Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s."— Transkript prezentace:

1 Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
, Kralice na Hané

2 Výzvy MAS pro IROP Výzvy a doprovodné dokumenty k výzvám MAS schvaluje Programový výbor složený z partnerů MAS na základě pravidel MMR k IROP. Výzvy MAS jsou podvýzvami IROP a projekty se řídí pravidly nadřazených výzev: 62. výzva - sociální infrastruktura 68. výzva - mateřské a základní školy Nastavení výzev byly MAS nuceny převzít z nadřazených výzev a upravit (omezit) na aktivity uvedená ve své strategii (SCLLD) a nastavit: výběrová kritéria alokaci výzev a výši způsobilých výdajů oprávněné žadatele Žádosti o podporu vyplňují žadatelé v MS2014+

3 Postup schvalování projektů
Kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí – kritéria MAS jsou přílohou výzvy. Žadatel může být vyzván k opravě nebo k doplnění žádosti maximálně dvakrát. Tuto kontrolu provádějí pracovníci MAS. Věcné hodnocení – projekt MAS podpoří, pokud obdrží alespoň minimální stanovený počet bodů. Projekty hodnotí Výběrová komise MAS, projekty schvaluje Programový výbor MAS. Další posuzování projektů provádí CRR Olomouc. Kritéria závěrečného ověření způsobilosti kontroluje CRR a naleznete je ve specifických pravidlech pro žadatele. Je nutné aby každý projekt splnil adekvátní kritéria, jinak může být vyřazen. Schválení projektu a vydání právního aktu je kompetencí řídícího orgánu IROP, kterým je MMR ČR. Žadatele má právo podat žádost o přezkum hodnocení po každé fázi hodnocení.

4 Vyhlášené výzvy Název výzvy Alokace výzvy (ERDF) Ukončení příjmů
žádostí Minimální CZV Maximální CZV 1. výzva 8,7 mil. Kč 14.7. ve 12:00 0,3 mil. Kč 5,0 mil. Kč 2. výzva Výzva – infrastruktura pro základní vzdělání, infrastruktura pro zájmové a volnočasové vzdělávání mládeže – O3 Investice do školství I. Výzva sociální bydlení – O2 Investice do sociální infrastruktury I.

5 IROP – základní školy a volnočasové vzdělávání
Alokace výzvy: dotace 8,7 mil. Kč, míra dotace: 95 % z ERDF (0% státní rozpočet a 5 % žadatel) Termíny: příjem žádostí od do Celkové způsobilé výdaje: 0,3 až 5 mil. Kč Podporované aktivity: 1.výstavba, rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (vč. bezbariérovosti) 2.nákup pozemků, staveb a vybavení učeben (vč. kompenzačních pomůcek) 3.zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu Podmínka: 1. klíčové kompetence (přírodní vědy, technické a řemeslné obory, cizí jazyky a IT); 2. budování bezbariérovosti škol; 3. projekt uvedený v Místní akčním plánu školství pro ORP Prostějov Důležité přílohy žádosti: studie proveditelnosti (snaha o stručnost a výstižnost, viz vzor) školní vzdělávací program

6 IROP – sociální bydlení
Alokace výzvy: dotace 8,7mil. Kč, míra dotace: 95 % z ERDF (0% státní rozpočet a 5 % žadatel) Termíny: příjem žádostí od do Celkové způsobilé výdaje: 0,3 až 5 mil. Kč Podporované aktivity: nákup pozemků, staveb, zařízení a vybavení stavební úpravy budov Podmínka: sociální služby nemohou být určeny výlučně pro seniory (tzn. osoby starší 65 let bez přiznaného některého ze stupňů míry závislosti podle zákona o sociálních službách) Důležité přílohy žádosti: studie proveditelnosti (snaha o stručnost a výstižnost)

