Gymnázium U Balvanu Biologie Jana Rohánková 10.12.2009 3.A.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Barbora Dašková 3.ročník
Advertisements

Výživa člověka.
Christina Bočáková 3. ročník
Šárka Špirhanzlová 3.A ČESKÝ JAZYK.
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
Výuka českého jazyka na naší škole.
Kateřina Jiráková4.A Učebna biologie č. 6  Učebna biologie se nachází v prvním patře naší školy.  Učí zde paní profesorky Ondřejová a Vojířová.
Jana Janoušková Gymnázium U Balvanu 16 3.ročník
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
Český jazyk a literatura
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Petr Blažek, Septima, prosinec 09
Odborné učebny na našem gymnáziu
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Český jazyk na gymnáziu U Balvanu. Nižší gymnázium Jsou stejné jako druhého stupně základní školy→ procvičování základních slohových útvarů a pomocí nejrůznějších.
Virologie.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Obecná biologie.
Opakování pro 6. ročník s ježkem Čendou
Pozorování přírody stavba květu.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
VZTAHY MEZI ORGANISMY POTRAVNÍ VZTAHY.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
BUŇKA PŘÍRODOPIS 6. TŘÍDA.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Zkoumání a ochrana přírody
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Biologie 1.ročník.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
1.ročník šk.r – 2012 Obecná biologie
Biologie člověka.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Biologické vědy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACEMateriál seznamuje žáky s některými biologickými vědami a.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
BIOLOGICKÉ VĚDY Podle zkoumaného organismu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Biologie 3.ročník.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
Mnohobuněčné organismy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Živočichové rybníka a jeho okolí
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Stavba lidského těla Brainstorming -napiš vše, co tě napadne při slově.
Název prezentace (DUMu): Buňky
Třídění přírodnin.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Nervová soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Bakterie.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje BUŇKA VY_32_INOVACE_23_461 Projekt.
Rozdělení biologických věd
2. Organismus a prostředí Základy ekologie pro střední školy 1.
Název prezentace (DUMu): Vlastnosti živých soustav
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název prezentace (DUMu): Pohybová soustava člověka I.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Seminář z Didaktiky přírodopisu 1 4. Seminář: pojmová mapa
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Rostliny a houby našich lesů  ŘASY - nejjednoduší rostliny.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

Gymnázium U Balvanu Biologie Jana Rohánková 10.12.2009 3.A

Učebna Biologie Učebna biologie č.6 se nachází v prvním patře naší školy a vyučují ji profesoři: Mgr. Martin Semecký Mgr. Radka Ondřejová Mgr. Zuzana Vojířová

Výuka v prvním ročníku V prvním ročníku se seznámíme se vznikem života na Zemi a dále se budeme zabývat stavbou a funkcí buňky. Dále se studenti zabývájí vznikem a vývojem bakterií, retrovirů a virů a také jejich rozmnožováním. Bakterie Viry

Výuka v druhém ročníku Ve druhém ročníku se studenti zaměří na rostliny, kde rozhodně nesmí chybět herbář, který si sami studenti zpracují. Probírájí se ale i například živočišné houby a hmyz. Hodiny probíhají i v laboratořích biologie, kde studenti pozorují pod mikroskopem prvoky a jiné další organismy.

Výuka ve třetím ročníku Ve třetím ročníku začne biologie zajímat velkou část studentů, protože se začne probírat člověk. Studenti se zabývají veškerými tkáněmi, svalstvem, orgány a kostmi, ale zejména jejich funkcemi. Mezi méně oblíbené patří poznávačky, kterými si profesoři ověřují naše znalosti.

Výuka ve čtvrtém ročníku Zde se dokončuje výuka o stavbě lidského těla a na ní navazuje učivo genetiky a později ekologie. Konec čtvrtého ročníku se zahajuje složením maturitní zkoušky, která se koná koncem května.

Používané učebnice

Děkuji Vám za pozornost