Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/02.0033.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Společenská kultura Kulturní instituce v ČR ; VY_32_INOVACE_D3_09
Advertisements

Památky Unesco Česká republika.
2.Polovina 19.století Výukový materiál EU – Šve07 2.pol. 19.stol. Vypracovala: Mgr. Martina Švestková Vlastivědné učivo 5.ročníku.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Vypracovala: Lucie Junková Valerie Horká Jan Dočkal
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Prezentace Praha.
PRAHA-hlavní město ČR.
Světové organizace.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Organizace a instituce města Čáslavi. Obsah Městský úřad Organizace a instituce pro děti a mládež Organizace a instituce pro seniory Kulturní instituce.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Historie naší školy Vypracovala: Monika Landerová.
20. století „Vítězný únor“.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
T ATO PREZENTACE JE HRAZENA Z PROJEKTU : Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Polovina 50. let 20.století Milan Šimek Dějepis a občanská výchova
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno v rámci.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Víceúčelové kulturní centrum Jan Kučera Odbor strategického rozvoje 4. června 2008.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
OSN (United Nations Organization)
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
PAMÁTKY PRAHA.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Brno.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Opava.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Národní muzeum.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Zájem o česká divadelní představení – projev zájmu o českou kulturu.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Městská knihovna Čelákovice a její historie. Městská knihovna v Čelákovicích byla založena jako obecní zařízení v prosinci 1920 na podkladě zákona o knihovnictví,
Prvouka – historické město. Vyberou si obrazec, kliknou na něj levým tlačítkem myši a přidržením levého tlačítka s ním mohou manipulovat (posouvat, otáčet).
Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
KULTURNÍ INSTITUCE Mgr. Michal Oblouk.
HASIČI ŠUMPERK Sbor dobrovolných hasičů Šumperk - Temenice je jako občanské sdružení působící na úseku požární ochrany, hlavním partnerem pro město Šumperk.
„KAREL IV. A JEHO MOST“ - divadelní představení
Projekt: Šance pro každého žáka
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu:
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
PRAHA ZA VLÁDY KARLA IV. Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Češi za první světové války
Transkript prezentace:

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

Národní dům v Třebíči

 Národní dům nebo dříve též Besední dům je dům na Karlově náměstí v Třebíči.  Zbudován byl roku 1871 a stal se střediskem českého vlasteneckého hnutí v Třebíči.  Kromě kultury, které stále slouží, poskytoval své prostory obchodu a dlouhou dobu peněžním službám.  Projekt Národního domu vypracoval stavitel Karel Tebich, stavbu realizoval stavitel Herzán.

 Národní dům byl slavnostně otevřen 29. října  První poschodí sloužilo pohostinství a knihovně, v přízemí se nacházel konfekční závod.  Nejdůležitější částí však byl velký sál.  V něm se konaly plesy, divadelní představení, schůze a přednášky.

 Roku 1891 otevřela v přízemních prostorách v přízemních prostorách Národního domu svou Národního domu svou provozovnu První provozovnu První občanská záložna v Třebíči. občanská záložna v Třebíči. Část budovy sloužila až do roku 1948 jako banka. V 90. letech 20. století v přízemí otevřela provozovnu Agrobanka, posléze GE Money Bank. Ta v přízemí budovy sídlila až do roku Část budovy sloužila až do roku 1948 jako banka. V 90. letech 20. století v přízemí otevřela provozovnu Agrobanka, posléze GE Money Bank. Ta v přízemí budovy sídlila až do roku 2008.

  Po přechodnou dobu sloužil Národní dům vojenským účelům: za první světové války zde byl na čas lazaret, v době generální stávky v roce 1920 bylo v prostorách ubytováno vojsko, v letech 1945–1946 tady probíhala některá jednání mimořádného lidového soudu.   Od roku 1959 nesl Národní dům název Dům osvěty Bedřicha Václavka.

Vypracovali: Jakub Šerych Ondřej Bulíček