Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251_TÉMA_ Zaměstnanec ve firmě Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_580 Jatečné zpracování drůbeže Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_628_DRUHY_PODNOŽÍ Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_565_ Výkup mléka 2 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Algoritmizace - opakování
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Stroje a zařízení - spoje
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_III.Vu_STROMY,
Procvičení a upevnění učiva
VY_32_INOVACE_578_ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_579_ Jatky a masná výroba Test Název školy: Masarykova střední.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_645_PILOVÁNÍ MATERIÁLU Název školy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiálu VY-32-INOVACE-538 Rozmnožování dřevin – generativní a vegetativní Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace Autor Ing. Daniela Brímusová Průřezová témata Člověk a životní prostředí Tematický celek Sadovnické úpravy Ročník 2. Datum tvorby 21. 4. 2013 Datum a místo ověření 29. 4. 2013 OVO 3. Za Druh učebního materiálu Prezentace Anotace Procvičení učiva, ověření znalostí Klíčová slova Řízkování, hřížení, kopčení, roubování, očkování Metodický pokyn Určeno k prohlubování vědomostí Možnosti využití – hodiny praktického vyučování Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

Rozmnožování rostlin - vegetativní a generativní Pracovní list

1. úkol Vyjmenuj výhody a nevýhody generativního množení

2. úkol Vyjmenuj výhody a nevýhody vegetativního množení

3. Úkol – Pojmenuj způsoby množení

4. Úkol – vyber správnou odpověď Cypřišky, jalovce, tisy, zeravy řízkujeme: Nikdy Září až říjen V zimě Které okrasné dřeviny množíme semenem: Listnaté stromy, keře, podnože, původní druhy jehličnanů Azalky, javory, ibišky Všechny okrasné dřeviny

Jehličnany roubujeme: V létě Duben, květen Únor až březen ve skleníku Meristémové množení je: Způsob vegetativního množení v laboratorních podmínkách Způsob generativního množení ve školkách Množení ve vodním roztoku

Řešení - 1. úkol Výhody: Přirozený způsob Bohatý kořenový systém Přizpůsobivější jedinci Nepřenášejí se choroby Nevýhody: Noví jedinci obvykle nemají vlastnosti rodičů

Řešení - 2. úkol Výhody: Množíme druhy netvořící klíčící semeno Rychlý způsob Noví jedinci jsou identičtí s matkou Množíme tak kultivary Nevýhody: Přenos chorob Údržba matečnic

Řešení - 3. Úkol Dřevité řízky Bylinné řízky Očkové řízky Kořenové řízky Kopčení Hřížení Očkování Roubování

Řešení - 4. úkol Cypřišky, jalovce, tisy, zeravy řízkujeme - b) Které okrasné dřeviny množíme semenem – a) Jehličnany roubujeme – c) Meristémové množení je – a)

Použité zdroje: DVOŘÁČEK, Pavel. Sadovnictví: pro odborná učiliště. 1. vyd. Praha: Septima, 2001, 94 s. ISBN 80-721-6152-0.