Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

Slovní úlohy o pohybu.
Slovní úlohy o pohybu doháněcí
Slovní úlohy o pohybu střetávací
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Slovní úloha o pohybu Zadání příkladu: V 6 hodin 40 minut vyplul z přístavu parník plující průměrnou rychlostí 12 . Přesně v 10 hodin za ním vyplul motorový.
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (2. část)
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
AnotacePrezentace, která se zabývá slovními úlohami o pohybu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci počítají úlohy o pohybu. Speciální.
C) Slovní úlohy o pohybu
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 5 VY_42_INOVACE_35 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – pohyb 1 VY_42_INOVACE_25 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 6 VY_42_INOVACE_36 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Slovní úlohy o pohybu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s postupem řešení slovních úloh o pohybu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
FUNKCE 16. Nepřímá úměrnost – zadání funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
1 Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy o pohybu 2 postup na konkrétním příkladu
Základní škola Čelákovice
Slovní úlohy o pohybu Pohyby proti sobě s časovým posunem.
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Ing. Ladislav Mišík FUNKCE 9. únor 2013
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Písemné násobení desetinných čísel
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola Čelákovice
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Autor: Ing. Jitka Michálková
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (1. část)
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Slovní úlohy o pohybu.
Základní škola Čelákovice
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Desetinná čísla a zlomky
Slovní úlohy o pohybu.
FYZIKA 2.B 9. hodina.
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování VY_32_INOVACE_040_Slovní úlohy I Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování Základní škola Čelákovice

Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování Autor: Mgr. Zuzana Zágoršeková Vytvořeno: 27.4.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň – základní, 9. ročník Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika Téma: Slovní úlohy – procvičování Anotace: zadané slovní úlohy žáci počítají samostatně , kontrolují si podle výsledků Druh učebního materiálu: pracovní list Očekávaný výstup: žák vypočítá slovní úlohy o pohybu a řešené soustavami rovnic

1. Martin našetřil 42 mincí v hodnotách 10 Kč a 20 Kč. Jejich hodnota je celkem 570 Kč. Kolik našetřil mincí desetikorunových a kolik dvacetikorunových ? 2. Z Prahy vyjelo osobní auto v 7h30 minut průměrnou rychlostí 50 km/h a z Brna nákladní auto průměrnou rychlostí 40 km/h. Vzdálenost obou měst je 200 km. V kolik hodin a v jaké vzdálenosti od Brna se setkají? 3. Plavec plave přes přehradu průměrnou rychlostí 1,5 km/h. Za 90 minut za ním vypluje loďka rychlostí 7 km/h. Za jak dlouho a jak daleko od břehu loďka plavce dojede?

Řešení: 1. počet 10Kč mincí…………x počet 20Kč mincí…………y celkový počet…………....42 hodnota 10Kč mincí..10x Kč hodnota 20Kč mincí..20y Kč celková hodnota……..570 Kč     x + y = 42 10x + 20 y = 570 x = 27 y = 15  

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.