Dobrý den, vážení neslyšící, nedoslýchaví, hosté

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Z podkladů ČRDM upraveno pro potřeby SH ČMS
Advertisements

HLÁŠENÍ ÚRAZU POSTUP.
Hristo Trajkovski – VerbaVoice GmbH Komunikační podpora pro neslyšící a nedoslýchavé lidi Přepis na mobilu – Přepis mluvené řeči – Živé.
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící Online tlumočnická služba pro neslyšící - NONSTOP.
Důležitá telefonní čísla
PPF Úvodní informace o organizaci a průběhu studia.
Seminář pracovní parta Zisk účastníka. Zisk z účasti na projektu 1. možnost získání práce (původně až na 1 rok a vydělat si min. cca 140 tis.) 2. dovednosti.
Co by rodiče měli udělat před podáním žádosti o vyšetření v poradně. Několik rad rodičům.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
PREZENČNÍ STUDIUM Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.
„Metodická činnost“ Krajského úřadu Královéhradeckého kraje Oddělení legislativní a právní.
Farní charita Prachatice
Eva Brožová Alexandra Bečvářová
Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením.
Dopisy učitelům.
ohroženým domácím násilím
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
jdu na … pohovor, ÚP, do zaměstnán
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Občanská nauka 2. ročník dvouletého učebního poměru SOU
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Rady, návody, poučení pro studenty prvního a druhého ročníku.
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
Setkání k mezinárodnímu projektu „S uživateli sociálních služeb a nizozemskou expertízou k systémovým změnám“, , Chodská Bc. Jana Nožičková,
První zaměstnání Petr Machala.
1. Pokud mě někdo na chatu požádá o sdělení adresy a telefonu  Pošlu mu je teprve, až on mi pošle svoje Pošlu mu je teprve, až on mi pošle svoje 
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící. - Posílit integraci neslyšících do světa slyšících - Zlepšit dostupnost a kvalitu sociálních služeb pro neslyšící a.
Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Krajský úřad Zlínského kraje Odbor právní a Krajský živnostenský.
DAŇOVÁ EVIDENCE – ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Vážený pane učiteli, dovolte mi, abych Vám popřál k Vašim narozeninám vše nejlepší, hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v osobním životě. Také Vám přeju.
MUSÍ BÝT KOMUNITNÍ TLUMOČNÍK STEJNÉHO POHLAVÍ JAKO KLIENT?
Obecní úřad Pstruží Pstruží 93 Obec Pstruží pro občany Chcete snížit náklady na domácnost? Obec pro Vás zajistila příležitost snížit náklady domácností.
Zjednodušení orientace na portálech veřejné správy Jaroslav Svoboda - Ministerstvo vnitra ČR Iva Zelenková - Ministerstvo informatiky ČR Konference ISSS,
Nový pracovní řád pro naše zaměstnance
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
TEORIE.  důležitá součást při žádosti o práci či stáž, jedna z prvních informací o vás – pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.
„Váš kraj, Váš rozpočet“. Projekt „Váš kraj, Váš rozpočet“  Běžná praxe: občané mají možnost vyjádřit se k návrhu rozpočtu až ve fázi, kdy je návrh rozpočtu.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Tlumočník očima neslyšícího dítěte Lucie Břinková, Josefina Kalousová, Markéta Spilková.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
PRACOVNÍ SMLOUVA Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_09_PRACOVNÍ SMLOUVA Téma: OBČANSKÁ.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Elektronická a písemná komunikace
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
Sociální sítě a jejich rizika Adéla Kotrlová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
VOLBA POVOLÁNÍ 2018 Přihlášky – jak vyplnit
Vrchní vodoprávní dozor rok 2016
Wales 2019 Průvodce registrací pro studenty
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Sociálně aktivizační služby
Transkript prezentace:

Dobrý den, vážení neslyšící, nedoslýchaví, hosté Dovolte mi přivítat Vás dnes na našem setkání Co Vás čeká? Chceme Vám dát informace o TLUMOČNICKÝCH SLUŽBÁCH, tak aby jste všemu rozuměli  zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

CO TO JSOU TLUMOČNICKÉ SLUŽBY? Jsou to služby pro sluchově postižené Je to překlad z mluveného českého jazyka do znakového jazyka nebo znakované češtiny Překlad psaného textu do znakového jazyka nebo znakované češtiny Překlad obsahu formuláře, dopisu tak aby jste tomu správně rozuměli Pro nedoslýchavé osoby je to artikulační tlumočení, podle jejich potřeb zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

