Křivonosková Kateřina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADY POČÍTAČOVÉ GRAFIKY Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_LENKA_KLOUCKOVA_GRAFIKA_ZAKLADY_GRAFIKY_RASTR_03 Název školyStřední škola.
Advertisements

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_18.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada42 Anotace.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Výtvarná výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_10_baroko Autor Křivonosková Kateřina.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Charakteristika výukového materiálu
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ.
Inf Počítač a lidé s handicapem
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_BAROKNI_UMENI Název materiálu:
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Název materiálu
Polární oblasti.
Mimoevropské literatury
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Sandro Botticelli.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Lidstvo a jeho dějiny (1) – Časová přímka
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/01 
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Jaroslav Seifert NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
Křivonosková Kateřina
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VY_12_INOVACE_EVH.2.Ste.35_Na_ty_louce_zeleny
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_32_INOVACE_021_Lidová píseň_HV_CUP
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_09 Romantismus_Francie
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Křivonosková Kateřina
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: Základní škola Netvořice
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_02_Život v baroku
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Sůl nad zlato Zdraví, bezpečí.
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Expresionismus.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Malujeme vodovkami vnímání.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_17 Realismus Anglie
Křivonosková Kateřina
Futurismus.
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Barevné korálky vnímání.
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_19 avantgarda
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Křivonosková Kateřina Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1405 Název sady materiálů Výtvarná výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_11_realismus Autor Křivonosková Kateřina

REALISMUS

Základní charakteristika Směr vychází ze zrakového vjemu, snaha o věrné a detailní zachycení předmětu tak, jak jej divák vidí.

Francouzský venkovský realismus Představitelé Gustav Courbes Joan Francois Millet Camille Corot Realizmus vychází ze vjemu. Klepni na správnou odpověď. chuťového sluchového zrakového

Popis děl realistických malířů Gustav Courbe – Štěrkaři Popis – výjev ze všedního života (prašná cesta, cestáři, pracovníci kteří rozbíjejí kameny na štěrk) Zobrazena těžká práce mužů v roztrhaných hadrech.

Odlišení od barokního realismu Vznešené výjevy, lidé šlechtici zobrazeni v krásných upravených šatech, připravená zátiší – ladící oku Žánr – nemá závažný obsah Který obraz je namalován ve stylu barokního realismu a který je realistický? barokní realismus realistický

Popis děl Joan Francois Millet – Sběračky klásků Popis obrazu: venkovské ženy pracují na poli, obraz má sociální nádech Co spojuje námět obrazů : Štěrkaři se Sběrači klásků Těžká práce lidí Náboženská tématika Okázalost

Použité zdroje Pavel Šamšula, Jarmila Hirschová .:Průvodce výtvarným uměním. Praha, Práce, 1994 Česká verze Wikipedie 2002 , Lexikon malířství a grafiky KNIŽNÍ KLUB , 2004