Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MEDIAN listopad 2013.
Advertisements

1 Zpracování dokladů ve firmě ClassFin při outsourcingu účetnictví Po odeslání daňových dokladů v digitální podobě od klienta do firmy Classfin dojde neprodleně.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
MARKETINGOVÝ VÝZKUM.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Přednáška: 1, Rozhovor/dotazník 2, rozhovor – on-line 3, CATI 4, CAPI
20 otázek o výzkumech, na které by se novináři měli ptát National Council of Public Polls, USA S. R. Gawiser, G. E. Witt (3. vydání)
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Analýzy publika Metody výzkumu publik
Elektronická komunikace
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
Analýza dat.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Dramaturgie dotazníku
Marketingový výzkum Vítězslav Malý TF smad 2007/08.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Techniky marketingového výzkumu Ročník / obor.
Tazatelská síť.
INFORMATIKA 8 Videosekvence, webkamera III2 – I8- 20.
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník LS 2010 Jabok, ETF 2. výukový blok.
Empirická šetření Přednášející: Mgr. Marián Svoboda
Spotřebitelský výzkum
Dotazovací techniky I. Druhy dotazovacích technik a jejich užití:
Programové vybavení počítače
1 Metody a techniky výzkumu veřejného mínění Kombinované studium - II. cyklus LS 2007/08 Eliška Jungová, IKSŽ, FSV UK.
Základní pojmy v informatice
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výzkum akademických pracovníků ČR Prezentace pro 7. zasedání sněmu Rady vysokých škol 17. února 2005 Návrh společného projektu Rady vysokých škol a Sociologického.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
1 Tazatelé a dotazovací situace Jan Hartl. 2 CO a JAK?
Výzkum v praxi Základy marketingového výzkumu.
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Výběrová šetření Výběrové šetření o využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci.
Průzkum trhu.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Sběr a zpracování statistických dat Praha, 21. dubna 2008 Ústav informačních studií.
Metody sociálního výzkumu Kombinované studium ZS 2009.
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
Fyzioterapie – životní prostředí a životní styl – praktika Milena Černá Ústav obecné hygieny.
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
1 Příprava předmětu Manažerská informatika pomocí programu Zoner Context pro distanční formu studia Ing. Markéta Kubálková katedra managementu Fakulta.
Marketing sportu obecná část
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Základní pojmy informační činnosti Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření říjen 2011 Ročník 3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Kontrola Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Závěrečná zpráva ze sociologického výzkumu
Za nejzávažnější ukazatele monitorování pohybové
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 2014 OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
SOFTWARE II Aplikační software.
Výzkum veřejného mínění
Kvantitativní metody výzkumu v praxi PRAKTIKUM
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Dětská klinika LF UP v Olomouci Akademický rok JOURNAL CLUB časopisecký klub Termín: 6. prosince 2017, 13,30- 15,00 hod. Seminární místnost,
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Co říká česká veřejnost?
Transkript prezentace:

Počítač při sběru informací

CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení operátoři- tazatelé  Vícestupňový náhodný výběr

Postup při výběru:  Počítač náhodně volí předčíslí  Náhodně generuje potřebný počet čísel  Ozve-li se účastník, nastupuje tazatel a) Zjistí vhodnost účastníka pro výzkum b) Provádí rozhovor

Elektronický dotazník Umožňuje:  Rotaci otázek/odpovědí  Modifikaci dotazníku podle filtrovacích otázek  Logickou kontrolu správnosti záznamu  On-line přenos dat  Rychlé a průběžné zpracování dat

Kontrola práce tazatelů  CATI studio vybaveno náslechovými pracovišti pro hlasovou i vizuální kontrolu  Kontrola bez vědomí tazatele  Školení pracovníci náslechu kontrolují: a) Správný výběr respondentů b) Správné kladení otázek c) Správný záznam odpovědí

CAPI Computer Assisted Personal Interviewing - (dotazování za pomoci přenosného počítače)  Výběr dotázaného provádí tazatel  Elektronický dotazník může obsahovat obrázky, fotografie, video-sekvence, záznam zvuku ap.

CAWI Computer Assisted Web Interviewing - (on- line dotazování pomocí internetu)  Na webu  Ve formě u

Metodologie CAWI  Výzkumy internetové populace  Web – samovýběr  – může být reprezentativní výběr  Speciální software pro kontrolu logiky odpovědí respondenta  Dotazování speciálních částí vzorku

Internetová populace  Pro minimalizaci zkreslení - výsledky jsou váženy podle aktuálních dat o internetové populaci  Agentury vytvářejí registry internetových uživatelů  Stimulují uživatele k účasti pomocí odměn, klubových výhod apod.