Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."— Transkript prezentace:

1 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA

2 Sourozenci přišli pozdě, protože neměli hodinky. 12345 1.V1, V2. 2.V1, protože V2. 3.Protože V1, V2.

3 Hvězdy svítily, vzduch voněl trávou a v dálce jsme slyšeli noční ptáky. 12345 1.V1, V2, V3. 2.V1, vzduch V2 a V3. 3.V1, V2 a V3.

4 Vrátil mi knihu, kterou jsem mu půjčila. 1.V1, V2. 2.V1, kterou V2. 3.V1 a V2. 12345

5 Protože jsem zaspal, přišel jsem pozdě do školy. 12345 1.Protože V1, přišel V2. 2.Protože V1, V2. 3.V1,protože V2.

6 Když mi pomůžeš,budu ti moc vděčný. 12345 1.V1, V2. 2.Když V1, budu V2. 3.Když V1, V2.

7 Psi skákali na babičku a chtěli pamlsek. 12345 1.V1 a V2. 2.V1, V2. 3.V1, a V2.

8 Když se káčata vybatolila, máma je spočítala. 12345 1.V1, když V2. 2.Když V1, V2. 3.Když V1, tak V2.

9 Neuvařili nám večeři, neboť jsme přišli pozdě. 12345 1.V1, V2. 2.V1, neboť V2. 3.Neboť V1, V2.

10 Ondra píše úkol a připravuje si věci do školy. 12345 1.V1 a V2. 2.V1, V2. 3.V1, a V2.

11 Děti pospíchaly, ale kino stejně nestihly. 12345 1.V1, V2. 2.V1 ale V2. 3.V1, ale V2.

12 Mám se dnes učit nebo mám jít na turnaj ? 12345 1.V1, nebo V2 ? 2.V1 nebo V2. 3.V1 nebo V2?

13 Sysel si dělá zásobu, aby přežil zimu. 12345 1.V1, V2. 2.V1 aby V2. 3.V1, aby V2.

14 Netopýra jen tak neuvidíte, protože létá v noci. 12345 1.V1, V2. 2.V1, protože V2. 3.V1 protože V2.

15 Na vycházku do lesa jsem nešli, protože pršelo. 12345 1.V1, protože V2. 2.Na V1, protože V2. 3.Na V1, V2.

16 Nevěděli jsme, odkud se tu vzal. 12345 1.V1, V2. 2.V1, odkud V2. 3.V1, odkud V2

17 Teta se ptala, čí je ten pes. 1.V1, V2. 2.Teta V1, V2. 3.V1, čí V2. 12345

18 Tatínek se ptal, kdy se vrátím domů. 12345 1.V1, V2. 2.V1, kdy V2. 3.V1, ale V2.

19 Řekl, že určitě přijde, ale zapomněl na to. 12345 1.V1, že V2, ale V3. 2.Že V1, ale V2. 3.V1, že V2.

20 Pepa ví, že se na něj maminka zlobí, protože slib nesplnil. 1.V1, V2, že V3. 2.V1, že V2, V3. 3.V1, že V2, protože V3. 12345

21 Aby se výlet uskutečnil, musí se zrušit hokejový zápas. 12345 1.V1, V2. 2.Aby V1, V2. 3.V1, aby V2.

22 Téma: SOUVĚTÍ A JEHO STAVBA Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional TurningPoint internet Autor: Mgr. Alena Šmolíková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)


Stáhnout ppt "Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."

Podobné prezentace


Reklamy Google