Den Země 22.dubna AKTIVITY PROBÍHALY VE DNECH 11. –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 4. skupina.
Advertisements

NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Školní družina a internát „ÚSMĚV“ při ZŠ, Opava, Havlíčkova 1, p.o.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
Život na Zemi.
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Projekt třídy 4. B – les a lidská obydlí
Stonek Mgr. Helena Roubalová
Srdce z lásky darované.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Životní podmínky organizmů
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příroda kolem nás Není –li uvedeno jinak, je tento.
ZÁKLADY EKOLOGIE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
62.1 Rovnováha v přírodě, potravní řetězec
Základy ekologie Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními pojmy z oblasti ekologie. Materiál je plně.
VZTAHY MEZI ORGANISMY POTRAVNÍ VZTAHY.
ŽIVOT NA ZEMI Přírodopis 6. třída.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Zkoumání a ochrana přírody
FOTOSYNTÉZA – JEDINEČNÝ DĚJ
Autor: Mgr. Vanda Malurová Datum: dubna 2012
Pionýrů 400, Frýdek-Místek
Modernizace výuky odborných předmětů Reg. č. projektu: CZ.1.07/1.1.08/ ; CHROMATOGRAFIE.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Rostliny - význam a jejich dělení.
STROMY V SUCHÉM DOLE 2008.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Rostlinná buňka Přírodopis VY_32_INOVACE_162, 9. sada, Př3 ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACEMateriál seznamuje žáky s některými biologickými vědami a.
Uspořádání rostlinného těla
Základní skupiny organismů
Základní skupiny organismů
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Ekosystémy.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
PLETIVA VY_52_INOVACE_B1 – 31 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Základy ekologie Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními pojmy z oblasti ekologie. Materiál je plně.
Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací obor/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / PŘEHLED ORGANISMŮ Druh učebního materiálu: PREZENTACE Metodický.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Digitální učební materiál: Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STONEK ROSTLINY.
Reportáže Fotodokumentace
DEN ZEMĚ
Vojta pouchlý Houby(fungi).
Třídění živých organismů
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Rostliny a houby našich lesů  ŘASY - nejjednoduší rostliny.
Rostliny - význam a jejich dělení.
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Úvod do botaniky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Transkript prezentace:

Den Země 22.dubna AKTIVITY PROBÍHALY VE DNECH 11. – 30.4.2011

V českém jazyce jsme psali básničky a blahopřání Zemi Pojďte dnes všichni vesele, kdo jste se Zemí přátelé, zve nás k sobě , slaví svátek, vzhůru do zelených vrátek, jejích lesů, luk a strání, začnem brzy za svítání, uklidíme všechno smetí, ať jsme její věrné děti, které chtějí, ať se směje, ať jí s námi vesele je. Ondřej Zelina 9.tř.

V českém jazyce jsme psali básničky a blahopřání Zemi Pole se zlatou pšenicí, louka s voňavou kyticí, les čekající na zvířata, poušť lesklým zlatem pokryta. Nad tímto vším člověk panuje zvláštní a inteligentní bytost to je. Člověk se ale často nechová tak, jak má. Pole zhnilé, louky zvadlé, ptáček nezpívá. František Tomis, 9.tř.

V českém jazyce jsme psali básničky a blahopřání Zemi Země, matičko, jsi již nám babičko domovem všeho živého, prací anděla strážného. Jak krásné jsou Tvé lesy, okouzleni jsme jeho noblesy, řeky, louky, pláně , div, že za to neplatíme peněžní daně! My jsme ale nevděčníci, S krásou Tvoji obchodníci, Plasty, smogem ničíme Tě, již brzy nebude Tě… Richard Konečný, 8.tř.

V českém jazyce jsme psali básničky a blahopřání Zemi Dneska je tu krásný den, oslaví ho celá Zem. Na cestu se vydejme, mnoho věcí poznejme. Hrady, zámky, všechno kolem. Vezmeme to horem dolem. Společně to oslavíme možná se i pobavíme. VeronikaOndračková , 6.tř.

Deváťáci předvedli v nižších třídách chromatografii rozetřeli v třecí misce zelené listy s pískem přidali líh – rozpouštědlo směs zfiltrovali do válce vložili do válce filtrační papír pozorovali rozložení barev

Foto začátek pokusu

VÝSLEDKY

CHLOROFYL – zeleň listová Termín zaveden v 19.století Základem je hořečnatý kation Význam pro fotosyntézu – přeměnu anorganických (neústrojných ) látek na látky organické (ústrojné Využití – barvivo v potravinářství Zubní pasty mýdla

Sedmička si připravila aktivity pro 1.stupeň

Sedmička si připravila aktivity pro 1.stupeň – třídění odpadů

SEDMIČKA SI PŘIPRAVILA AKTIVITY PRO 1.STUPEŇ – SKRÝVAČKY VODA A JEJÍ OKOLÍ

Sedmička si připravila aktivity pro 1.stupeň – kvíz - ptáci

Sedmička si připravila aktivity pro 1.stupeň

žáci 9.tř. dokázali přítomnost škrobu nejen v bramborách Na zkoumanou látku kápneme jodový roztok Pokud obsahuje škrob - zčerná

Čtvrťáci se zúčastnili akce Světové stavby z odpadních materiálů

ŽÁCI 1.STUPNĚ SI VE VÝTVARCE DO SVÝCH TŘÍD VYROBILI MODEL POTRAVNÍ PYRAMIDY

Seznámili jsme se s prací s digitálním mikroskopem Pokožka cibule

Digitální mikroskop - houby rourkatá lupenitá

Digitální mikroskop - stonky lípa okurka

Digitální mikroskop - včela končetina křídlo

Žáci 8.třídy tvořili prezentace Za všechny vybíráme práci Jana Maulera: Ekologie a životní prostředí Počasí kolem nás Životního prostředí

Sedmáci si vyzkoušeli důkaz vedení vody v cévních svazcích rostlin

Sedmáci si vyzkoušeli důkaz vedení vody v cévních svazcích rostlin - detail

POMOCÍ JEDNODUCHÉHO KLÍČE JSME SI VYZKOUŠELI URČOVÁNÍ NAŠICH SÝKOR Poznáte je?

NENECHALY NÁS CHLADNÝMI KATASTROFY V JAPONSKU Žáci 1.stupně si poskládali puzzle a povídali se svými třídními učitelkami Deváťáci vytvářeli prezentace Sled katastrof – Japonsko Autor prezentace : František Tomis, 9.tř.

A TAKÉ JSME SOUTĚŽILI V POZNÁVÁNÍ ROSTLIN A ŽIVOČICHŮ 1.stupeň 1. místo Vladimír Macura 2. místo Petra Maulerová Kryštof Šebesta 3. místo Kateřina Kyčerková 2.stupeň 1. místo Izabela Smyčková 2. místo Anna Röschlová 3. místo Jana Pastorková

A na závěr bychom mohli Zemi k jejímu svátku zazpívat CHRÁNÍM TĚ, ZEMĚ MÁ Chráním tě, Země má, Tvůj žár i mráz, Tvá tráva zelená, dál vábí nás. Máš závoj z oblaků, bílých jak sníh, hvězdo má, bárko zázraků na nebesích. Ať před mou planetou, hvězdný prach zametou. Dej vláhu rostlinám, dej ptákům pít, prosím, svou přízeň dej i nám, dej mír a klid.