Akutní bolest - bolesti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Symbolické vystoupení z hrobu svých těl a zpřítomnění si Nulového bodu všech Nulových Bodů Prostor NB v NB je vyjádřen bílou barvou okolo obrázku cvičícího,
Advertisements

Co je to Nulový bod? Druhy Nulových Bodů Jak s nimi pracovat?
BEZPEČNOSTNÍ PŘEDPISY PŘI PRÁCI NA ELEKTRICKÝCH ZAŘÍZENÍCH .
JAK CVIČIT S „H“ VIBRACÍ PRO OVLIVNĚNÍ DNA? Praktické rady pro cvičení s FOS=FOP.
TÉMA Fyzikální vyšetření
Jasnozření a dálkový průzkum Podmínky pro jasnozření Metodika praxe jasnozření.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
SLOUP BOŽSTVÍ V CHDS Co je SLOUP BOŽSTVÍ? Jak s ním pracovat? Jaké jsou možnosti použití?
Vzájemné působení těles - síla
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Dechová cvičení a harmonizace Typy dýchání – svalstvo, polohy
Symbolické vystoupení z hrobu svých těl a zpřítomnění si Nulového bodu všech Nulových Bodů Prostor NB v NB je vyjádřen bílou barvou okolo obrázku cvičícího,
První pomoc Teoretická část První pomoc znamená : VYBERTE : A) Chirurgický zákrok B) Zajištění základních životních funkcí člověka C) Srdeční masáž.
Mgr. Pavel Frýbort Posilování a protahování
PROBLEMATIKA HIV a AIDS
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
Tření Třecí síla. (Učebnice strana 91 – 95)
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ZÁSTAVA DECHU A OBĚHU Definice
Psychohygiena učitele
Jak správně sedět u počítače
PLNÝ DECH.
Poranění dutiny břišní. Příčiny: přímé násilí působení dynamických sil – vliv setrvačnosti (poranění nebo odtržení břišních orgánů vlivem náhlé ztráty.
Zuzana Ježková Martina Drozdová Tereza Smejkalová Renata Světlíková
Jirka Pospíšil, KC Vyškov, Boží představy o Tvém životě Jirka Pospíšil, KC Vyškov,
Nervová, vylučovací, dýchací soustava a hormony
Autor výukového materiálu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Neodkladná resuscitace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Počítání, vývoj matematiky,... Asi milion let uplynulo od doby, kdy se na naší planetě objevil člověk. Během této doby se naučil poznávat tvary a směry,
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Jsi Bůh, jsi náš Pán, zpíváme: jsi Bůh, jsi náš Pán, ať každý ví, jak nádherný jsi Pán. Chris Tomlin.
NÁDHERNÝ 1. VE TVÉM SRDCI JE SOUCIT A SLITOVÁNÍ,
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Zvukové léčení pomocí Rife frekvencí
PRVNÍ POMOC neodkladná resuscitace – DÍTĚ 19
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
GENETICKÉ VADY.
Jaderné reakce (Učebnice strana 133 – 135) Jádra některých nuklidů jsou nestabilní a bez vnějšího zásahu se samovolně přeměňují za současného vysílání.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_17_PŘÍRODOPIS.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Radana Marelová Název : VY_32_INOVACE_2A_19_Lidské_tělo Téma:
Ontogenetický vývoj. cílová skupina: střední školy anotace : charakteristické znaky období mladšího školního věku klíčová slova : školní práce, bisexuální.
MEDITACE HC /P. KONCENTRACE → MEDITACE Koncentrace – DHARANA – soustředění mysli na vnější, nebo vnitřní objekt Umění se úplně ponořit do toho, co právě.
RESUSCITACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.29_Prvni_pomoc_zastava_dechu.
Protahovací cvičení pro oblast krku Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_67_protahovací cvičení – krční páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná Určeno pro.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Zdraví a JÁ Výchova ke zdraví ročník III
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
LIDSKÉ TĚLO jako celek Název: VY_32_INOVACE_20_Lidske_telo_jako_celek
LJP - Mluvidla 1. část - dechové ústrojí
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Bozp, první pomoc při úrazu elektrickým proudem
Posilovací cvičení - břicho a hýždě
Znaky života člověka Průběh lidského života
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
Dechová cvičení a harmonizace Typy dýchání – svalstvo, polohy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Kurz základní resuscitace
Dýchání Dýchání můžete cvičit sami následovně: A) vsedě
VY_32_INOVACE_24_Stabilizovaná poloha
Transkript prezentace:

Akutní bolest - bolesti Zvukové léčení pomocí Rife frekvencí 3000, 95, 10000, 1550, 802, 880, 787, 727, 690, 666 Hz

Pokyny pro používání: Doporučujeme používat tyto zvukové frekvence, které jsou již smíchané do jednoho sinusového zvukového balíčku při prvních příznacích nachlazení nebo chřipky. Doba použití je cca 10-15 minut na jedno sezení, které se používá opakovaně několikrát za den podle potřeby… Po dobu působení zvukového balíčku, nechte v sobě působit ŽE (životní energie) podle metodiky na dalších snímcích v místě bolesti. Po skončení cvičení provedeme výměnu ŽE (opotřebovaná za čerstvou) a ukončíme cvičení = léčení s tím, že necháme působit ŽE podle vlastního programu, který impregnujeme do ŽE…

