Michal Vávra 8.A,Lukáš Lacko 8.A

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Statistické šetření.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Školní zpráva s výsledky z hlavního šetření PIRLS 2011 a TIMSS 2011.
Jedinečný Ježíš Velikost člověka se dá určit podle toho, co za sebou zanechal a zda přivedl druhé k tomu, aby uvažovali nově, a dal impuls, který ho přetrval...
Něco se o nich dozvíme  Referát o úhlech.
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
!!! POZOR !!! Vytočí Tě to a pořádně!
Věty vedlejší.
Vypracovali:Tomáš Sikora Antonín Kročil Antonín Kročil Michal Lapčík Michal Lapčík Lukáš Kovařík Lukáš Kovařík.
Procenta.
Magdaléna Špačková, 8.C Michaela Gistrová, 8.C Václav Rokyta, 8.C.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 Autor: Mgr. Jiří Vávra Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_F8 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Změny skupenství látek
VODNÍ ELEKTRÁRNY.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Lukáš Podešva, Michal Peterek a Lukáš Vicherek Mgr. Jaromír Křížek SGO Skleník Automatický systém řízení teploty.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Občané Velkého Meziříčí se ve městě cítí bezpečně Velké Meziříčí – Téměř všichni občané našeho města ví o tom, že některá místa jsou monitorována kamerami.
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
Název úlohy: 3.3 Účinnost. Fyzikální princip: Účinnost je podíl vykonané práce W a dodané energie E. Cíl: Určit účinnost při ohřívání vody lihovým kahanem.
XIII. Průsečík přímky s rovinou
Tání grafy.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_54_8TR_M Autor: Ing. Šárka Lamatschová.
Soutěž ZŠ v IT schopnostech
DIAGRAMY S PROCENTY.
Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký,
Děvče se ptalo chlapce, jestli si myslí, že je pěkná
IF-clauses: jestli and counterfactuals Create sentences based on the following pattern. Vzor: udělám to/ zavolám vám Jestli to udělám, zavolám vám. Kdybych.
MOTIVACE V MATEMATICE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČE (Diplomová práce) Zuzana Ondrášová M-OV.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Vytočí Tě to a pořádně
Ne že by se mi líbily rozhovory v takovýchto momentech
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ OBYVATELSTVO ČR – STATISTICKÁ DATA.
Cvičení ve Windows Commanderu 1.ve wc vytvořte následující adresářovou strukturu (do D:\semináře Kavecký), To by zvládlo i mé prasátko..
Autor: Lukáš Vávra. POLOHA  Vizovice se nachází na Moravě, ve Zlínském kraji. Vizovice Znak města.
D. Burešová, V. Sládková, A. Šatavová
VYUŽITÍ VÝSLEDKŮ TESTOVÁNÍ 1. ROČNÍKŮ
Jan Potměšil Vypracovala : Dominika Mikésková Třída: 9.B.
Základy matematické statistiky. Nechť je dána náhodná veličina X (“věk žadatele o hypotéku“) X je definována rozdělením pravděpodobností, s nimiž nastanou.
Co umíme přečíst z tabulek přežívání? Kateřina Houdková.
Analýza a návrh informačního systému pro střední školu Bakalářská práce Lukáš Zachoval.
Na otázku čím se zabývá Probační a mediační služba jsme se ptali na několika místech několika lidí.
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
Statistika Statistika je matematická disciplína, která zpracovává výsledky hromadného pozorování (o objemu výroby, dovozu či vývozu zboží, výdajích a příjmech.
Statistika Kde lidé (ne)nakupují. Ptaly jsme se náhodných lidí v Uherském Hradišti na pár otázek. A jak to dopadlo? Tak se dívejte!:)
AUTOŘI: TOMÁŠ VANDA, ŠTĚPÁN HEJDA, TOMÁŠ LOFFELMANN AUTOŘI: Tomáš Vanda, Štěpán Hejda, Tomáš Löffelmann Sledovanost sportu.
Standard pro dobrou knihovnu Metodický pokyn MK k vymezení standardu veřejných knihovnických a informačních služeb poskytovaných knihovnami zřizovanýminebo.
Procenta. Základní pojmy procento % základ z procentová část č počet procent p.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Jaké mají žáci chutě? Vypracoval Martin Králík, Marek Pavlica
Jaroslav Vojtěšek a Marie (důchodci)
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Statistika aut v domácnostech
Vytvořili: Filip Najman a Vojtěch Valenta
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Prohlédni si pohádku o Karkulce. Pokus se sám povídat podle obrázků
LINEÁRNÍ FUNKCE II. Prvních pět úloh zpracovány v programu GeoGebra:
Výsledky dotazníkového šetření všech CSS
Otevřená radnice Komunikovat s lidmi nás baví víc než mluvit jen sami se sebou. Michal ŠMARDA starosta Nového Města na Moravě.
Statistika.
Zápis do MŠ pro školní rok 2019/2020
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Lineární funkce 3 desetiminutovka
Transkript prezentace:

Michal Vávra 8.A,Lukáš Lacko 8.A Statistická šetření Michal Vávra 8.A,Lukáš Lacko 8.A

6.ročník Ptali jsme se 30ti žaků 6.ročníku. Otázka zněla: Kde žáci této školy bydlí? Žáci odpověděli takto: Kostelany nad Moravou 2 Huštěnovice 0 Boršice 1 Zlechov 7 Sušice 1 Kudlovice 0 Ořechov 3 Nedakonice 13 Jalubí 3

Graf žáků v procentech

7.ročník Ptali jsme se 30ti žáků 7.ročníku Otázka zněla: Kde žáci této školy bydlí? Žáci odpověděli takto: Kostelany nad Moravou 8 Huštěnovice 1 Boršice 0 Zlechov 5 Sušice 3 Kudlovice 0 Ořechov 3 Nedakonice 8 Jalubí 2

Graf žáků 7.ročníku

8.ročník Ptali jsme se 30 žaků 8.ročníku. Otázka zněla: kde žáci této školy bydlí. Žáci odpověděli takto: Kostelany nad Moravou 3 Huštěnovice 2 Boršice 2 Zlechov 5 Sušice 1 Kudlovice 1 Ořechov 4 Nedakonice 9 Jalubí 3

Graf žáků 8.ročníku