Dneska se něco naučíme o matematice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dělitelnost přirozených čísel
Advertisements

Menší testík z matematiky. Tak schválně, kolik je 2+2?? 422.
Farma:ztracená ovečka. Tak toto jsou naše ovce: Ale co to?Kde je naše nejoblíbenější ovečka!!Prosím pomož nám jí najít!
 Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje  Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje.
1. Požehnání s vámi zůstává. Požehnání s vámi zůstává
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
Algoritmy I Cvičení č. 5.
Dneska se něco naučíme o matematice Cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z šestého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Ne každý má to štěstí být zdravý, ale každému můžeme trochu pomoci. Dnes Vám představíme malou bojovnici Justýnku, které můžete pomoci i Vy a to sbíráním.
Matematika Klikej Hudba: ERA - Cathar Rhythm A.F.05/07.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Jednej tak, abys byl šťastný. Ne aby ses šťastným jen zdál.
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Patronus 9/06 Madam Pomfrey, prof. McGonagallová, prof. Snape od Veni.
Hele, krabice... a dokonce otevřená! No, mrkneme se na to...
Soustava lineárních nerovnic
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
* Výrazy s proměnnými Matematika – 8. ročník *
Ahoj lidičky, dnes Vás seznámím s mými přáteli, racionálními čísly. Naučíte se „sluníčkové pravidlo‘‘, které nám bude pomáhat při řešení úloh. V této.
P R O T E B E.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Malá násobilka - procvičování
Úprava výrazu na součin vytýkáním před závorku.
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
9 let na základní škole:.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
Faktoriál. V matematice je faktoriál č ísla n č íslo, rovnématematice sou č inu všech kladných celých č ísel menších nebokladnýchcelých č ísel rovných.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Deficitní poruchy paměti vyvolané věkem!.
Úlohy nejen na počítání..
Dělitelnost přirozených čísel
Lineární rovnice Druhy řešení.
Definiční obor a obor hodnot
Složitější složené zlomky
Dělitelnost přirozených čísel
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
Zlomky Složené zlomky..
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Dělitelnost přirozených čísel
Lineární rovnice Druhy řešení.
Udělej si následující test:
Lineární rovnice Druhy řešení.
Kuchařka na práci s mnohočleny
Vzdělávací cíle Bloomova taxonomie
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Štěstí tomu, kdo ho nemá. Lásku tomu, kdo je sám
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Nerovnice Ekvivalentní úpravy - 2..
Udělej si následující test:
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
Pojem zlomek a jeho zápis.
Jak na články a DUMy Jan Šperl Titulní strana prezentace. 1.
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Zlomky Složené zlomky..
Pojem zlomek a jeho zápis.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Pojem zlomek a jeho zápis.
Procházka po úle Vojtěch Kopřiva.
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Dneska se něco naučíme o matematice
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Transkript prezentace:

Dneska se něco naučíme o matematice

Cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si někdo ještě vzpomíná).

2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní. Situace je taková, že vám dám 3 čísla a jeden výsledek, a vy uděláte tolik matematických operaci co potřebujete, tak aby vám vyšel výsledek co jsem vám dal. Dám vám jeden příklad, abyste věděli oč jde a zbytek si vyřešte sami 2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní.

1 1 1 = 6 2 2 2 = 6 3 3 3 = 6 4 4 4 = 6 5 5 5 = 6 6 6 6 = 6 7 7 7 = 6 8 8 8 = 6 9 9 9 = 6

Tak co, už jste vyřešili něco. Ne, č Tak co, už jste vyřešili něco?... Ne, č. 2 neplatí, ten jsem vyřešil před chvíli. Tak jiný příklad? Aha... Č. 6 Moc těžké!!! 6 6 6 = 6 + - EINSTEINE!!!!!

A co ten zbytek? Požádáme o pomoc? Tak takhle ne, už jsem zapomněl, že jste inteligentní jedinci. Tak si myslím,že když bereme na ohled vaši schopnosti, tak jste vyřešili č. 3, možná č. 5 a když budete mít štěstí i č. 7º 3 3 3 = 6 x - 5 5 5 = 6 / + - 7 7 7 = 6 / + ani tak??? Tak jo. Proto jsme tady. Minus sedm děleno sedmi rovná se jedna. Minus jedna plus sedm rovná se šest.

Teď vyřešíme ty co jsou o něco složitější. Č. 4 4 4 4 = 6 + + Č. 9 - 9 9 9 = 6 x Č. 8 3 3 3 8 8 8 = 6 + + Toto není ještě vono, že? Aha!!! Ale toto už je něco jiného.

1 1 1 = 6 + + ! A tím končí naše dnešní výuka. 1+1+1 = 3 3x2x1 = Ne... Ještě ne... Ještě zbývá vyřešit č.1 1+1+1 = 3 3x2x1 = PRASÁRNA!!!! 1 1 1 = 6 + + ! Dobře, dám vám jednu nápovědu. Ne? Ani tak? Jste na tom špatně s matematikou!! FAKTORIÁL: Faktoriál je číslo, který obdržíme násobením všech předchozích čísel až do 1. Symbolizuje se vykřičníkem.

No podle tohoto výkonu radši se příště naučíme jak se dá chodit a žvýkat zároveň. S láskou: UČITEL