INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Občanské vybavení a služby Program rozvoje venkova ČR OSA III.
Advertisements

Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
3. VÝZVA MAS LUHAČOVSKÉ ZÁLESÍ. Fiche 2: Rozvoj drobného a malého podnikání Hlavní opatření III.1.2. – Podpora a zakládání podniků a jejich rozvoje Cíl.
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 14. a 15. výzva IROP „INFRASTRUKTURA PRO PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ“ Praha.
VÝZVY IROP č. 32 Infrastruktura středních škol a vyšších odborných škol č. 33 Infrastruktura středních škol a vyšších odborných škol v SVL Ing.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Seminář ITI PMO pro MŠ a ZŠ Středočeský kraj Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 13. června 2016.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Praha SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 32. a 33. výzva IROP „INFRASTRUKTURA STŘEDNÍCH ŠKOL A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL“ Praha.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Ing. Lucie Veselá.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Technika pro integrovaný záchranný systém plk.Mgr. Jaromír Lebeda.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM
Seminář pro žadatele IROP
Výzva č. 46 „ Infrastruktura základních škol“ Výzva č
Seminář pro žadatele v rámci realizace SCLLD MAS Český les
Seminář pro žadatele IROP
Snídaně starostů , Jedlí
Integrovaný regionální operační program
Seminář ITI PMO pro MŠ a ZŠ
Výzva č. 56 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání“ Výzva č. 57 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání.
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Informace o výzvě pro školy
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Vazba na Operační programy
16., 21. a , 9:00 Krajský úřad Ústeckého kraje
INFRASTRUKTURA PRO SOCIÁLNÍ ZAČLEŇOVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Seminář pro žadatele výzvy č
1. Výzva-MAS Říčansko-IROP-Školství a vzdělávání 2017
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Seminář pro žadatele v rámci realizace SCLLD MAS Český les
Seminář pro potenciální žadatele
INFRASTRUKTURA PRO SOCIÁLNÍ ZAČLEŇOVÁNÍ
Seminář pro žadatele k výzvě IROP č.3
Seminář pro potenciální žadatele
Seminář pro žadatele k 3. výzvě
IROP - Integrovaný regionální operační program
IROP – Obnova památek kulturního dědictví Šternberk,
Integrovaný regionální operační program
Operační program Zaměstnanost
Operační program Zaměstnanost
Integrovaný regionální operační program – IROP
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
VÝZVA Č. 1 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Seminář pro žadatele 322/06_16_038/CLLD_16_01_120
Seminář pro žadatele 347/06_16_075/CLLD_16_01_120
6. Výzva MAS Střední Haná IROP Infrastruktura pro vzdělávání č
Seminář pro žadatele výzva č
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
Pracovní skupina Předškolní vzdělávání II.
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Seminář k 2. výzvě OPZ Prorodinná opatření
Transkript prezentace:

INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný regionální operační program INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ (předškolní, základní, zájmové a neformální vzdělávání) Zlepšení řídících a administrativních schopností MAS Lužnice, z.s Registrační číslo: CZ.06.4.59/0.0/0.0/15_003/0001904

OPRÁVNĚNÍ ŽADATELÉ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ obce organizace zřizované nebo zakládané obcemi zařízení péče o děti do 3 let školy a školská zařízení v oblasti předškolního a základního vzdělávání další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit

PODPOROVANÉ AKTIVITY INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ HLAVNÍ AKTIVITY Infrastruktura pro předškolní vzdělávání Infrastruktura pro základní vzdělávání Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání

PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Podporované aktivity: stavby a stavební práce spojené s výstavbou nové infrastruktury, včetně vybudování přípojky pro přivedení inženýrských sítí, rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury, včetně zabezpečení bezbariérovosti dle vyhlášky č. 398/2009 Sb. o obecných technických požadavcích zabezpečující bezbariérové užívání staveb, nákup pozemků a staveb (nemovitostí), pořízení vybavení budov a učeben, pořízení kompenzačních pomůcek (ne jako samostatný projekt). Hlavní zaměření projektu musí být ve vazbě na zvýšení nedostatečné kapacity školního zařízení. Projektové záměry musejí být uvedeny ve Strategickém rámci MAP.

ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Podporované aktivity: stavby a stavební práce spojené s výstavbou infrastruktury ZŠ, včetně vybudování přípojky pro přivedení inženýrských sítí, rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury, včetně zabezpečení bezbariérovosti dle vyhlášky č. 398/2009 Sb. o obecných technických požadavcích zabezpečující bezbariérové užívání staveb, nákup pozemků a staveb (nemovitostí), pořízení vybavení budov a učeben, pořízení kompenzačních pomůcek (ne jako samostatný projekt), zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu. Hlavní zaměření projektu musí mít vazbu na klíčové kompetence, bezbariérovost a rozšiřování kapacit kmenových učeben ve vazbě na sociální inkluzi či demografickou potřebnost ve správním obvodu obcí s rozšířenou působností se sociálně vyloučenou lokalitou. Projektové záměry musejí být uvedeny ve Strategickém rámci MAP.

