Počítač v rámci volného času

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Advertisements

Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
1. Úvod do profesního poradenství Dagmar Svobodová.
CANISTERAPIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Didaktika TV jako součást kinantropologie Kinantropologie = vědní obor, jehož předmětem zkoumání je lidská pohybová činnost ve všech souvislostech. Má.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Problematika výchovy Formy, metody výchovy a výchovné utváření jednotlivých aspektů osobnosti Prezentace , KPG/RPEPS, Bc. Daniel Kantor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_02_PC_a_zdraví TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
VY_32_INOVACE_08_20_alkohol. Alkohol se vyznačuje různě vysokým obsahem ethanolu. Požití alkoholického nápoje způsobuje v menších dávkách (v závislosti.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Jednotlivé osobnosti nejsou jedinečné jenom svými psychickými vlastnostmi, ale také tím, jak VNÍMAJÍ, jak PŘEMÝŠLEJÍ, UČÍ SE, PAMATUJÍ SI apod.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
EMPATIE - JAK SE MAMINKA CÍTÍ… CO BY SE STALO KDYBY…
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Techniky práce s mentálně postiženými
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Školkáčci jedou na výlet
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Kojenecké období od 6. týdnů do 1. roku Andrea Ječmenová 2012.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:
Bc. Miloslava Vavříková
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
AUTOR: Kateřina Křížová
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Vnímání, poznávací schopnosti
Pedagogika školního sportu
Stavební fakulta ČVUT, B407
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Zpracovala: Ing. Lenka Hřibová
Děti jsou naše budoucnost
Jak správně zacházet s knihou
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
LET MOUCHY vnímání, pozornost.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Co si vezmu na….
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Návykové látky Alkohol
Rizikové skupiny 2 Pojetí normality, deviace a deviantní chování
Děti mladšího školního věku a přirozený pohyb
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Počítač v rámci volného času Ing. Lenka Satková

Vliv multimédií na děti neustále řešené téma jednotný názor odborníků stále neexistuje počítačové hry nejsou jen špatností v rukou mladých, ale i zábavnou formou výuky a výchovy, která je často mnohonásobně účinnější než klasická frontální metoda učitelů 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Adventury obvykle hlavní hrdina, který plní nejrůznější úkoly, zápletky a hádanky, hráč nejvíce využívá fantazii a logické myšlení, jedná se spíše o neakční záležitosti. Hráč proniká do problému, čímž se blíží ke vzdálenému cíli, kterým je obvykle vyřešení hlavního úkolu. 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Akční eliminace cílů rozličnými bojovými technikami, díky kontroverzním scénám je tento žánr nejvíce posuzován jako škodlivý při výchově dětí a v mnohých zemích je potlačován cenzurou. 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Arkády jejich základem je jednoduchý a nápaditý koncept. Aplikace je rozdělena do takzvaných úrovní, kdy hráč překonáváním překážek postupuje k vyšším a vyšším obtížnostem. Cíl těchto aplikací je omezen na "splň nejtěžší obtížnost" a obvykle postrádá prvotní překvapení. 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Strategie zaměřují se na taktické schopnosti hráče, umění plánovat a předvídat, tedy prvky výrazně se podobající šachům či jiným známým deskovým hrám, obecně se hráč pohybuje na omezené hrací ploše a vyhledává vhodné lokace pro rozvoj své skupiny objektů 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Simulátory hojně zastoupený žánr, jejich hlavní složkou je imitace různých reálných aktivit a situací. Tyto hry byly původně speciálními výukovými programy ve vojenství, dále se začaly objevovat v letectví, závodnictví, sportu, ale i v sociologii a psychologii, hlavně jako simulátory života lidí a vztahů mezi nimi. 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Rozdělení počítačových her dle žánrů Hry na hrdiny - RPG - role play game Principem těchto her je vžít se do role virtuální postavy a na základě interakcí s okolím tuto osobnost rozvíjet a zdokonalovat její vlastnosti. Také i zde je silný příběh. Postava však není jen jeho součástí, ale obvykle jej sama tvoří. 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Obecná pozitiva počítačových her Rozvoj logického a strategického myšlení Rozvoj psané či mluvené komunikace Umění se rozhodovat Učení se řádu Zdokonalování motoriky a postřehu Schopnost přijmout porážku i vítězství Motivace k budoucímu povolání a odbornosti Schopnost a vůle překonávat překážky Zdokonalování a rozšiřování paměti Rozvoj počítačové gramotnosti 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Obecná negativa počítačových her Virtuální odměny Ztráta socializace mimo virtuální realitu Pojetí o čase Útěk před realitou Riskování závislosti Agresivní myšlení Krytí závadného obsahu a psychicky narušených jedinců Poškození těla Finanční náklady 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Pár názorů od odborníků Kdy se z hraní PC her stane závislost? Archiv závěrečné práce Martina Koláčková: http://is.muni.cz/th/322649/ Hraní počítačových her nevede ke zlepšení výkonnosti mozku Vědci zkoumají pozitivní aspekty počítačových her:  http://www.denik.cz/ze_sveta/vedci-zkoumaji-pozitivni-aspekty-pocitacovych-her-20130317.html Dlouhé sezení u počítačových her dělá z dětí agresivní hrbáče a spoustu dalších 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

On line hry a jejich nebezpečí na internetu existuje spoustu odkazů na Online hry – jedná se o počítačové hry, které umožňují pomocí internetu nebo jiné počítačové sítě hraní dané hry více hráči. Při vyhledávání her člověk narazí na spoustu slov, jejichž souvislosti a obsah nechceme dětem zobrazovat – blokování, zakázání 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Znalostní hry http://dobyvatel.nova.cz/ http://milionar.hra-hry.cz/ http://www.cerebro.cz/ http://www.testpark.cz/ http://geography.okhelp.cz/czech/index.php 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Programy pro vytváření interaktivních testů Hot Potatoes PowerPoint 2.7.2019 Ing. Lenka Satková

Děkuji za pozornost Lenka Satková www.ucimse.webnode.cz 2.7.2019 Ing. Lenka Satková