Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ROVNICE a NEROVNICE 06 Neznámá ve jmenovateli MěSOŠ Klobouky u Brna.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ŠkolaKatolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektuModerní škola Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_100 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Základní pojmy pro práci s OS Windows
Název prezentace (DUMu)
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Regenerační přípravky I.
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Algoritmizace - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Kontrolní práce – složené lomené výrazy
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Transkript prezentace:

Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč 674 01 Název projektu Moderní škola Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0464 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Autor DUM Drahomír Havlíček Název DUM  Kriteria hodnoceni Kód DUM VY_32_INOVACE_ 1.2.3 Datum vytvoření  24. 2. 2013 Předmět Český jazyk a literatura  Tematická oblast Základní vlastnosti textu Výstup ŠVP Žák aplikuje získané poznatky při tvorbě vlastních textů. Anotace DUM Kritéria hodnocení písemné práce, konkrétní příklady, jejich vysvětlení. Metodický popis Prezentace určená žákům 3. ročníku. Vysvětlení kritérií, podle kterých se hodnotí písemná práce z českého jazyka v rámci státní maturitní zkoušky. Hodnocení Prezentace se v hodině osvědčila. Žáci pochopili kritéria hodnocení Autor prohlašuje, že řádně uvedl všechny použité zdroje. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

Kritéria hodnocení písemné práce

1 - Vytvoření textu podle zadaných kritérií A - Korespondence: text – zadání, obsah, téma B - Požadavky na naplnění komunikační situace (styl/útvar) 2 - Funkční užití jazykových prostředků s ohledem na jazykovou normu A - Pravopis a tvarosloví B - Lexikum: adekvátnost výběru jazykových prostředků vzhledem k danému stylu/textu – stylová zabarvenost slov přiměřenost pojmenování dané skutečnosti – přesnost označení, věcná stránka označení, význam 3 - Kompoziční výstavba textu A - Koheze (formální prostředky textové návaznosti) syntax (výstavba věty a souvětí) konexe (např. vazby mezi větami) odkazování v textu prostředky textové návaznosti B - Výsledná koherence textu (výsledná soudružnost textu, věcná souvislost textu) vnitřní – strukturování na odstavce vnější – úvod, stať a závěr způsob argumentace, souvislost/nesouvislost uváděných informací

1. kritérium Vytvoření textu podle zadaných kritérií Korespondence: text – zadání, obsah, téma 1A vytvoření písemné práce korespondující se zadaným tématem, skutečnost, zda text odpovídá(neodpovídá zadanému tématu) Např: Bábovka trochu jinak Zpracování: popis pracovního postupu přípravy bábovky z tyčinky Margot Žák napíše popis pracovního postupu přípravy makového závinu. Práce je hodnocena v kritériu 1A 0 body, dále je nehodnocena. Žák obdrží celkem 0 bodů, tedy neprospěl z písemné práce

1. kritérium Požadavky na naplnění komunikační situace (styl/útvar) 1B vytvoření textu ve stanoveném slohovém útvaru, ve stanovené komunikační situaci Např: Můj oblíbený moderátor Zpracování: charakteristika Žák nenapíše charakteristiku, ale vypráví o svojí touze setkat se s oblíbeným moderátorem a o setkání, které se mu povedlo uskutečnit Práce je hodnocena v kritériu 1B 0 body, dále je nehodnocena Žák obdrží celkem 0 bodů, tedy neprospěl z písemné práce

Vnitřní podmínka hodnocení Práce není dále hodnocena, jestliže v kritériu 1A, nebo 1B obdrží 0 bodů.

2. kritérium Funkční užití jazykových prostředků s ohledem na jazykovou normu Pravopis a tvarosloví 2A text vytvořený v souladu s jazykovou normou Např: Můžete zde využít posilovnu nebo masáže a jiné uvolňovací procedůry. Do jednání se také zapojili některé státy Asie. Po levé straně zelené zahrady se táhne jabloňová álej za kterou je umístěno pár menších záhonků. Nejprve bych Vás chtěl seznámit se sportama zimníma.

2. kritérium Přiměřenost a adekvátnost výběru jazykových prostředků 2B adekvátnost výběru jazykových prostředků vzhledem k danému stylu/textu – stylová zabarvenost slov např. nevhodné užívání nespisovných slov, používání slov běžného dorozumívání v útvarech administrativního stylu přiměřenost pojmenování dané skutečnosti – přesnost označení, věcná stránka označení, význam např. práce se synomymií, opakování sloves (tvary slovesa být)

3. kritérium Kompoziční výstavba textu 3A koheze (formální prostředky textové návaznosti) syntax (výstavba věty a souvětí) konexe (např. vazby mezi větami) odkazování v textu prostředky textové návaznosti

3. kritérium Výsledná koherence textu (výsledná soudružnost textu, věcná souvislost textu) 3B vnitřní – strukturování na odstavce vnější – úvod, stať a závěr způsob argumentace, souvislost/nesouvislost uváděných informací věcná správnost uváděných informací

Bodové hodnocení celkem 3 kritéria, v každém 2 podkritéria, tedy 6 oblastí hodnocení bodování 0 – 5 bodů za každé podkritérium maximum 30 bodů

Známkování 30 – 27 … výborný 26 – 22 … chvalitebný 21 – 15 … dobrý 14 – 12 … dostatečný 11 – 0 … nedostatečný Pozor na vnitřní podmínku v 1. kritériu.

Děkuji za pozornost

Seznam použitých zdrojů: www.novamaturita.cz [online]. [cit. 2013-03-10]. metodické materiály určené pro hodnotitele písemné práce státní maturitní zkoušky autentické písemné práce žáků, popř. jejich části uveřejněné se souhlasem autorů BAUMGARTNEROVÁ , GABRIELA – KAPUSTOVÁ, ANDREA. Český jazyk a literatura písemná práce. Vyd. 1. Praha: Tauris, 2012, 187 s. ISBN 978-80-87337-11-0.