Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/13 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Další operace s vektory
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Charakteristika výukového materiálu
Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Živočichové
Společenstva polí Živočichové
Společenstva vod Rostlliny
Obvod a obsah mnohoúhelníků
HMOTNOST Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Digitální učební materiál
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Pořekadla Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE19_POŘEKADLA.
Digitální učební materiál
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Společenstva lesů Houby
Slovní druhy - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Rostliny
WORD Tabulky - ohraničení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Slabikotvorné R, r, L, l Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vyjmenovaná slova po B Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
(český jazyk pro 1. ročník)
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Samohlásky - procvičování
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B29Fy6_Hmotnost 1
Transkript prezentace:

Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Název: VY_12_INOVACE_31_KILOGRAM Sada: 2 Druh materiálu: Pracovní list MA č. 31 Jméno autora: Mgr. Jana Sedláčková Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, 783 22 Datum vytvoření: 11. 9. 2012 Předmět: Matematika Ročník: druhý Anotace: Pracovní list pro žáky 2. ročníku s úkoly na procvičení jednotky společná kontrola proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: jednotka hmotnosti– 1 kilogram Zdroje: www.microsoft.office.com

1. Základní jednotkou hmotnosti je KILOGRAM – 1 kg. Čím můžeme vážit 1. Základní jednotkou hmotnosti je KILOGRAM – 1 kg. Čím můžeme vážit? Pojmenuj váhy. 2. Co můžeme a nemůžeme vážit pomocí vah. Piš ANO – NE. 3. Vypočítej. 12 kg + 4 kg = 20 kg – 11 kg = 8 kg + 9 kg = 10 kg + 10 kg = 13 kg + 5 kg = 12 kg – 5 kg = 13 kg – 8 kg = 7 kg + 12 kg = 19 kg – 5 kg = 4. Odhadni váhu předmětů a poté je zvaž. Zapiš do tabulky. 5. Jaká je tvoje hmotnost – kolik vážíš? Vážím _____________. citrony jablka minerálka rýže čaj banány mouka člověk PŘEDMĚT ODHAD VÁHA sáček jablek aktovka kbelík písku sáček cukru

Řešení: 1. osobní váha, kuchyňská váha, laboratorní váha, digitální váha, obchodní váha 2. 3. 12 kg + 4 kg = 16 kg 20 kg – 11 kg = 9 kg 8 kg + 9 kg = 17 kg 10 kg + 10 kg = 20 kg 13 kg + 5 kg = 18 kg 12 kg – 5 kg = 7 kg 13 kg – 8 kg = 5 kg 7 kg + 12 kg = 19 kg 19 kg – 5 kg = 14 kg 4. Paní učitelka má připravené předměty a váhy.