Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JAK SE DÁ LÉTAT S KLUZÁKEM VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKY
Advertisements

Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
Změny v rozdělení vzdušného prostoru platné od
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
ODPOVÍDAČ SEKUNDÁRNÍHO RADARU
Změny pravidel a postupů
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Prezentace pro jednání se zástupci leteckých dopravců –
Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu (TP) Změna pravidel AIP pro proudová letadla ve směrech RWY 06, 24 a 30.
LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
LAA sobě Jihlava 2013 VZDUŠNÝ PROSTOR ČR.
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
4.PLACHTAŘSKÝ SEMINÁŘ v JABLONNÉM NAD ORLICÍ
RYR8403 x kluzák průběh letu CTR / TMA LKTB :06 – 15:38 UTC Zdroj radarových dat ALS LKTB.
Přechod na šíři kanálu 8,33 kHz
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Funkční bloky vzdušného prostoru Karla Dostálová.
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
Zasílání požadavků na navigační výstrahy a omezení vzdušného prostoru prostřednictvím AisView Marek Dočkal ŘLP ČR s.p.
LIS pro všeobecné letectví 2015
Zvyšování bezpečnosti letecké dopravy
Letecká záchranná služba
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
Jednotná kontaktní místa podle zákona o volném pohybu služeb Vlastimil Slovák, odbor Vnitřního trhu a služeb EU Ministerstvo průmyslu a obchodu.
LPS Karlovy VaryJiří FREI Změny LKKV – jaro 2012 IATCC Praha – konferenční sál /
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Předpisy v civilním letectví Prezentace připravená v rámci kampaně Doletíš?!
Jarní školení 2016 Letový prostor ČR – 2016 Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací Jiří Pruša Exkluzivní nezávislý časopis o letectví od profesionálů.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
1 Letecká informační služba od LIS k AIM Seminář pro všeobecné letectví Marek Dočkal/vedoucí Střediska LIS.
1 FIC PRAHA SEMINÁŘ PRO GA Václav Janout – instruktor FIC/AMC.
Rozšíření informačního systému OBZOR projekt spolufinancovaný z ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Ukázka řízení letového provozu na síti VATSIM Pavel Brodský.
Účinnosti nabyl ke dni 1. srpna 2016
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Seminář pro všeobecné letectví Jeneč,
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
Letecká informační služba pro GA 2017
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
15. ročník jednání s leteckými dopravci Milan Koráb
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
SEMINÁŘ VŠEOBECNÉ LETECTVÍ 2018
FIC Praha 2018 Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC 1.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Co je dobré připomenout únor 2017 Ing. Ivo Lengál
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Seminář pro všeobecné letectví Pavel Běleš
Prezentace AIM/LIS Lukáš Čuřík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Restrukturalizace zdravotní péče v kraji Weiden
Osvěžení znalostí, novinky a nové zdroje informací
Transkript prezentace:

Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od 28.2.2019 Seminář ŘLP ČR pro GA 12.1.2019 Ing. Michal Dvořák Vedoucí FIC Praha

Poskytování ATS neřízeným letům dnes: FIC Praha: mimo CTR/TMA v sektoru Čechy pod TMA Praha pod MTMA Čáslav, Pardubice APP Karlovy Vary: pod TMA Karlovy Vary APP Brno: pod TMA Brno a MTMA Náměšť mimo CTR/TMA v sektoru Morava South APP Ostrava: pod TMA Ostrava mimo CTR/TMA v sektoru Morava North

Poskytování ATS neřízeným letům od 28.2.2019: FIC Praha: v celém FIR Praha (v prostorech třídy G a E)

Poskytování ATS neřízeným letům od 28.2.2019:

ATS poskytované FIC Praha: Letová informační a pohotovostní služba neřízeným letům: Informace o provozu Informace o NOTAMech Informace o počasí Informace o aktivovaných prostorech Další informace užitečné pro bezpečné provedení letu Navigační pomoc a pomoc letům v nouzi Poskytuje se, je-li to proveditelné nebo na vyžádání Nezbavuje odpovědnosti velitele letadla!

Vstup do CTR/TMA: Žádost o vstup do CTR/TMA třídy D (vše kromě TMA Praha): 3 minuty před vstupem na frekvenci příslušné TWR/APP! (AIP ENR 1.2.1.10) Žádost o vstup do TMA Praha (třídy C) Prostřednictvím FIC Praha Pouze lety s FPL

Odlet kombinovaného letu z neřízeného letiště: Před vzletem koordinovat telefonicky s FIC Praha! (tel. 220 374 393) Po vzletu postupovat podle obdržených instrukcí (AIP ENR 1.1.1.3.1 c) )

Aktivace omezeného prostoru nebo zahájení výsadkové činnosti mimo CTR: Nejméně 30 minut předem telefonicky na FIC Praha (tel. 220 374 393) Požadavek na stoupání do TMA/nad FL95 prostřednictvím FIC Praha

Vyhnutí se aktivovaným prostorům: V odpovědnosti velitele letadla FIC Praha předá informaci o aktivaci na žádost pilota nebo z vlastní iniciativy, je-li to proveditelné

Lety s FPL z/na neřízené letiště: Hlášení o odletu: Po vzletu radiotelefonicky na FIC Praha (popř. jiné nejbližší stanoviště ATS) Možno i telefonicky prostřednictvím pověřené osoby Hlášení o přistání: Po přistání telefonicky na FIC Praha – 220 374 393 (popř. jiné nejbližší stanoviště ATS)

Děkuji za pozornost