Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Program Iniciativy Společenství EQUAL Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Úřad práce v Chrudimi 14.5.2019
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Cíle projektu rovnoměrnější rozšíření spektra a kvality služeb v regionu zvýšení kvality vzdělávání pro poskytovatele služeb a kvalifikační úroveň pracovníků iniciace nových pracovních míst porovnat systém a kvalitu managementu poskytovatelů sociálních služeb v mezinárodním měřítku přispět k rozšíření obecných principů sociálních služeb v kraji rovnoměrnější rozšíření spektra a kvality služeb v regionu - nárůstu počtu nových pracovních míst, zvýšení kvality života zvýšení kvality vzdělávání pro poskytovatele služeb a kvalifikační úroveň pracovníků iniciace nových pracovních míst porovnat systém a kvalitu managementu poskytovatelů sociálních služeb v mezinárodním měřítku přispět k rozšíření obecných principů sociálních služeb v kraji 14.5.2019
Cílové skupiny dobrovolníci pracovníci v sociálních službách Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Cílové skupiny dobrovolníci pracovníci v sociálních službách řídící pracovníci v sociálních službách – management 14.5.2019
Kurz Manažer v sociálních službách Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Kurz Manažer v sociálních službách Analýza vzdělávacích a kvalifikačních potřeb *** Příprava pilotního kurzu – Moduly Organizace kurzu *** Evaluace Další běhy kurzu Studijní opory Validace Akreditace 14.5.2019
Inovativnost produktu Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Inovativnost produktu Specifické zaměření Komplexnost Přenositelnost Kvalitní studijní opory Využití moderních metod a technik Kvalitní zázemí UHK Vysoká profesní úroveň Vazba na praxi Hodnocení každého modulu a kurzu cílovými skupinami Zaměřenost na cílovou skupinu: Měly by reflektovat rozdíl mezi vzdělávacími potřebami manažerů a pracovníků v přímé péči. Reflektovat priority a strukturu manažerů – koncipovat volitelné kursy. Kvalita lektorů/lektorek: Měli by tématu rozumět. Měli by mít autoritu. Měli by mít praxi. Kvalitní lektoři se nacházejí v business sféře. Způsob výuky: Obsah by měl být užitečný. Obsah by měl být praktický. Měla by být vyložena podstata i její přesahy do jiných systémů. Koncipovat kursy, aby byly zajímavé a poutavé. Interaktivní forma. Nové věci. 14.5.2019
PaedDr. Monika Žumárová, Ph.D Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách CZ.04.4.09/2.3.00.4/0087 Děkuji za pozornost PaedDr. Monika Žumárová, Ph.D monika.zumarova@uhk.cz www.cestakekvalite.cz www.uhk.cz 14.5.2019