Prezentace projektu: Rozvoj lidských zdrojů členských podniků Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR Ing. Kristýna Stejskalová Asociace obranného.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Advertisements

V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
1 Grantové schéma Podpora konkurenceschopnosti podniků Národní vzdělávací fond.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Výroční konference ROP Střední Morava Využití nového modelu administrace pro přípravu projektových záměrů z ROP Střední Morava OlomoucZlín
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Exportní strategie České republiky Exportní úspěchy podniků Moravskoslezského kraje Ing. Petr Adrián, MBA poradce pro řízení podpory exportu MPO konference,
„Zvýšení adaptability zaměstnanců působících v sekci kultura“ registrační číslo projektu: CZ.1.04/1.1.06/ Ing. Radka Soukupová seminář MK
Představení společnosti MARLIN, s. r. o
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Zvyšování manažerských kompetencí středního managementu a zaměstnanců firem Zlínského kraje TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekt „Vzdělávejte se!“
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP 4. dubna 2013.
Evropské projekty & management VÝCHODISKA:  Realita vstupu do EU, rozvoj regionů, potřeba posílení dovedností zaměstnanců a organizací, možnost změny.
Dotační tituly pro IT/ICT sektor. Dotační tituly pro IT/ICT sektor O eNovation Vznik v první polovině roku 2007 Poradenská činnost v oblasti eGovernmentu.
Představení projektu Rozvoj strojnické výroby - KOVO UNI s.r.o.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem státním rozpočtem České republiky 1 „Vzdělávejte se!“ Ing. Blanka Švorcová vedoucí Odboru.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu Projekt „AutoAdapt“ Projekt „AutoAdapt“ (stručná informace) Ing. Antonín Šípek, ředitel sekretariátu.
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část obsahová Praha, 15. března 2006 Ing. Jarmila Modrá Národní vzdělávací.
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Rada ředitelů AutoSAP Základní informace Počet zapojených firem: 19 Počet proškolených zaměstnanců: 1418 Rozpočet: Kč z Operačního.
Stav realizace 2011 Ondřej Rut Rada ředitelů AutoSAP
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
Nástroje daňových úlev
„Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků Střední školy zemědělské, p.o.“ CZ.1.07/1.3.44/
ESF 3/EQUAL Rob Straver Koordinátor správy dotací Odbor práce, aktivace a dotací Úřad sociálních záležitostí a veřejného blaha Workshop A Administrativa.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
1 Se sousedy k vzdělávání, registrační č. CZ.1.04/2.1.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Seminář pro organizace zřizované krajem Vzdělávání v eGovernmentu v Pardubickém kraji 19. a KrÚ Pk, sál Zastupitelstva Pk 9:00 hod.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Sekce energetiky Odbor energetické účinnosti a úspor Energetická účinnost – financování 11 Ing. Vladimír Sochor ředitel odboru energetické účinnosti a.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
9/28/20161 ČESKÁ TECHNOLOGICKÁ PLATFORMA PRO POTRAVINY FINANCOVÁNÍ ČINNOSTI Plenární zasedání České technologické platformy pro potraviny Praha, duben.
MINISTERSTVO OBRANY ČR. Sekce průmyslové spolupráce a řízení organizací  Praha,
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Představení dodatku smlouvy s DSO
ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Armáda a bezpečnost, nová role zbrojního průmyslu
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Poskytovatel Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Schválení programu 2. května 2016 Předmět podpory Projekt, který může mít charakter mezinárodní.
Financování a účetnictví základních škol
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Cesta k uplatnění na trhu práce
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
Transkript prezentace:

Prezentace projektu: Rozvoj lidských zdrojů členských podniků Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR Ing. Kristýna Stejskalová Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR datum

Základní informace o projektu Zdroj financování: EU, Operační program Zaměstnanost, 85% ESF, 15% státní rozpočet ČR Výše dotace AOBP: 9 390 077 Kč Indikátor proškolených osob: 218 (zapojeno 288) Trvání projektu: 1. 6. 2017 – 31. 5. 2020

Kategorie školení Měkké a manažerské dovednosti Obecné IT Specializované IT Jazykové vzdělávání Účetní, ekonomické a právní kurzy Technické a jiné odborné vzdělávání

Zapojení členové AOBP Název firmy Částka dotace Počet zapojených osob AURA 2 588 202 Kč 59 AERO Vodochody 2 566 752 Kč 86 Omnipol 1 907 504 Kč 56 VR Group 1 098 040 Kč 33 4M Systems 291 472 Kč 12 OPTOKON 212 130 Kč EGO Zlín 135 688 Kč Naviga 129 056 Kč 5 esc 35 392 Kč 2 SVOS 18 528 Kč T-CZ 17 984 Kč Argun 11 232 Kč Záhoří Trade 9536 Kč

1. kolo VŘ Jaro 2018 – 1. kolo VŘ - vybrán dodavatel 1. kategorie MMD, firma PROFIMA EFFECTIVE - již proběhlo 28 školení od konce srpna 2018 zpětná vazba od firem je pozitivní, naše spolupráce s dodavatelem také funguje bez problémů

