Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

Dopravní situace 1 křižovatka Komenského - Nádražní Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Dopravní situace 6 křižovatka Palackého - Náměstí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Karel Bílek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Dopravní situace 16 křižovatka Jungmannova - Kollárova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Čtení s porozuměním Interaktivní prezentace
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
LOTO – ROČNÍ OBDOBÍ Hra je určena pro čtyři hráče. Před započetím hry vystřihněte kartičky označené k vystřižení. Kartičky doporučujeme zalaminovat. Hra.
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Y, y
Dopravní situace 4 křižovatka Růžová – U Parku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Soubor interaktivních her pro předškoláky
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozvoj fonematického sluchu
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
Optika – vznik světelných svazků
Optika – vznik světelných svazků
Kde se opravují auta? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Počítáme se žížalou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
České mince a co je na nich
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
křižovatka Strážovská
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
HRY – hláska „Ž“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Slabiky lu, le, li, lo, lá, lí Metodický komentář:
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Soubor interaktivních her z matematiky I.
BALONY a násobilky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
HRY – hláska „Č“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
HRY – hláska „Š“ V prezentaci naleznete tři hry. Loto, které se hraje s dvěma hracími kartami, hra start–cíl, ke které budete potřebovat dvě figurky a.
Prvouka – části lidského těla a kostra
Ukládáme a počítáme mince v kasičce
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
Rozvíjíme zrakovou paměť
Prvouka – Sídliště Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Půjdem spolu do Betléma…
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Ohmův zákon Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Doplňte vhodné číslice tak, aby vyšel správný výsledek. + = 1 7 3 5 4 5 7 1 8 5 7 2 1 3 8 4 6 5

Rychlé počty Pokyny: Výpočty začněte od červeného čísla. Pokračujte ve směru šipky. Na přiložený papír si zapište výsledek. Za 30 vteřin musí začátečník vypočítat tuto tabulku. Kliknutím na START zapnete časomíru a odkryjete tabulku. S T A R T 18 2 1 28 29 8 19 27 16 3 24 26 30 20 25 23 7 12 17 21 13 5 10 22 15 4 14 6 11 9 - +12 9 +5 -65 +53 +37 -11 =

Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky. Začínají počítat od červeného čísla ve směru šipky. Na přiložený papír zapíší výsledky. Kliknutím na START zapnou časomíru a odkryjí tabulky. S T A R T 27 29 19 2 8 18 26 16 23 28 1 17 25 30 20 3 24 12 7 21 22 13 5 15 10 6 4 14 11 9 = 7 +24 -15 +35 +77 -8 +13 = 9 x2 +18 :12 x4 -2 x10

Kdo dokáže vypočítat příklad z této tabulky za 15 vteřin? Klikni na START! Počítej ve směru šipky. S T A R T 11 4 9 5 14 15 7 12 10 8 6 13 2 3 1 x4 :7 9 x6 -24 :6 +44 =

Rychlé počty Pokyny: Výpočty začněte od červeného čísla. Pokračujte ve směru šipky. Na přiložený papír si zapište výsledek. Za 30 vteřin musí začátečník vypočítat tuto tabulku. Kliknutím na START zapnete časomíru a odkryjete tabulku. S T A R T 18 2 1 28 29 8 19 27 16 3 24 26 30 20 25 23 7 12 17 21 13 5 10 22 15 4 14 6 11 9 - +12 5 +13 +4 +53 -20 +8 =

Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky. Začínají počítat od červeného čísla ve směru šipky. Na přiložený papír zapíší výsledky. Kliknutím na START zapnou časomíru a odkryjí tabulky. S T A R T 2 19 1 8 29 27 26 28 16 18 23 3 25 4 17 20 24 30 7 12 21 5 15 13 22 11 14 6 10 9 = 4 -2 +13 -7 +17 -9 +4 = 4 x4 -1 :3 +13 :2 x4

Kdo dokáže vypočítat příklad z této tabulky za 15 vteřin? Klikni na START! Počítej ve směru šipky. S T A R T 11 4 9 5 14 15 7 12 10 8 6 13 2 3 1 x10 -3 8 :7 x4 -16 :4 =

