Pracovní listy k workshopu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Jak na web První krůčky Lukáš Reindl. Co je potřeba Budeme potřebovat počítač, na kterém běží alespoň nějaký jednoduchý textový editor (ve Windows Notepad.
Jak psát tiskovou zprávu?
Vize, Strategie, Cíle.
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Pro úspěch práce manažera a jím vedeného kolektivu je důležité i to, v jakém prostředí společně pracují, co je spojuje, jaké hodnoty a cíle sdílejí, jaká.
Význam informací v podnikání
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Lenka Zahradníčková
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Analýza makro a mikroprostředí
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
aneb zásady správné tvorby webových stránek Informatika Milan Šimek
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
úvod pojetí a obsah marketingu
W.P Ekonomický a sociální výbor Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK256.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
Úloha marketingu v řízení podniku
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Definice a vlastnosti Typy sociálních institucí Hodnoty a normy
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Zásady tvorby prezentace
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_221.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Struktura podnikatelského plánu
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
Budujeme značku: Pracovní listy k seriálu Září Přečtěte si úvodní článek seriálu.
Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení.
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Řízená praxe Asistence oddělení vývoje , Informatické praxe 2011, Jitka Němečková.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
MEZIGENERAČNÍ PŘEDÁVÁNÍ FIREM BŘEZEN 2016  JAN NAJMAN (ADVOKÁT)  HANA DAENHARDTOVÁ (DAŇOVÁ PORADKYNĚ, AUDITORKA)
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Pracovní listy ke školení
Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Mgr. Pavel Říha
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Jak na PR (absolutní základ)
Projekty MARSL.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Média - jak s nimi a jak na ně?
Pracovní listy k přednášce
Prezentace obchodního plánu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název společnosti Obchodní plán.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Pracovní listy k workshopu Nastavení firemní značky: od poslání ke každodenní práci 15. 2. 2019

Poslání firmy Vize Mise Řešení Poslání firmy vyjadřuje filosofii a směr, kterým se má firma ubírat. Poslání firmy se v našem podání skládá z vize, mise a řešení. Vize je důvod, proč firma vůbec vznikla. Měla by odkazovat k budoucímu stavu ve společnosti. Vize hledá příležitosti, chce vyřešit nějaký problém, který lidé mají a který dokáže společnost jako takovou posunout. Mise je pak způsob, jak vizi naplnit – jde o popis toho, jak podnikáte a jakou cestou se chcete k vizi dopracovat. Řešení je pak celkem strohý popis toho, co vaše firma nabízí. Poslání firmy pomáhá v rozhodování v každém momentu podnikání. Ať už se budete rozhodovat o vaší značce, spolupráci s další firmou nebo nabírat nové zaměstnanců, všechno by mělo být v souladu s vaším posláním. Poslání je důležité i pro zákazníky. Každá firma existuje proto, aby vydělávala peníze. Lidé ale potřebují příběh nebo přístup, se kterým se mohou ztotožnit. Následující texty slouží pro potřeby zakladatele nebo vedení firmy, a ne zákazníkům nebo zaměstnancům. Tyto texty jsou sepsané tak, aby byl všem jasný význam vět a každý rozuměl poslání stejně. Tento text není určený pro zveřejnění nebo použití v komunikaci. Mise Řešení

Pilíře značky 1. pilíř: 2. pilíř: 3. pilíř: Pilíře značky jsou navrženy tak, aby snadno, stručně a srozumitelně vysvětlily, o čem je značka, jaké s sebou nese hodnoty a co o sobě říká. Na rozdíl od poslání firmy jsou pilíře určeny pro komunikaci směrem k cílové skupině (např. k zaměstnancům nebo ke koncovým zákazníkům) – proto je možné je popsat „hravěji“ než poslání firmy. Pilíře značky by neměly obsahovat podobná témata jako má konkurence ani ta, která jsou ve vašem segmentu považována za něco samozřejmého. 2. pilíř: 3. pilíř:

Ideální asociace Vztah ke značce vzniká, když lidé přicházejí se značkou do kontaktu. Když si značku vybírají, když se o ní baví s přáteli, když ji používají anebo potřebují vyřešit svou zákaznickou stížnost. V takových situacích vznikají asociace se značkou, které určují, jaký vztah bude zákazník ke značce mít. Ve strategii značky nastavujeme ideální asociace – ty nejdůležitější představy nebo vzpomínky, které by měli mít lidé s vaší značkou spojeny. Každý krok, který vaše značka v budoucnu udělá, by měl vyvolávat tyto asociace, ať už půjde o newsletter, ceduli před obchodem nebo inzerát na nového zaměstnance.