2. Kolo VŘ Výběr dodavatele zbylých 4 kategorií, pro 5,. hledáme alternativní řešení Předpokládaný start dalších kategorií školení je od začátku roku 2019

Podmínky pro vstup do projektu De minimis za předchozí 3 kalendářní roky nesmí překročit 200 000 EUR (počítá se za majetkovou skupinu podniků) Pokud nepřekročí, spoluúčast firem je 0 % a mohou se do projektu zapojit Pokud překročí, tak v blokové výjimce s finanční spoluúčastí (50%), administrativně složité, nevyplatí se ani AOBP ani firmám

Podmínky pro vstup do projektu Členská firma AOBP Školení musí probíhat mimo hl. m. Prahu, firma však může sídlit v Praze Školené osoby musí být zaměstnancem členské firmy

Dodatečná možnost zapojení Kurzy Obecné IT Brno – možnost přihlašování do jednorázových kurzů společnosti ict PRO, https://www.ictpro.cz/. Obecné IT – přihlašování do uzavřených kurzů: Téma kurzu Rozsah Místo konání Počet volných míst MS Office Excel 16 hodin okolí Prahy 2 MS Word 8 MS Outlook 8 hodin CorelDRAW Photoshop Brno 5 GIMP 4 Pohoda 3 Skladové hospodářství Pohoda 6

Dodatečná možnost zapojení Aktivita „Obecné IT“ – uzavřené kurzy Tyto kurzy je možné uskutečnit pro uzavřenou skupinu Vašich zaměstnanců v sídle firmy kdekoliv mimo území hl.m. Prahy. Kurzu se musí účastnit 9-12 zaměstnanců. V tuto chvíli máme volných 640 školících hodin, takže to vychází na 40 x16 hodinový kurz nebo 80x 8 hodinový kurz. Vybírat je možné z následující nabídky kurzů:

Dodatečná možnost zapojení Téma kurzu Rozsah MS Office Excel 16 hodin MS Word MS Outlook 8 hodin CorelDRAW Photoshop GIMP Pohoda Skladové hospodářství Pohoda MS Office Powerpoint MS Sharepoint Linux

Dodatečná možnost zapojení Aktivita „Účetní, ekonomické a právní kurzy“ V této kategorii kurzů jsou již naplánovány kurzy pro některé členské firmy v okolí Prahy a v Brně. V níže uvedených kurzech je volná kapacita a je tam možné zaměstnance doplnit. 16 hodinové kurzy se konají dva dny po sobě (každý den 8 hodin), 8 hodinový kurz je jednodenní.

Dodatečná možnost zapojení Téma kurzu Rozsah Místo konání Počet volných míst Novinky v daních a účetnictví 8 hodin okolí Prahy 4 Cestovní náhrady 5 Účetní závěrka 9 Cash flow 16 hodin Finanční řízení 6 Veřejné zakázky Brno 1 Legislativa mzdového účetnictví

Technické a jiné odborné vzdělávání Téma kurzu Rozsah Místo konání Počet volných míst Podpora exportu vojenského materiálu – MO, MPO a MZV, EGAP, ČEB 8 hodin okolí Prahy 6 Brno 8 Plánování a vyzbrojovací programy MO a MV 7 Export vojenského materiálu – regulatorní rámec mezinárodní, bilaterální 5 Offsety/výrobní a technická spolupráce, investice, joint ventures v oblasti obranných a bezpečnostních programů Obranné a bezpečnostní standardy (NATO, EDA, ČR, USA) 9 4 Řízení kvality v oblasti obrany, letectví, kosmonautiky 2

Jak se zapojit Nahlásit se na seznam zájemců u kolegyně Štysové, pak Vám pošleme veškeré informace a administrativní pokyny. Je potřeba administrativní sounáležitost s AOBP (dodání všech dokladů), finanční spoluúčast firem je však 0 %

Nová výzva projektu č.110 Leden 2019 (příprava projektu prosinec 2018) Opět jednotkový projekt, řízený výhradně asociacemi a sdruženími Alokace 800 000 000 Kč AOBP může žádat až o 20 000 000 Kč pro vzdělávání členských firem

Jak se zapojit Do nové výzvy se mohou firmy hlásit s kompletními vzdělávacími plány na všechny kategorie školení: Měkké a manažerské dovednosti Obecné IT Specializované IT Jazykové vzdělávání Účetní, ekonomické a právní kurzy Technické a jiné odborné vzdělávání

Jak se zapojit Zaregistrovat se u kolegyně Štysové a v součinnosti s AOBP být připraven připravit nástřel vzdělávacího plánu začátkem ledna 2019 (bude prostor pro změny) De minimis (lze zapojit i v roce 2020, 2021 apod.) Členství v AOBP Je potřeba přihlašovat zaměstnance s podmínkou absolvování alespoň 40 hodin kurzu a maximálně 10 školení

Děkuji za pozornost Ing. Kristýna Stejskalová, stejskalova@aobp.cz