VY_32_INOVACE_Vac_I_19 AZ kvíz

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Fi_III_14 Název Státy světa podle původu a počtu obyvatel Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP.
Advertisements

VY_12_INOVACE_Rů_II_12 PRAHA Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Fi_II_03 Název Jihovýchodní Asie Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VODSTVO ČR.
VY_32_INOVACE_Fi_II_01 Název Jižní Asie Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Vac_III_02 Povrch ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
VY_32_INOVACE_Luk_II_04 Alternativní výživa Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Vac_III_10 Průmysl ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
VY_32_INOVACE_Fi_III_12 Název Svrchovanost státu Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
VY_32_INOVACE_Vac_III_03 Vodstvo ČR 1 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_03_20.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_09.
Název Světový ekologický problém: oceán
VY_32_INOVACE_Fi_II_16 Název Itálie a Řecko
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Dno oceánu TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní obraz.
VY_32_INOVACE_Vac_II_05 Afrika –fauna a flora
VY_32_INOVACE_36_Jihoceske_rybniky Vlastivěda - 4.,5. ročník
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
VY_32_INOVACE_Fi_I_17 Název Oblasti Asie
VY_32_INOVACE_Fi_II_04 Název Japonsko
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
VY_32_INOVACE_Fi_I_16 Název Asie – přírodní podmínky
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Fi_II_13 Název Evropa – poloha a rozloha
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_32_INOVACE_Fi_II_07 Název Centrální Asie
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Psaní bě/bje, vě/vje, mě/mně, pě Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Vac_I_01 Úvod do zeměpisu
VY_32_INOVACE_Fi_II_10 Název Rusko – státní zřízení a přírodní poměry
VY_32_INOVACE_277_Vodstvo na pevnině
VY_32_INOVACE_Fi_I_11 Název Argentina
fyzickogeografická sféra
Krácení zlomků.
VY_32_INOVACE_Slo_II_04 Oxidy 2 ppt.
VY_32_INOVACE_Slo_II_01 Anorganické názvosloví úvod ppt.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Bažiny a umělé vodní nádrže TÉMATICKÝ.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_17_32_PODNEBNÉ PÁSY
VY_32_INOVACE_Vac_II_11 Východní Afrika
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_Fi_III_32 Název Kulturní krajina Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Pel_II_17 Soustavy rovnic – slovní úlohy5
VY_32_INOVACE_Šev_II_01 SLABIKÁŘ 1 – S, L, M, P
zpracovaný v rámci projektu
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
HYDROSFÉRA vodní obal Země.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
VY_32_INOVACE_Fi_I_13 Název Amerika -opakování
VY_32_INOVACE_Mat_III_08 Poklad na ostrově Spodoba
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ČESKÁ REPUBLIKA VODSTVO
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Kup_I_13 ZVÍŘATA Název projektu: OP VK
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Vac_I_19 AZ kvíz Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Jarmila Vaculíková

A B Č E F D K H G J L M N O P S R T U V Z

Otázky Největší řeka světa Nejhlubší jezero světa Největší ledovcové jezero ČR Písečné přesypy Odnos půdy větrem a vodou Hluboké zálivy tvarované ledovci Největší ostrov, pevninský ledovec Přístroj na měření délky slunečního svitu Druh půdy, která vodu nepropouští Na vrcholu sopky se nachází prohlubeň

L) Naše největší přehrada M) Žhavá hmota nacházející se pod sopkou N) Sever anglicky O) Obdělávaná část půdy P) Pravidelné větry v tropickém pásu R) Náš největší rybník S) Planeta T) Podnebný pás nacházející se mezi obratníky U) Ničivý vítr V) Čáry spojující místa o stejné nadmořské výšce na mapách Z) Část moře zasahující do pevniny

Řešení Amazonka Bajkal Černé jezero Duny Eroze Fjord Grónsko Heliograf Jílovitá kráter

L) Lipno M) Magma N) North O) Ornice P) Pasáty R) Rožmberk S) Saturn T) Tropický U) Uragán V) Vrstevnice Z) záliv

Datum vytvoření: 29. 1. 2012 Ročník: šestý Předmět: zeměpis Anotace: vědomostní kvíz umožní ověřit znalosti ze zeměpisu, může sloužit také jako forma soutěže.