CO VÁM TLUMOČNÍK MŮŽE V RÁMCI TLUMOČNICKÝCH SLUŽEB NABÍDNOUT? AMBULATNÍ SLUŽBU – přijdete za tlumočníkem do kanceláře a zde můžete přímo řešit svůj problém V rámci ambulantních služeb můžete také: - požádat tlumočníka aby Vám někam zatelefonoval, podle toho co potřebujete vyřídit (POZOR – tlumočník by měl telefonovat z vašeho telefonu) - objednat terénní tlumočnickou službu TERÉNNÍ SLUŽBA – po předchozím objednání Vás tlumočník doprovází na různá jednání např. u lékaře, na úřad apod. - na terénní službu je nutné se předem objednat V PŘÍPADĚ NÁHLÉ NEMOCI, DOPRAVNÍ NEHODY APOD. LZE TLUMOČNÍKA KONTAKTOVAT I MIMO PRACOVNÍ DOBU TLUMOČNÍKA zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

JAK SI OBJEDNAT TLUMOČNÍKA NA TERÉNNÍ TLUMOČNICKOU SLUŽBU? PŘIJDETE ZA TLUMOČNÍKEM DO KANCELÁŘE V DOBĚ AMBULATNÍ SLUŽBY A NA MÍSTĚ SI DOMLUVÍTE TERMÍN MŮŽETE TLUMOČNÍKOVI NAPSAT SMS ZPRÁVU A DOMLUVIT SE MŮŽETE TLUMOČNÍKOVI NAPSAT E-MAIL A TAKÉ SE DOMLUVIT MŮŽETE SE S TLUMOČNÍKEM SPOJIT PŘES FACEBOOK A DOMLUVIT SE MŮŽETE SE S TLUMOČNÍKEM SPOJIT PŘES SKYPE A DOMLUVIT SE VŽDY SI S TLUMOČNÍKEM MUSÍTE DOMLUVIT: DEN, HODINA, MÍSTO SETKÁNÍ, CO MÁ BÝT TLUMOČENO NA AMBULATNÍ SLUŽBU SE NEMUSÍTE OBJEDNÁVAT, ALE JE LEPŠÍ NAPSAT TLUMOČNÍKOVI TŘEBA ZPRÁVU JESTLI BUDE V KANCELÁŘI, MŮŽE SE STÁT, ŽE BUDE MÍT NĚJAKÉ DŮLEŽITÉ TLUMOČENÍ I V DOBĚ AMBULATNÍ SLUŽBY. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

PODKUD SE VÁM STANE NĚJAKÁ NEHODA, NÁHLÁ NEMOC, POŘEBUJETE TŘEBA NA POHOTOVOST NEBO POLICII, JE LEPŠÍ NAPSAT TLUMOČNÍKOVI ZPRÁVU, TLUMOČNÍK VĚTŠINOU HNED ODPOVÍ NA ZPRÁVU A BUDE SE SNAŽIT VÁM POMOC I MIMO JEHO PRACOVNÍ DOBU PROSÍM, NECHOĎTE ZA TLUMOČNÍKEM K NĚMU DOMŮ – RESPEKTUJTE JEHO SOUKROMÍ, TAKÉ SI POTŘEBUJE ODPOČINOUT A MÁ SVÉ PLÁNY  zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Co vám pracovník – tlumočník může nabídnout Tlumočník Vám může nabídnout písemnou smlouvu o poskytování tlumočnických služeb. (výhodou této smlouvy je, že Vy jako klient tak i tlumočník jsou smlouvou chráněni) Tlumočník Vám může nabídnout ústní smlouvu o poskytování tlumočnických služeb Můžete si vybrat typ smlouvy, pokud nechcete tak Vás nikdo nebude nutit a zůstanete v evidenci tlumočníka jako anonymní klient. Anonymní klient zůstává většinou ten, kdo si pro tlumočnickou službu požádal jednorázově, nebo je předpoklad že služba je jen občasná (např. klient nemá bydliště v Ústeckém kraji) Tlumočník Vám může nabídnout využívat ambulantní služby (v kanceláři) i terénní služby (mimo kancelář, podle Vaší potřeby) Tlumočník Vám může vyjít vstříc, např. když je pro Vás služba nutná, neodkladná a na potřebný termín již má domluveného jiného klienta, požádá tohoto klienta, zda by jeho tlumočení, bylo možné, přesunou na jiný termín. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