Nabíjení ŽE Nabíjení můžeme provádět: Z MSaL (moře světla a lásky) Přímo z Univerza imaginativně dýcháním celým povrchem těla Add. A) Nabíjení ŽE z MSaL: „Zpřítomňuji si V-IST v CHDS!“ „Ve Jménu Otce, Syna i Ducha Svatého si zpřítomňuji V-MSaL.“ „V-MSaL, vylij prosím Tě do mého Mikrokosmu ŽE a to především do mého MET, CET a DT.“ „ŽE z MSaL prostup a prosviť prosím mé MET, CET, DT a naplň je svým světlem, tak abych byl zdrav … (co nejdříve, aby se mi ulevilo do X minut, hodin, atd).“ „ŽE z MSaL obnovuj se v těchto mých tělech a rovinách těl do mého úplného uzdravení. Děkuji!“

Nabíjení můžeme provádět: Z MSaL (moře světla a lásky) Přímo z Univerza imaginativně dýcháním celým povrchem těla Add. B) Nabíjení ŽE z Univerza: „Zpřítomňuji si V-IST v CHDS!“ „Zpřítomňuji si celé své 3JT jako dutý prostor!.“ „ Zpřítomňuji si V-3JT! “ z tohoto místa v dutém prostoru 3JT pravidelným dechem (plný nádech, prázdný výdech u dynamizace = zhušťování nebo plný nádech a plný výdech, kdy dovnitř čistá energie a ven při výdechu nečistá energie…!!! Podle potřeby nejprve prodýcháme: plný nádech a plný výdech ( min 3x - max 9x) Po prodýchání provádíme naplnění a zhuštění ŽE v dutém prostoru 3JT do hodnoty max 1,5 až 2 násobku hodnoty ŽE zdravého člověka! Je dobré několikrát za den (cca 3x až 4x) v době nemoci vydýchat a znovu obnovit dynamizaci ŽE v 3JT…. Zrychlí se průběh léčení!!!

Po celou dobu cvičení = léčení a práce s ŽE si udržujeme představu, že jsme naprosto zdraví, plní síly a pokud se to někomu z vás nedaří = není schopen, tak si představuje, jak se od minuty k minutě, od hodiny k hodině jeho stav zlepšuje až do představy absolutně zdravého člověka plného síly a zdraví…!!!

Vyrovnávání místní akutní bolesti Kromě použití ŽE v předchozích snímcích, můžeme využít podle potřeby k harmonizaci MET (materiálně éterické tělo) i EF (elektrické fluidum), MF (magnetické fluidum), EMF (elektromagnetické fluidum = hustější forma ŽE), živlové energie… Metodika použití je stejná jako u ŽE, jen se zde zohledňuje nejen prostor (tvar), ale i časový faktor realizace přijatého záměru. „Zpřítomňuji si V-IST v CHDS!“ „Ve Jménu Otce, Syna i Ducha Svatého si zpřítomňuji V-MSaL.“ a) „V-MSaL, vylij prosím Tě do mého Mikrokosmu EF (MF nebo jiný typ energie podle potřeby) zharmonizuj (doplň a vyrovnej) tuto energii s ostatními energiemi, ať jsou v rovnováze a to především do mého MET (do 5 min), CET a DT.“ … pro celkovou harmonizaci 3JT!!! b) „V-MSaL, vylij prosím Tě do mého MET EF (MF nebo jiný typ energie podle potřeby) zharmonizuj (doplň a vyrovnej) tuto energii s ostatními energiemi, ať jsou v rovnováze a to především do mého MET (do 5 min), CET a DT.“ … pro akutní místní bolest!!!

Energetická dislokace v MET HLAVA Přední část hlavy elektrická, zadní magnetická. Pravá strana magnetická, levá elektrická, vnitřek elektrický. OČI Přední i zadní část neutrální. Pravá a levá strana elektrická. Vnitřek magnetický. UŠI Přední a zadní část neutrální, pravá strana magnetická, levá elektrická. Vnitřek neutrální. ÚSTA A JAZYK Přední a zadní část neutrální, pravá a levá strana rovněž neutrální. Vnitřek magnetický. KRK Přední a zadní část magnetická. Pravá strana magnetická, levá elektrická. Vnitřek elektrický. HRUDNÍK Přední část elektromagnetická, zadní část elektrická. Pravá strana neutrální, levá strana elektrická. Vnitřek neutrální. BŘICHO Přední část elektrická, zadní magnetická. Pravá strana magnetická, levá elektrická. Vnitřek magnetický.

RUCE Přední a zadní část neutrální. Pravá strana magnetická, levá elektrická. Vnitřek neutrální. PRSTY pravé ruky Přední a zadní části neutrální. Pravá a levá strana elektrická. Vnitřek neutrální. PRSTY levé ruky NOHY Přední a zadní části neutrální. Pravá strana magnetická, levá elektrická. Vnitřek neutrální. MUŽSKY POHLAVNÍ ÚD Přední část elektrická, zadní část neutrální. Pravá a levá strana neutrální. Vnitřek magnetický. ŽENSKÉ POHLAVNÍ ÚSTROJÍ Přední část magnetická, zadní část neutrální. Pravá a levá strana neutrální. Vnitřek elektrický. POSLEDNÍ OBRATEL PÁTEŘE a KONEČNÍK Přední a zadní části neutrální, pravá a levá strana neutrální, vnitřek magnetický. Na základě této okultní anatomie si může zasvěcenec sestavit klíčem čtyřpólového magnetu dle potřeby další analogie.