Rychlé počty Pokyny: Výpočty začněte od červeného čísla. Pokračujte ve směru šipky. Na přiložený papír si zapište výsledek. Za 30 vteřin musí začátečník vypočítat tuto tabulku. Kliknutím na START zapnete časomíru a odkryjete tabulku. S T A R T 18 2 1 28 29 8 19 27 16 3 24 26 30 20 25 23 7 12 17 21 13 5 10 22 15 4 14 6 11 9 - +12 8 +10 -11 +5 -14 +4 -2 =

Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky. Začínají počítat od červeného čísla ve směru šipky. Na přiložený papír zapíší výsledky. Kliknutím na START zapnou časomíru a odkryjí tabulky. S T A R T 2 19 1 8 29 27 26 28 16 18 23 3 25 4 17 20 24 30 7 12 21 5 15 13 22 11 14 6 10 9 = 4 +13 -10 -5 +20 -3 -14 = 4 x2 -3 +20 :5 +7 :2

Kdo dokáže vypočítat příklad z této tabulky za 15 vteřin? Klikni na START! Počítej ve směru šipky. S T A R T 11 4 9 5 14 15 7 12 10 8 6 13 2 3 1 7 x8 -31 :5 +43 :6 x4 =

Rychlé počty Pokyny: Výpočty začněte od červeného čísla. Pokračujte ve směru šipky. Na přiložený papír si zapište výsledek. Za 30 vteřin musí začátečník vypočítat tuto tabulku. Kliknutím na START zapnete časomíru a odkryjete tabulku. S T A R T 18 2 1 28 29 8 19 27 16 3 24 26 30 20 25 23 7 12 17 21 13 5 10 22 15 4 14 6 11 9 - +12 8 -11 +5 -15 +4 -3 =

Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky. Začínají počítat od červeného čísla ve směru šipky. Na přiložený papír zapíší výsledky. Kliknutím na START zapnou časomíru a odkryjí tabulky. S T A R T 2 19 1 8 29 27 26 28 16 18 23 3 25 4 17 20 24 30 7 12 21 5 15 13 22 11 14 6 10 9 = 5 +9 -3 -10 +5 +6 -7 = 5 x3 -3 :6 +33 :7 x2

Kdo dokáže vypočítat příklad z této tabulky za 15 vteřin? Klikni na START! Počítej ve směru šipky. S T A R T 11 4 9 5 14 15 7 12 10 8 6 13 2 3 1 x10 -40 10 :5 :6 +12 :2 =

Rychlé počty Pokyny: Výpočty začněte od červeného čísla. Pokračujte ve směru šipky. Na přiložený papír si zapište výsledek. Za 30 vteřin musí začátečník vypočítat tuto tabulku. Kliknutím na START zapnete časomíru a odkryjete tabulku. S T A R T 18 2 1 28 29 8 19 27 16 3 24 26 30 20 25 23 7 12 17 21 13 5 10 22 15 4 14 6 11 9 - +12 10 -6 -9 +6 -16 +3 +13 =

Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky Středně pokročilí žáci musí za 30 vteřin vypočítat dvě tabulky. Začínají počítat od červeného čísla ve směru šipky. Na přiložený papír zapíší výsledky. Kliknutím na START zapnou časomíru a odkryjí tabulky. S T A R T 2 19 1 8 29 27 26 28 16 18 23 3 25 4 17 20 24 30 7 12 21 5 15 13 22 6 11 14 10 9 = 10 :5 +12 -2 :3 :2 +20 = 20 :5 +4 x8 :2 +5 +3

Kdo dokáže vypočítat příklad z této tabulky za 15 vteřin? Klikni na START! Počítej ve směru šipky. S T A R T 11 4 9 5 14 15 7 12 10 8 6 13 2 3 1 +14 -2 4 /3 :2 +25 :3 =

Správné výsledky. Snímek 2 173 + 545 = 718 3 40 4 133, 100 5 28 6 76 7 20, 36 8 7 9 0 10 5, 6 11 32 12 0 13 5,10 14 7 15 1 16 5, 40 17 7

Zdroje obrázků: [cit. 2017-07-11]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: < http://www.clker.com/clipart-258384.html > < http://www.clker.com/clipart-10213.html > < http://www.clker.com/clipart-hurray-i-won.html >