PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU ZÁMĚR TVORBY PRODUKTU SBĚR DAT A PODKLADŮ ZPRACOVÁNÍ PROJEKTU PRODUKTU OPTIMALI- ZACE SCHVÁLENÍ PRODUKTU PRODEJ REALIZACE VYHODNO-CENÍ ZÁKLADNÍ LOGISTICKÝ ŘETĚZEC CESTOVNÍHO RUCHU
PROJEKTOVÁNÍ CESTOVNÍHO RUCHU V RÁMCI DESTINACÍ: NA CELOSTÁTNÍ ÚROVNI; NA ÚROVNI TURISTICKÝCH REGIONŮ; NA LOKÁLNÍ ÚROVNI; PROJEKTOVÁNÍ NA ÚROVNI SOUKROMÝCH SUBJEKTŮ: NA ÚROVNI CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ; V RÁMCI NESTÁTNÍCH NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ; PROJEKTOVÁNÍ PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU. VE VĚTŠINĚ PŘÍPADŮ PRODUKTY CESTOVNÍHO RUCHU PŘEDSTAVUJÍ PROCESY, OD ODJEZDU DO DESTINACE, PŘES VŠECHNY SLUŽBY A ATRAKCE V DESTINACI, AŽ PO NÁVRAT DOMŮ.
ZMĚNY V ORIENTACI ZÁJMU TURISTŮ A TOUROPERÁTORŮ TYP DESTINACÍ LOKALITY S KLESAJÍCÍM ZÁJMEM TURISTŮ EGYPT, TURECKO, TUNIS NOVÉ CÍLE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ FINSKO, OSTROV DOMINIKA, ETIOPIE, OMÁN, SPOJENÉ ARABSKÉ EMIRÁTY, KOLUMBIE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ZAHRANIČNÍ DESTINACE ŘECKO, BULHARSKO, CHORVATSKO, ITÁLIE, ŠPANĚLSKO NEJOBLÍBENĚJŠÍ DOMÁCÍ CÍLE PRAHA, ČESKÝ KRUMLOV, LEDNICE, KUTNÁ HORA (KOSTNICE, CHRÁM SV. BARBORY), HLUBOKÁ NAD VLTAVOU, KARLŠTEJN, KRKONOŠE
ÚNOSNÁ KAPACITA LOKALITY