#/simpleslidepage- museum/20070 http://www.swarovski.com/Web_US/en/0902/category/Su nglasses/Injected.html http://beautyshape.cz/menus/view/kosmetika http://www.absolonstudio.cz/ Řeč těla Alan Peas 10 zlatých pravidel prodeje Ivan Bureš Střední zdravotnická škola

Děkuji Vám za pozornost Střední zdravotnická škola