Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_13_V_M_HŠ_KOLIK JE HODIN? II Téma: HODINY-URČOVÁNÍ ČASU (CELÁ HODINA , ČTVRTHODINA , PŮLHODINA , TŘIČTVRTĚHODINA) Název sady: Matematika – HŠ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3407
Anotace Materiál je určený pro žáky 7. ročníku speciální třídy, pro výuku matematiky Prezentace na interaktivní tabuli. První část prezentace je určena k opakování , procvičování a přiřazování obrázků hodin , poznávání hodin a určování času (celá, půlhodina , čtvrthodina a třičtvrtěhodina ) - společná práce s učitelem. Inovace: Interaktivní způsob učení. Metodické pokyny: Žáci na základě vhodně zvolených otázek společně s učitelem vyvozují nové poznatky –orientace v čase, doplňují obrázky, odpovídají na otázky vyplněním pracovních listů s hodinami.
KOLIK JE HODIN? 2 HODINY
PŘIŘAZOVÁNÍ SHODNÝCH OBRÁZKŮ
DVANÁCT HODIN TŘINÁCT HODIN ČTRNÁCT HODIN PATNÁCT HODIN ŠESTNÁCT HODIN SEDMNÁCT HODIN
OSMNÁCT HODIN DVACET HODIN DEVATENÁCT HODIN DVACET HODIN DVACETJEDNA HODIN DVACETTŘI HODIN DVACETDVA HODIN
ČTVRT NA DVANÁCT ČTVRT NA JEDNU ČTVRT NA DVĚ ČTVRT NA TŘI ČVRT NA ČTYŘI ČVRT NA PĚT
PŮL DVANÁCTÉ PŮL JEDNÉ PŮL TŘETÍ PŮL ČTVTRÉ PŮL PÁTÉ PŮL DRUHÉ PŮL ČTVTRÉ PŮL PÁTÉ
TŘIČVRTĚ NA DVANÁCT TŘIČVRTĚ NA DVĚ TŘIČVRTĚ NA ČTYŘI TŘIČVRTĚ NA JEDNU TŘIČVRTĚ NA TŘI TŘIČVRTĚ NA DVĚ TŘIČVRTĚ NA ČTYŘI TŘIČVRTĚNA PĚT
ZDROJE Dostupné na www: http://microsoft.com Citace: [ 2012-02-25]