JAK SI POŽÁDAT O TLUMOČNICKOU SLUŽBU POPRVÉ ÚPLNĚ POPRVE JE NEJLEPŠÍ SI ZA TLUMOČNÍKEM DOJÍT DO KANCELÁŘE A DOMLUVIT SE „ÚSTNĚ“ Pokud víte telefonní číslo nebo e-mail na tlumočníka, můžete tlumočníkovi napsat zprávu a domluvit se na tlumočení (do zprávy napište kdy, v kolik hodin, kde a co potřebujete tlumočit) zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

JAK SI POŽÁDAT O TLUMOČNICKOU SLUŽBU OPAKOVANĚ Určitě víte telefonní číslo nebo e-mail na tlumočníka, můžete tlumočníkovi napsat zprávu a domluvit se na tlumočení (do zprávy napište kdy, v kolik hodin, kde a co potřebujete tlumočit) Můžete přijít na pracoviště v době ambulantní služby a domluvit si tlumočení přímo s tlumočníkem na místě. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Kdy vás tlumočník může odmítnout Tlumočník Vás může odmítnout, pokud jste pod vlivem alkoholu nebo drogy.   Tlumočník Vás může odmítnout, pokud jste agresivní, hrubý apod. Tlumočník Vám může odmítnout termín tlumočení, který požadujete, protože na stejný termín má již dříve objednané tlumočení – může Vám, ale nabídnou jiný termín Tlumočník Vám může odmítnout tlumočnickou službu, pokud jste při předchozích tlumočnických službách 3 krát nedorazil/a na sjednanou schůzku (terénní tlumočení) zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

NA CO MÁTE PRÁVO MÁTE PRÁVO VYBRAT SI TLUMOČNÍKA MÁTE PRÁVO SI NA TLUMOČNÍKA STĚŽOVAT (když nejste s jeho službou spokojeni apod.) NA KAŽDÉM PRACOVIŠTI JE FORMULÁŘ „STÍŽNOST“ MÁTE PRÁVO NA VŠECHNY INFORMACE VE SVÉM MATEŘSKÉM JAZYCE tj. znakový jazyk, znakovaná čeština MÁTE PRÁVO NA BEZPLATNÉ TLUMOČNICKÉ SLUŽBY (tlumočnické služby jsou ze zákona bezplatné) MÁTE PRÁVO NA SOUKROMÍ PŘI POSKYTOVÁNÍ TLUMOČNICKÝCH SLUŽEB POŽÁDAT TLUMOČNÍKA ABY VÁM VŠE VYSVĚTLIL (co bylo tlumočeno), TAK ABY JSTE VŠEMU ROZUMĚL/ROZUMĚLA zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Co je Vaší povinností? Na domluvené terénní tlumočení přijít přesně v domluvený čas Když se nemůžete dostavit na terénní službu, tak se předem omluvte (SMS) Poskytovat tlumočníkovi pravdivé a přesné informace Myslet na to, že tlumočník je také člověk a má své soukromí zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

NA CO MÁ PRÁVO TLUMOČNÍK? Odmítnut tlumočení Na své soukromí Požadovat pravdivé informace zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Co je povinností tlumočníka? Dodržovat mlčenlivost Na předem domluvené tlumočení se dostavit včas Pokud z nějakého důvodu např. nemoc se nemůže domluveného tlumočení zúčastnit, MUSÍ se klientovi včas omluvit, nebo zajisti za sebe náhradu a klientovi tuto změnu oznámit Komunikovat s Vámi tak aby jste všemu rozuměl/a Mít evidenci poskytnutých tlumočnických služeb, do které můžete nahlédnou (POZOR – pouze do Vaší osobní složky) zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

O CO MŮŽETE POŽÁDAT TLUMOČNÍKA O PŘEDNOSTNÍ TLUMOČENÍ V PŘÍPADĚ NÁHLÉ UDÁLOSTI zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

CO NESMÍTE – NEMŮŽETE BÝT HRUBÍ A NESLUŠNÍ NA TLUMOČNÍKA ŽÁDAT O SLUŽBU V PODNAPILÉM STAVU NEBO POD VLIVEM NÁVYKOVÝCH LÁTEK (DROG APOD.) OBTĚŽOVAT TLUMOČNÍKA V JEHO SOUKROMÍ, TÍM ŽE BUDETE CHTÍT NEDŮLEŽITÉ TLUMOČENÍ MIMO PRACOVNÍ DOBU TLUMOČNÍKA POŽADOVAT OD TLUMOČNÍKA INFORMACE O JINÝCH NESLYŠÍCÍCH (co mu bylo tlumočeno, jak to dopadlo apod.) zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

