Intenzivní podpora školám - SRP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Předškolní vzdělávání v podmínkách současné mateřské školy Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D. PdF UP Olomouc.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty i učitele středních škol připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 tisková konference.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Role dat v procesu rozhodování?
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Jak zveřejnit článek přes Webpublisher ?
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Strategické plánování
Projev kandidáta na rektora Českého vysokého učení technického v Praze
Podpůrná opatření prvního stupně
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Dětský klub Malý drak.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
1. Obecná problematika tvorby ŠVP
jak budovat kulturu školy společně
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Synergie manažerského týmu
Kvíz VZDUCH.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Prodeji produktu nebo služby
Mgr. Dominika Pudilová manažer projektu
Strategické řízení a plánování ve školách
Ing. Stanislava Správková
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Vybrané cíle projektu KIPR
Model intenzivní podpory
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Intenzivní podpora školám - SRP
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Život bez střeva , Praha.
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Qui bono? Aneb co získá a co ztratí rodič a dítě plošným testováním
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Představení krajské zprávy z mapování stavu inkluzivního vzdělávání na SŠ a VOŠ
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

Intenzivní podpora školám - SRP První společný rok 21. 11. 2018 Ostrava/Olomouc CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

První rok podpory na ZŠ a MŠ Družby, Karviná Telefon NIDV Telefon PaedDr. Leoše Tesárka – konzultant rozvoje školy Proč ano, proč ne… NE – obavy, proč, co nám to přinese ANO – nové vedení, předchozí krize, specifika školy (etnikum, migrace), potřeba pohledu zvenčí, chuť věci měnit

Začátky První schůzky – očekávání, obavy Vytvoření širšího vedení – pravidelné schůzky Sběr dat pro tvoření analýzy potřeb školy (výroční zprávy, zprávy ČŠI, výsledky testování, plány DVPP, roční plány, ŠVP, školní řád atd…) Krátkodobé plány a odpověď na otázku: Kde jsme a kam se chceme posunout?

Překážky v práci aneb co nás překvapilo? Konzultant nám kladl otázky, které jsme si předtím nekladli… Z funkčního studia je ředitel připraven na mnoho věcí teoreticky, ale teprve praxe ukazuje, jak je těžké přenášet teorii do praxe… (podpora v konkrétních krocích a návodech, jak postupovat, od čeho začít, na čem stavět…) Přesvědčit pedagogický sbor o potřebě změny…

Vzdělávání pro ředitele školy Strategické řízení a plánování ve školách Podpůrný prostředek Náměty a vodítka, jak postupovat V návaznosti na projekt bych ocenil trochu jiné pořadí – analýza, plánování, následně rozvoj pedagogických pracovníků a celé školy

Co nám projekt dal a čeho bychom chtěli dosáhnout? Po roce máme vytvořen Strategický plán rozvoje školy je do roku 2023 obsahuje konkrétní úkoly rozmístěné v čase pravidelná roční evaluace „Dělat věci správně nebo dělat správné věci?“ Kdybychom vrátili čas, rozhodli bychom se stejně Těšíme se na další spolupráci a děkujeme celému týmu za příležitost účasti v projektu Děkujeme panu PaedDr. Tesárkovi za pochopení a trpělivost

Mgr. Andrzej Szyja ředitel ZŠ a MŠ Družby, Karviná szyja@zsdruzby.cz Děkuji za pozornost Mgr. Andrzej Szyja ředitel ZŠ a MŠ Družby, Karviná szyja@zsdruzby.cz CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283