A B C D 1 2 3 4 5.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Dilemata diagnostiky poruch učení na vysoké škole
Studium v zahraničí Ing. Hana Rendlová Mgr. Helena Bicanová
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Novák Petr
Západočeská univerzita v Plzni
MS EXCEL Rodné číslo.
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Funkce v Excelu.
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Absolutní odkaz  Někdy při kopírování vzorců potřebujeme, aby se některé odkazy neměnily.  K takovému účelu slouží absolutní odkazy, které mají podle.
Dnes učím já....
Základní zásady pro výpočty v buňce 1)Každý vzorec musí začínat znakem „rovná se“ =. 2)Pokud znak nenapíšeme, program nic nespočítá. 3)Zápis vzorce nesmí.
Vítá vás Vítá vás Chovatelská stanice Chovatelská stanice Německých ovčáků Německých ovčáků.
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová II. Vzorce v Excelu Tipy pro práci s Wordem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
MS-Excel – relativní a absolutní odkaz
STATISTIKA Zdeňka Hudcová.
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Dlouhodobý záměr ZČU a jeho aktualizace pro rok 2006 Antonín Bulín, František JEŽEK Západočeská univerzita v Plzni.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Tabulkový procesor – Excel 2010 Práce se sloupci a řádky Sloupce Řádky (nastavení šířky sloupce i řádku)
Úvod Excel – tabulkový procesor. Řádek vzorců – zobrazuje úplný a skutečný obsah buňky Označená aktivní buňka Pozice aktivní buňky.
Ekonomika a marketing I. ročník Ukazatele firmy
EXCEL 2010 Datové řady 3. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
ÚPRAVA TABULKY VE WORDU
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
OBD 2010 Kde najdeme - INIS - OBD - Publikace OBD Manuál OBD Stručný návod OBD 2.6 Novinky Informace o předávání RIV Popis údajů dodávaných do RIV v roce.
Úvodní lekce do programu Excel Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
STAV A VÝHLED TRANSFERU TECHNOLOGIÍ NA ZČU doc. Ing. Jan Horejc, PhD., prorektor pro spolupráci s praxí Mgr. Jaroslav Šíp, asistent prorektora.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Únor.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Úvod Excel – tabulkový procesor. Řádek vzorců – zobrazuje úplný a skutečný obsah buňky Označená aktivní buňka Pozice aktivní buňky.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Tematický celek: Microsoft Excel Kód a název materiálu:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 Napište vzorec, kterým určíte celkový odběr rohlíků.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_06 Informatika - MS Excel – Matematické operace.
Adresování. Proč adresovat Při změně dat Excel přepočítá všechny výpočty, kde se změněné buňky objevily Kopírování vzorců – Usnadnění výpočtů kde se vzorec.
Informatika – Práce se vzorci. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-4.
E LEMENTARISTIKA ELEKTRONICKÝCH INFORMACÍ VI. T ABULKOVÝ PROCESOR FORMÁT LISTU, BUŇKY, ZÁKLADNÍ TECHNIKY PRÁCE Jiří Leipert.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
Tvorba tabulek ve Wordu
Mocniny s přirozeným mocnitelem
Formátování buněk - číselné formáty
MS Excel – Absolutní odkaz
VY_32_INOVACE_VJ31.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_15_20 Vložení III.   Najdi záložku „vložení“. Vlož tabulku – 3 sloupce, 4 řádky. První řádek označ modrou barvou. Vlož.
Co se všechno naučíme??? Formát buněk Formátovat text
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
MS Excel – Relativní odkaz
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Vyrovnávání chemických rovnic
Tabulkový procesor Síť buněk, do kterych lze vkládat údaje – číselné, textové, datové i logické. Jeho podstatou jsou vzorce pomocí kterých zpracováváme.
MS Excel – opakování Příklady řešte bez použití PC
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
A B C D Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
A B C Do buňky B1 vložíme vzorec =KDYŽ(A1>0 ; A1 ; -A1) Vzorec zkopírujeme do sloupce B.
Transkript prezentace:

A B C D 1 2 3 4 5

A B C D 1 -2 2 3 4 7 5 10

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 B2:B3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 B2:B3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 B2:B3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 ; B2:B3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 ; B2:B3) MIN(A1:B2) = 0 MIN(B2:B3) = 1

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =MIN(A1:B2 ; B2:B3)

A B C D 1 3 2 4 5 -5 Napište vzorec, který sečte vyznačené oblasti

A B C D 1 3 2 4 5 -5 =SUMA(A1;A2;B2;B3;C1;D1) =SUMA(A1:A2 ; B2:B3 ; C1:D1)

A B C 1 2 3 FEK 4 5 Dán seznam: FAV, FEK, FPR, FPE, FST Doplňte sloupec A na základě seznamu

A B C 1 FST 2 FAV 3 FEK 4 FPR 5 FPE Dán seznam: FAV, FEK, FPR, FPE, FST Doplňte sloupec A na základě seznamu

A B C D 1 2 3 -1 4 5

A B C D 1 3 2 5 -1 -4 4 -3 -5

A B C D 1 2 3 -2 Do buňky D1 vložíme vzorec =COUNTIF(A1:C3 ; …)

A B C D 1 2 3 -2 =COUNTIF(A1:C3 ; “0”) =COUNTIF(A1:C3 ; “>=2”)