Universidad de Cádiz Mgr. Martin Hoššo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační gramotnost na středních školách
Advertisements

Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
Aktivizační programy pro seniory
Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
, Praha, Goethe institut Tereza Šmídová NÚV.
Informace pro studenty kombinovaneho studia - AJ
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
Obecná východiska, zdroje ►Mezinárodní soustavy kvalifikací ►Národní soustava kvalifikací pro terciární sféru ►Projekt Q-RAM/ Národní kvalifikační rámec.
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Příprava odborného textu pro výuku PAVEL KURFÜRST Ústav cizích jazyků LF UP Konference Cizí jazyky na Univerzitě Palackého Olomouc, 20. dubna 2006.
Komunikační dovednosti
Velké infrastruktury pro výzkum, vývoj a inovace
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Každý může potřebovat pomoc aneb K čemu je sociální práce?
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Didaktické prostředky
PŘEDSTAVENÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY VYUŽÍVAJÍCÍ ICT PRO ŽÁKY Vypracovala: Ilona Plocková.
Taktická příprava Michal Lehnert.
Možnosti poradenské práce pro studenty VŠ s dyslexií Lenka Krejčová CENTRUM ® PRAHA - CZECH REPUBLIC.
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
Učte se anglicky 4krát rychleji Úvod Dr. Arkady Zilberman *US Patent 6,341,958.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_1.1.4.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
JAZYKOVĚDA JAZYKOVÉ PŘÍRUČKY
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Mgr. Kateřina Lojdová  odlišná organizační forma od hromadného vyučování  záměrně vytváří takové didaktické situace, v nichž žáci.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
SVĚTLANA HANUŠOVÁ NAĎA VOJTKOVÁ JIHLAVA Hlavní principy CLIL CLIL v zahraničí.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Sociální práce s dětmi a mládeží Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Didaktické prostředky
Úvod do odborného stylu pro studenty s poruchami učení
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Atraktivní zaměstnavatel
Definujte zápatí - název prezentace / pracoviště
Příspěvek k Týdnu CJV – odd. na ESF – Němčina
aneb vyvážený plán hodiny s prvky konstruktivismu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_2_AJ4
Volnočasová pedagogika
Transkript prezentace:

Universidad de Cádiz 23.7.-3.8.2018 Mgr. Martin Hoššo Formación Práctica para profesores de E/LE (Español como Lengua Extranjera) - Nivel Superior Universidad de Cádiz 23.7.-3.8.2018 Mgr. Martin Hoššo

UCA: Facultad de Filosofía y Letras Av. Dr. Gómez Ulla, 1, 11003 Cádiz

Zaměření a náplň kurzu Modul 1: „Plan Curricular“ a konfliktní gramatické jevy ve výuce španělštiny * www.marcoele.com Modul 2: Hodnocení Modul 3: Praktické postupy při výuce

Modul 1 - obsah I. Význam slovní zásoby – přístup, idiomatické výrazy Strategie a) paměťové: kartičky, obrázky, myšlenkové mapy b) kompenzační: příklady, parafráze c) afektivní: organizace, překonávání bloků d) sociální: spolupráce, práce ve skupině * www.expresionesyrefranes.com

Modul 1 - obsah I. Význam slovní zásoby – přístup, idiomatické výrazy Techniky a) texty b) slovníky c) hry d) vizuální podpora e) synonyma a antonyma f) definice

Modul 1 - obsah II. Literární texty jako součást výukových materiálů Přínos a) jazyková bohatost b) schopnost interpretace c) slovní zásoba d) kulturní aspekt e) autenticita materiálu * www.ciudadseva.com

Modul 1 - obsah III. Výuka a procvičování výslovnosti Problémy související s výslovností a) hlásky existující v cizím jazyce, ale ne v mateřském b) různé fonické realizace c) odlišná pozice v rodném a cizím jazyce d) výslovnost různých hlásek: erre, jota, „seseo/ceceo“, t/d, etc.

Modul 1 - obsah III. Výuka a procvičování výslovnosti Vhodné aktivity a) čtení nahlas b) nahrávky c) písničky d) diktáty e) poslechy f) cvičení tzv. minimálních párů

Modul 1 - obsah III. Výuka a procvičování výslovnosti Užitečné stránky www.lyricstraining.com www.forvo.com www.elpais.com/especiales/2016/acentos-del-espanol/ www.soundofspeech.ulowa.edu

Modul 1 - obsah IV. Konfliktní gramatické jevy: zájmena Zvláštnosti zájmen ve španělštině a) „complementos directos/indirectos“ b) pořadí zájmen c) reduplikace d) zájmeno se e) „loísmo, laísmo, leísmo“

Modul 1 - obsah V. Konfliktní gramatické jevy: slovesné perifráze viz buletin aktivit

Modul 2 - obsah I. Hodnocení výkonu Zásadní otázky: a) Co hodnotíme? b) Proč hodnotíme? c) Jak budeme hodnotit? d) Jaká jsou kritéria hodnocení?

Modul 2 - obsah II. Vypracování hodnotného a proveditelného testu III. Oficiální zkoušky Instituto Cervantes IV. Nácvik ústní zkoušky DELE (se zahraničními studenty)

Modul 3 - obsah I. Využití digitálních nástrojů Klasifikace a) vertikální: chronologická informace, shora dolů, např. blog b) horizontální: publikování záleží na komunitě uživatelů, např. wiki c) síťově uspořádané: sítě kamarádů, známých a sledovatelů, např. sociální síť * www.rubistar.com

Modul 3 - obsah II. Herní prvek ve výuce: hry a gamifikace Aktivity a) soutěže b) stolní hry c) kartičky d) bingo e) aplikace herních technik v průběhu hodiny

Modul 3 - obsah II. Herní prvek ve výuce: hry a gamifikace Užitečné stránky www.babadum.com www.kahoot.it www.educaplay.com

Modul 3 - obsah III. Výuka španělštiny se specifickými cíli a) obchodní španělština b) právní a administrativní španělština c) španělština reklamy d) španělština pro akademické účely e) španělština pro turismus f) vědecká a technologická španělština