Kotoučový tvarový soustružnický nůž

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výroba tvarových ploch Šance pro všechny CZ.1.07/1.2.06/ Autor: Ing. Bc. Petra Řezáčová.
Advertisements

METODA LINEÁRNÍ SUPERPOZICE SUPERPOSITION THEOREM Metoda superpozice vychází z teze: Účinek součtu příčin = součtu následků jednotlivých příčin působících.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 39 Anotace.
Schéma šroubovitého vrtáku
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada22 AnotaceDruhy.
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 38 Anotace.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_3 Měření proudu a napětí Šablona číslo: IXSada číslo: 1Pořadové číslo DUM:3 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín,
Obdélník Pro kreslení obdélníku používáme nástroj obdélník. Lze také použít příkazový řádek a příkaz obdélník:
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
KOLEKCE ÚLOH PRO MATEMATICKÝ SEMINÁŘ kružnice opsaná trojúhelníku
Úhlové brusky Vypracoval: Lukáš Karlík
VY_32_INOVACE_10_4_10.
Vrtací pouzdra Vrtací pouzdra slouží k vedení vrtacích a vyvrtávacích nástrojů. Používají se většinou v sériové výrobě nebo k vrtání děr na zvláštních.
Rotační válec Síť, povrch, objem
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
BRZDY Mgr. Martin Tichý. BRZDY Mgr. Martin Tichý.
„Řemesla s techniky začneme od píky“
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Yvona Záhorovská
Objem a povrch kvádru a krychle
PYTHAGOROVA VĚTA SLOVNÍ ÚLOHY
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
Technická dokumentace
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor: Mácha Jaroslav
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor: Mácha Jaroslav
Poměr.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Krácení a rozšiřování poměru
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Fyzika, Pohyby těles ve Sluneční soustavě Autor: Kamil.
Matematika Koule.
těleso skládající se z jedné kruhové podstavy a pláště
Pravoúhlý trojúhelník (procvičování)
Opakování na 4. písemnou práci
Nastavení jednotlivých položek programu S 2000
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Sériové řazení rezistorů
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
PLANETA ZEMĚ.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Rezistory a jejich řazení.
Broušení Schéma broušení Je dokončovací způsob obrábění.
Soustružení Definice soustružení Schéma soustružení
Mezní kalibry Představují největší nebo nejmenší přípustné rozměry měřených těles a kromě rozměru umožňují někdy i kontrolu tvaru, například válcovitosti.
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_52_INOVACE_I–04–08 Název a adresa školy:
Napětí a proud v obvodech
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Interaktivní elektrický obvod
VY_52_INOVACE_I–04–05 Název a adresa školy:
Hřebenový obrážecí nůž
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Rotační válec Síť, povrch, objem
VY_42_INOVACE_12_Oblouk a kruhová výseč - příklady
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
Povrch kvádru.
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 4.
Moment hybnosti Moment hybnosti L je stejně jako moment síly určen jako součin velikosti ramene d a příslušné veličiny (tj. v našem případě hybnosti p).
Zapojování rezistorů SÉRIOVÉ PARALELNÍ ELEKTRICKÝ PROUD STEJNÝ
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Transkript prezentace:

Kotoučový tvarový soustružnický nůž

Kotoučový tvarový soustružnický nůž

Upnutí kotoučového nože do držáku

Kotoučový nůž na vnitřní tvary

Výpočet kotoučového nože 𝐬𝐢𝐧 𝛂= 𝐯 𝐑𝐍 ⇒ 𝐯= 𝐬𝐢𝐧 𝛂∙𝐑𝐍 vk = ? 𝐬𝐢𝐧 (𝛂+𝛄)= 𝐯𝐊 𝐑𝐍 ⇒ 𝐯𝐊= 𝐬𝐢𝐧(𝛂+𝛄)∙𝐑𝐍 x= ? 𝐬𝐢𝐧 𝛄= 𝐱 𝐫 ⇒ 𝐱= 𝐬𝐢𝐧𝛄∙ r

Výpočet kotoučového nože A = r 2 − x 2 B = R 2 − x 2 m1 = B - A

Výpočet kotoučového nože C = ? C = RN 2 − vk 2 D = C – m1 R1= D 2 + vk 2

Úkoly: Nakreslete schéma pro odvození a vypočítejte rozměry tvarového kotoučového nože pro tvarovou součást ∅D=22mm, ∅d=18mm, α=8°, 𝛾 = 12°, poloměr kotoučového nože Rn = 45mm. Vypočítejte : v, vK, x, A, B, C, D, m1, R1 Napište, kde se kotoučové nože používají.