Barvy, písma a další grafické prvky Ztvárnění značky Základní logo Ztvárnění značky zahrnuje různé viditelné i slyšitelné projevy značky. V této fázi se zabýváme názvem značky, sloganem, grafickou podobou značky a spadá sem i maskot nebo znělka. Všechny tyto projevy značky by měly být navrženy až ve chvíli, kdy máte jasnou představu o tom, jaké má značka pilíře a jaké ideální asociace má zprostředkovat. Varianty loga Barvy, písma a další grafické prvky

Komunikace značky Pravidla komunikace ano/ne správné psaní: výslovnost: Komunikace značky popisuje celkovou komunikaci, která by měla být jednotná napříč všemi kanály, a přesto být dostatečně variabilní a respektovat odlišnosti jednotlivých komunikačních kanálů. Jednotná a předvídatelná komunikace totiž dělá značku důvěryhodnější a má-li značka pro zákazníka fungovat jako bezpečná volba, nesmí se v různých situacích nebo místech lišit. Komunikační strategie je zásadní také pro její odlišení od konkurence a sjednocení komunikace v situacích, kdy za značku komunikuje více lidí. nesprávné psaní: rod: vzor: mn. č.?: ano/ne tyká/vyká?: oslovování: kdo mluví za značku? 1. os. j. č. („já značka“) / 3. os. j. č. („ona značka“) / 1. os. mn. č. („my tým“) podpis: netextová komunikace: zacházení s češtinou: Příklad pro Lovebrand: Správné psaní názvu je Lovebrand, nikoliv LOVEBRAND nebo Love Brand. Název se skloňuje podle vzoru hrad a je tedy mužského rodu. Množné číslo není přípustné. Výslovnost je anglická [lavbrend]. Vykáme a oslovujeme křestním jménem. Za značku mluvíme „my“ tedy v 1. os. mn. č. („Přemýšleli jste o své značce?“). Smajlíky používáme, jen když to má smysl a zřídka. Nemluvíme odborně, spíš v metaforách obecné češtiny.

Komunikace značky Tonalita komunikace Klíčová slova Jaká tonalita není Tonalita komunikace je prvkem značky, který výrazně přispívá k zapamatování nebo odlišení od konkurence. Jde o způsob, jakým tónem značka mluví, píše a působí pomocí grafiky. Následující modelové situace slouží jednak jako příklad tonality a jednak jako podklad pro tvorbu jakékoliv další komunikace. Příklady, které uvádíme, se v této podobě nemusí objevit nikde v komunikaci, ale slouží pro sladění stylu při psaní dalších textů (nově vytvářený text by měl být stylově shodný s modelovým). Jaká tonalita není Příklad pro Kokozu: Tonalita značky je přátelská, pozitivní, inspirativní, otevřená, realistická, hravá, profesionálně vtipná, má flow a specifický „kompostyl“ (To je hlína…, I my to občas pohnojíme…, Přinese vám ovoce…). Naopak tonalita není ukřičená nebo přikazující.

Potvrzení objednávky

Lovebrand je konzultantská firma, která pomáhá malým a středním firmám budovat a řídit svou značku. Ukazujeme, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro firmy, které si běžné způsoby tvoření značek (#hochbranding) nemohou dovolit. Věříme, že získávat zákazníky s pomocí silné značky je výhodnější než snižování cen. Díky silné značce může být firma dlouhodobě výdělečná. A to zvláště v době, kdy mají lidé dostatek informací pro rozhodování a kdy se díky technologiím mění prostředí, ve kterém podnikáme. ahoj@lovebrand.cz www.lovebrand.cz www.facebook.com/lovebrandcz www.twitter.com/lovebrandcz