7 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K1 Projekt je zaměřen na více z klíčových kompetencí: 1. komunikace v cizích jazycích, 2. technických a řemeslných oborů, 3. přírodních věd, 4. práce s digitálními technologiemi. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti 20 bodů - řeší více kompetencí ve více učebnách 15 bodů – řeší více kompetencí v jedné učebně, cílem projektu je obnova pouze jedné učebny 13 bodů – řeší jednu kompetenci v jedné učebně, cílem projektu je obnova pouze jedné učebny 0 bodů - Projekt není zaměřen na klíčové kompetence

8 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K2 - Projekt zahrnuje výuku více předmětů v podporovaných klíčových kompetencích IROP. Pro hodnocení jsou rozhodné předměty v podporovaných klíčových kompetencích v budoucnu vyučované v učebně/učebnách (např. společná učebna fyziky a chemie se započítá za dva předměty; společná učebna angličtiny, němčiny a ruštiny za tři předměty; vybudování obou učeben v rámci jednoho projektu pak za pět). Informace získá hodnotitel z žádosti, studie proveditelnosti a školního vzdělávacího programu 20 bodů – řeší 5 a více předmětů 18 bodů – řeší 4 předměty 15 bodů – řeší 3 předměty 13 bodů – řeší 2 předměty 0 bodů - řeší 1 předměty

9 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K3 - Součástí projektu je zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 5 bodů – A) Součástí projektu je zajištění vnitřní konektivity škol a připojení k internetu, tam, kde dosud není (např. v nástavbách, pokud střešní prostor dosud nesloužil pro výuku). B) Nebo je součástí projektu nákup zařízení a technologií včetně prací, které zajistí navýšení možnosti připojení počtu uživatelů (eternet nebo wifi pokrytí – drátové a bezdrátové řešení internetu, prokazatelně popsaný původní výkon zařízení a výkon nového). V obou případech nové zařízení musí naplnit min. podmínky dle pravidel IROP. 0 bodů - Součástí projektu není zajištění vnitřní konektivity škol

10 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K4 - Výstupy z projektu budou sloužit také k mimoškolním zájmovým aktivitám dětí a mládeže. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 3 bodů – Výstupy z projektu budou sloužit i k mimoškolním zájmovým aktivitám. Minimální rozsah konání jedné zájmové aktivity (kroužku) je 30 schůzek za rok). 0 bodů – Výstupy z projektu nebudou sloužit dalším mimoškolním zájmovým aktivitám. Hodnotí se na základě smlouvy nebo memoranda podepsaného subjektem s jiným IČ. Dokument se dokládá i v rámci spolupráce školy a její školní družiny.

11 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K5 - Doba realizace projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 7 bodů - projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 5 bodů – projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 0 bodů – projekt nebude zrealizován a závěrečná žádost o proplacení podána ani do

12 Věcné hodnocení – Výzva IROP č
Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K6 - Kapacita renovovaných učeben v součtu za projekt Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 20 bodů - 24 a více žáků 15 bodů - 18 – 23 žáků 10 bodů - 16 – 17 žáků

13 Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení
K1 - Zkrácená doba realizace projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 15 bodů - projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 10 bodů – projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 0 bodů – projekt nebude zrealizován a závěrečná žádost o proplacení podána ani do

14 Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení
K2 - Počet bytů renovovaných v rámci projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 10 bodů – 5 až 6 bytů (mohou být i v jednom bytovém domě), nebo více, ale ne v jednom bytovém domě 8 bodů – 3 až 4 byty (mohou být i v jednom bytovém domě) 5 body - 2 byty (mohou být i v jednom bytovém domě) 3 body – 1 byt

15 Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení
K3 - Výše celkových způsobilých výdajů projektu v Kč přepočtená na jednu bytovou jednotku Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 15 bodů – celkové způsobilé výdaje jsou rovny nebo nižší Kč na jednu bytovou jednotku v projektu 10 bodů – celkové způsobilé výdaje jsou v rozmezí až Kč na jednu bytovou jednotku v projektu

16 Interní postupy MAS, stejně jako preferenční kritéria jsou zveřejněny na webu společnosti v sekci SCLLD – výzvy IROP na odkazu: Děkuji Vám za pozornost Ludmila Švitelová


Stáhnout ppt "Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google