VY_32_INOVACE_13_14_geometrie (krychle 1)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Advertisements

Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Matematika Povrchy těles.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_550_Geometrické obrazce AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
síť, objem, povrch opakování
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Geometrická tělesa kolem nás
Mgr. Ladislava Paterová
Za předpokladu použití psacích potřeb.
PROSTOROVÉ ÚTVARY.
Geometrická tělesa – Krychle a kvádr
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_545_Geometrické tvary AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK,
OBJEM TĚLESA.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Učivo:Geometrické tvary a geometrická tělesa
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Geometrická tělesa kolem nás Geometrie v rovině a prostoru
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Krychle Síť, povrch, objem
Vyvození a procvičení učiva
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
TVARY I. VY_32_INOVACE_5C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Jan Podlena Autor: Mgr. Jan Podlena Zkus vyjmenovat další příklady z běžného života kde.
JEHLAN Popis, povrch, objem. JEHLAN Popis, povrch, objem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_V_M_HŠ_GEOMETRICKÉ_.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : říjen 2013  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
Tělesa –čtyřboký hranol
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Matematika 2 Geometrické útvary.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Matematika pro 9. ročník Povrch jehlanu.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
VY__III/2__INOVACE__144 Geometrické tvary.
Tělesa Geometrická tělesa.
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Povrch krychle.
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Tělesa NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_301_Tělesa Téma: Geometrie.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_13_14_geometrie (krychle 1) MATEMATIKA 1. – 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_14_geometrie (krychle 1)

Krychle Je geometrické těleso. Její povrch je tvořen pláštěm, který se skládá z šesti čtverců.

Krychle

Krychle Má 8 vrcholů.

Krychle Má 12 hran.

Najdi a označ křížkem všechny krychle.

Najdi, označ a spočítej všechny krychle.

Popis Prezentace je určena pro interaktivní tabule a práci se speciálním perem. Snímek č. 2 seznámí žáky s tvarem krychle a tvarem jejího pláště. Jako doplňkovou práci můžete s žáky vystřihnout a slepit krychli z papíru. Snímek č. 3 ukazuje některé předměty s tvarem krychle. Snímek č. 4 seznamuje žáky s počtem vrcholů. Po kliknutí myší se číslice přesouvají k jednotlivým vrcholům. Snímek č. 5 seznamuje žáky s počtem hran. Na snímku č. 6 mají žáci za úkol vyhledat a označit všechny krychle perem určeným pro práci s interaktivní tabulí. Máte-li ve třídě dřevěnou stavebnici, mohou děti vybrat krychle a postavit hrad nebo komín (kdo postaví vyšší). Na snímku č. 7 žáci vyhledávají krychle a perem je označují např. číslicemi

Zdroje http://www.eupenizeskolam.cz/uploads/images/loga/loga_celek.png http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:120px-Hexahedron-slowturn.gif Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Fabiánová.