Týden Karolínky Tejkalové

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fonologie Cvičení číslo 2. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Advertisements

BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
9. ‒ Koťata.  V šest hodin se u školky setkáváme s prvními nocležníky. Kubík a Tomáš Doubkovi se již nemohou dočkat a jsou u školky první.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
VY_32_INOVACE_173_ORIENTACE_V_ČASE Denní režim CZ 1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
Lekce 7.
Název: Jak správně psát VY_32_inovace_VT5_04 Oblast: Výpočetní technika Stručná anotace: Popis psaní jednoduchého dokumentu. Jak vytvářet odstavce. Výběr.
V pondělí v 1hodinu mám kroužek s p.uč. Najmanovou a pak mám dramaták s paní učitelkou Machalovou. Pak j du ven bobovat.
Týden Denisy Pechové. V pondělí chodím s Taigym a Jejminou na procházky do parku a do lesa.
Vážení spoluobčané, zastupitelé obecního úřadu Bítouchov Vás zvou na zájezd - prohlídka dělostřelecké tvrze Hanička. Po prohlídce tvrze je plánován společný.
Podstatná jména procvičujeme rod pád číslo vzor
Word Order & Emphasis Come up with the questions that the following statements answer. Remember that new information usually comes at the end of a sentence.
Průběh léčebného pobytu batolat a předškolních dětí – oddělení P1
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Týden Vojty Machaly.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
BOWLINGOVÉ SOUSTŘEDĚNÍ – Liberec. Ubytování: v penzionu Jitka v Šimonovicích na předměstí Liberce (už ho máme vyzkoušený)
Školení Maxov 9.9. – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
ZIMNÍ RADOVÁNKY S DINOSAURY – Hotel Bystré.
Cestovní kancelář Travel Tour
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_161_čas-úkoly pro přemýšlivé Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.18 Název pro školu:
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
MěVG Klobouky u Brna.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_340_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
, aneb ly ž ovačka století.. Co nás všechno čeká ??? Hry, zábava zpěv,…Dobré jídlo,…
Už mám dost třetího tisíciletí Protože……... 1) se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnnou troubu.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Materiál má žákům pomoci pochopit na základě vlastního úsudku pojmy: - Občanskoprávní vztah - Účastník právního vztahu.
Příroda a já Otázky.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Moje Rodina.
Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Ráno, celý den Ref: Ráno, celý den, andělé nade mnou bdí, můj Pane, ráno, celý den, andělé nade mnou bdí. 1. Když probouzím se v nový den, andělé nade.
Logické úlohy z matematiky pro 2. ročník
Masarykovo gymnázium Vsetín
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
S Olgou hodinu za hodinou Mgr. Renata Nogolová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor VY_32_Inovace_10B_daily routine.
Kde se používá 2.pád?. 2. pád + předložka 2.p. používají předložky místa (do, z/ze, u, od):  DO – Jedu do Prahy. Jdu do města. (otázka Kam?)  Z/ZE –
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_The verbs TEMA:
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičují pádové otázky a doplňují.
1.
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA NEDOMICE, okres Mělník
ANGLICKÝ JAZYK – 7. ROČNÍK
Autor: Mgr. Radana Marelová
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CO VŠECHNO VÍM O HODINÁCH
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Autor: Mgr. Jana Burdzová
Vítejte milí žáci/studenti!
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_16_ Skladba – věta jednoduchá a souvětí
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Týden Karolínky Tejkalové Vytvořila : Karolína Tejkalová

Pondělí Ráno se nechci vyhrabat z postele. Obleču se a jdu do školy Za 5 min.8 hod. začíná vyučování, které končí v 1300 Pak jedu na přípravku na gympl, odkud se vracím asi v 6 hod. Pondělí

ÚTERÝ Úterní ráno je stejné jako pondělní Po pětihodinovém vyučování jdu na oběd, po kterém následuje hodina flétny Pak jdu s Katkou do knihovny, kde čekáme na Alču. Z knihovny jdeme k nám na čaj. Potom jdeme na hudební nauku Z nauky jdu domů, kde si udělám úkoly a jdu na Simpsnovi. ÚTERÝ

STŘEDA V 7.00 jdu do školy. Po šesté hodině jdu na oběd. Po obědě jdu domů, kde si nachystám věci na výtvarku v ZUŠ Litovel V 15.20 mi jede auto- bus do Litovle. V 19.15 se vracím domů. STŘEDA

ČTVRTEK Po vyučování jdu domů, kde cvičím na flétnu Pak si čtu knihu 100+1 světoznámých žen.Mám tu některé jejich obrázky Udělám si úkoly a jdeme se Šejlou ven. ČTVRTEK

PÁTEK Po vyučování jdu na doučování. Doma hraji na flétny a čtu si Babičku. Večer se díváme na Vyprávěj. PÁTEK

SOBOTA Probouzím se okolo deváté hodiny. Po snídani jdeme ven se psem. Odpoledne peču bábovku. Večer (když je zima) se sanujeme. SOBOTA

NEDĚLE Vstávám pozdě a pomáhám mamince s obědem. Po obědě jedeme na bazén do Mohelnice. Večer si chystám věci do školy. NEDĚLE