ZÁJMOVÉ A NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Podporované aktivity: stavby a stavební práce spojené s vybudováním infrastruktury pro zájmové a neformální vzdělávání, rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury, včetně zabezpečení bezbariérovosti dle vyhlášky č. 398/2009 Sb. o obecných technických požadavcích zabezpečující bezbariérové užívání staveb, nákup pozemků a staveb (nemovitostí), pořízení vybavení budov a učeben, pořízení kompenzačních pomůcek (ne jako samostatný projekt). Hlavní zaměření projektu musí být ve vazbě na zvýšení nedostatečné kapacity a na zvýšení kvality vzdělávání v klíčových kompetencích. Projektové záměry musejí být uvedeny ve Strategickém rámci MAP, KAP.

VEDLEJŠÍ AKTIVITY – pro všechna opatření INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ demolice související s realizací projektu, pořízení bezpečnostních prvků a zařízení, osvětlení, elektronického a mechanického zabezpečení (MŠ), pořízení bezpečnostních prvků a zařízení u vstupu do budovy (ZŠ) pořízení herních prvků (MŠ), úpravy venkovního prostranství (přístupové cesty v areálu, zeleň, hřiště a herní prvky) (MŠ), úpravy zeleně a venkovního prostranství (ZŠ, zájmové a neformální vzdělávání), projektová dokumentace, EIA, zabezpečení výstavby (technický dozor investora, BOZP, autorský dozor), pořízení služeb bezprostředně související s realizací projektu (příprava a realizace zadávacích a výběrových řízení, zpracování studie proveditelnosti), povinná publicita (podle kap. 13 Obecných pravidel).

PODPOROVANÉ AKTIVITY INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ ROZDĚLENÍ AKTIVIT PROJEKTU Hlavní aktivity projektu minimálně 85 % CZV projektu Vedlejší aktivity projektu maximálně 15 % CZV projektu

INDIKÁTORY INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Žadatel je povinen si v žádosti o podporu vybrat z indikátorů, které jsou uvedené ve Specifických pravidlech vydaných k příslušné výzvě. Žadatel uvede výchozí hodnotu, cílovou hodnotu vč. popisu způsobu stanovení této hodnoty a datum, ke kterému ji musí naplnit. Cílová (plánovaná) hodnota indikátoru je závazná. Úprava – podstatná změna Nesplnění – sankce Zajistit prokazatelnost vykazovaných hodnot – např. prezenční listiny, výkazy Podrobné informace k jednotlivým indikátorům, a závazná pravidla jejich vykazování a výpočtu - obsahují metodické listy indikátorů (příloha Specifických pravidel příslušné výzvy).

INDIKÁTORY INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Ukázka výčtu indikátorů: Žadatel je povinen zavázat se k výběru a naplnění následujících indikátorů: Pro všechny aktivity 5 00 00 Počet podpořených vzdělávacích zařízení - výchozí hodnota je nulová 5 00 01 Kapacita podporovaných zařízení péče o děti nebo vzdělávacích zařízení – výchozí hodnota je nulová Infrastruktura pro předškolní vzdělávání 5 01 20 Počet osob využívající zařízení péče o děti do 3 let – výchozí hodnota platná k datu začátku školního roku, ve kterém je podávána žádost o podporu, cílová hodnota orientační – k datu začátku školního roku, který následuje po ukončení projektu

POVINNÉ PŘÍLOHY ŽÁDOSTI O PODPORU INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Plná moc Zadávací a výběrová řízení Doklady o právní subjektivitě Studie proveditelnosti Doklad o prokázání právních vztahů k majetku, který je předmětem projektu Územní rozhodnutí s nabytím právní moci nebo územní souhlas nebo účinná veřejnoprávní smlouva nahrazující územní řízení Žádost o stavební povolení nebo ohlášení, případně stavební povolení s nabytím právní moci nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující stavební povolení Projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení nebo pro ohlášení stavby Položkový rozpočet stavby Výpočet čistých jiných peněžních příjmů Čestné prohlášení o skutečném majiteli Výpis z Rejstříku škol a školských zařízení Stanovisko Krajské hygienické stanice ke kapacitě školy (MŠ)

ZÁKLADNÍ INFORMACE K VÝZVĚ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ Vyhlášení výzvy: 26. 9. 2018 Datum zahájení příjmu žádostí o podporu: 26. 9. 2018 Datum ukončení příjmu žádostí o podporu: 31. 10. 2018 Celková částka dotace z EFRR pro výzvu: 12 574 780 Kč Minimální výše celkových způsobilých výdajů: 1 000 000 Kč Maximální výše celkových způsobilých výdajů: 4 000 000 Kč VÝŠE PODPORY: 95 % (5 % ŽADATEL) veškeré informace k Výzvě (dokumentace, pravidla apod.) jsou uvedeny na webových stránkách MAS Lužnice

INFORMAČNÍ SYSTÉM MS2014+ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ je určen pro zadávání žádostí o podporu a správu projektů po celou dobu jejich životního cyklu https://mseu.mssf.cz/

MAS Lužnice, z.s., Sudoměřice u Bechyně 105, Děkujeme za pozornost MAS Lužnice, z.s., Sudoměřice u Bechyně 105, www.masluznice.bechynsko.cz