Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Advertisements

Strukturované učení PROJEKT EU
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
zahajovací třídní schůzka 14. června 2013
1)seznámit s výstupy učitelské porady 2)připomenout loňskou změnu týkající se kouření 3)zdůraznit změnu týkající se max. počtu absencí a jejich omlouvání.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Pondělí 3. září 2012 Organizace přivítání prvňáčků.
1 Průběh řešení: Postupuje úkol podle časového plánu? Jaké je konečné datum úkolu? Jaké jsou konečné odhady nákladů? Porovnání stavu s jinými způsoby řešení.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Třídní schůzky Organizační záležitosti Připomínáme, že v závěru školního roku budou dny ředitelského volna. Děti dostanou vysvědčení již 20.
Hodnocení IVP.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Roman Kneifl 1. S (šestileté studium) - Ing. Milan Macas (čtyřleté studium) - Ing. Jana Kočanová Výchovná.
2. třídní schůzky 1. A
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Výuka 21. století Tvorba a implementace moderních způsobů výuky za podpory ICT a e-learningu.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Projektová výuka. Historie projektové výuky První známky – 17. a 18. století – Itálie a Francie – součást závěrečných zkoušek 18. a 19. století - Killpatrick.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Název školicí prezentace
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Důležité aplikace v IS MU
Název země Jméno | Učitel | Ročník.
Název země Jméno | Ročník.
Název vzdělávacího materiálu
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Název školicí prezentace
Název země Jméno Učitel Ročník.
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Práva dítěte Výchova k občanství
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Jméno učitele | číslo kurzu
Prezentace obchodního plánu
Vaše jméno | Váš učitel | Vaše hodnocení
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Název vědeckého projektu
Název vzdělávacího materiálu
Den otevřených dveří Název školy Datum.
Název školicí prezentace
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Vítejte milí žáci/studenti!
Školní vědecký projekt
Plán obchodního projektu
Název školicí prezentace
* Školení zaměstnanců Sem zadejte téma *
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída Vítáme vás! Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída 26.4.2019

Témata, která je třeba prodiskutovat Formulace hlavních cílů Kdo je kdo Pravidla chování ve třídě Zvláštní projekty Známkování Třídní schůzky Shrnutí 26.4.2019

Formulace hlavních cílů Vysvětlete poslání školy Tématicky roztřiďte a stručně popište významné akademické cíle Poznámka: Tyto informace mohou být prezentovány na více snímcích. 26.4.2019

Kdo je kdo Seznam důležitých zaměstnanců školy (ředitel, knihovník atd.) Připojte organizační schéma 26.4.2019

Pravidla chování ve třídě Zdůrazněte nejdůležitější pravidla Představte rozvrh hodin a denní rozvrh Pohovořte o tom, jak mají vypadat domácí úkoly Popište svůj plán řízení třídy Poznámka: Tyto informace mohou být prezentovány na více snímcích. 26.4.2019

Zvláštní projekty Uveďte zvláštní projekty včetně školních výletů, které jsou organizovány podle kalendáře pro školní rok 26.4.2019

Hodnocení Vysvětlete účel známek Představte formát vysvědčení Stručně popište postup a časový rozvrh známkování Vysvětlete jiné způsoby hodnocení 26.4.2019

Třídní schůzky Představte časový rozvrh třídních schůzek Rozdejte přihlášky Vysvětlete, co od třídních schůzek očekáváte Vysvětlete, kde a kdy jste k zastižení k případným konzultacím 26.4.2019

Otázky a odpovědi Zeptejte se, zda mají rodiče nebo studenti nějaké dotazy 26.4.2019

Shrnutí Dejte prostor diskusi týkající se uvedených témat Znovu zopakujte uvítání Závěrečné shrnutí 26.4.2019