CO MŮŽETE udělat pro zlepšení poskytování tlumočnických služeb VYPLNĚNÍM DOTAZNÍKŮ POMOC, ABY SLUŽBY PRO VÁS BYLY PODLE VAŠICH PŘEDSTAV A POŽADAVKŮ Dotazníky jste dostali – můžete ohodnotit tlumočníky - můžete napsat co se Vám líbí, nelíbí apod. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Nebojte se požádat o služby tlumočníka a sociálního pracovníka Ze zákona máte právo na komunikaci ve svém mateřském jazyce tj. znakový jazyk, znaková řeč nebo znakovaná čeština (zaleží na Vás, co si vyberete) Tlumočník a sociální pracovník Vám poskytuje tlumočnické služby a sociální služby bezplatně – za službu neplatíte, tlumočník a sociální pracovník si nesmí říct o peníze za poskytnuté služby. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Co Vám může tlumočník nabídnout? - tlumočení ve znakovém jazyce, znakové řeči, znakované češtině - zprostředkuje Vám kontakt se slyšící společností - služby mohou být ambulantní (zde v kancelář) nebo terénní (mimo kancelář, podle Vašich potřeb) - přeloží Vám dopis, článek apod. do znakového jazyka apod. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

Co Vám může nabídnout sociální pracovník? - pomoc při sepisování dopisů, žádostí apod. - získat informace např. důchod, příspěvky apod. - může Vám někam zatelefonovat např. hledání zaměstnání apod. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

POSTUP PŘI POSKYTOVÁNÍ TLUMOČNICKÝCH SLUŽEB Máte již domluvený termín – sejdete s tlumočníkem na předem domluveném místě např. u lékaře Tlumočník si zapíše do „potvrzení o tlumočnické službě“ vaše jméno a příjemní, důvod a místo tlumočení, datum tlumočení a čas od kdy začíná tlumočení, vy jako klient tento doklad podepíšete, ještě před vstupem do ordinace, kanceláře apod. (podpis je důkaz pro slyšícího, že s tlumočnickou službou souhlasíte)   Při vstupu do ordinace, kanceláře apod. se tlumočník představí svým jménem, řekne, že je tlumočník a pak představí Vás, a uvede, že rozhovor bude tlumočit do znakového jazyka a naopak Klient pak „znakuje“ svůj problém a tlumočník tlumočí do mluveného slova, od slyšícího tlumočí klientovi do znakového jazyka Před ukončením se tlumočník zeptá klienta, zda všemu rozuměl, zda nepotřebuje ještě něco vysvětlit Po ukončení tlumočení, už mimo ordinaci nebo kanceláře si tlumočník zapíše čas ukončení tlumočení, případně další termín tlumočení např. kontrola u lékaře zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

MÁTE PRÁVO SI STĚŽOVT NA PRÁCI TLUMOČNÍKA Když si chcete stěžovat, vezměte si formulář a vyplňte jej. Formulář nemusíte podepisovat, bude anonymní a odpověď najdete do 1 měsíce na nástěnce v klubovně. Pokud formulář podepíšete, bude Vám do 1 měsíce písemně odpovězeno. Také si můžete stěžovat přímo tlumočníkovy ústně – máte právo říct, co se Vám líbí a nelíbí. zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

CHCEME, ABY JSTE BYLI S TLUMOČNICKOU SLUŽBOU SPOKOJENI  Na tlumočníka, sociálního pracovníka se můžete s důvěrou obrátit, určitě Vám rád pomůže při řešení Vašich problém nebo potřeb.  zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

NA ZÁVĚR DĚKUJEME VÁM ZA DNEŠNÍ ÚČAST NA SETKÁNÍ NESLYŠÍCÍCH – SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH VĚŘÍMĚ, ŽE SI Z DNEŠNÍHO SETKÁNÍ ODNESETE NĚJAKÉ DŮLEŽITÉ INFORMACE POKUD BUDETE MÍT V BUDOUCNU ZÁJEM, MŮŽEME SPOLEČNĚ UDĚLAT DALŠÍ PODOBNÉ SETKÁNÍ DOUFÁME, ŽE DNEŠNÍ SETKÁNÍ VÁM I NÁM BUDE PROSPĚŠNÉ A BUDETE S TLUMOČNICKÝMI SLUŽBAMI SPOKOJENI VY I MY NYNÍ MÁTE MOŽNOST NÁM ŘÍCT VAŠE DOTAZY, NÁVRHY A PŘIPOMÍNKY zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.

DĚKUJEME VŠEM ZA ÚČAST A TĚŠÍME SE NA VIDĚNOU NĚKDY PŘÍŠTĚ  zpracovala Věra Váchová DiS. ředitelka SNN v ČR z.s. Krajská organizace Ústeckého kraje p.s.