Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Advertisements

PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Výstupy z Úvodního semináře
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Hodnocení IVP.
Logopedická třída MOTÝLCI
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Odevzdáno 23 dotazníků Struktura posluchačů: - 19 základní školy, 2 střední školy, 2 speciální školy a zařízení - 11 začínajících výchovných poradců -
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Inkluze pohledem rodiče: příklad dobré praxe z Liberce Dítě s mentálním postižením v běžné základní škole (ZŠ Sokolovská, Liberec) Mgr. Hana Kubíková.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Šablony.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
MAP – Místní akční plán ORP RK
Strategické řízení a plánování
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Plán vzdělávacích aktivit
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Tisková konference
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Vítejte na třetí místní konferenci
Vzorový projekt pro gymnázia
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Vzorový projekt pro ZŠ.
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace

Základní škola

Základní škola Šablony I Malotřídní škola 2 třídy pro 4 ročníky I. třída 1. ročník 9 žáků 2. ročník 9 žáků II. třída 3. ročník 9 žáků 4. ročník 3 žáci 1/3 dětí ze sociálně výlučného prostředí 1/3 dětí ohrožených školním neúspěchem Ve 3. a 4. ročníku 4 děti ze 12 s 2. stupněm podpůrných opatření Děti nadané s ambiciózními rodiči V 1. a 2. ročníku děti před vyšetřením v PPP, čekací doba ¾ roku. Časté změny v třídním kolektivu Učitelský sbor: 3 učitelé na 2 úvazky

Základní škola Šablony I Výstup z dotazníkového šetření potřeb základních škol Inkluzivní / společné vzdělávání Volba Šablon: II/1.2 Školní asistent II/3.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem Finanční dotace: 253 663 Kč

Šablona II/1.2 Školní asistent 14 měsíců na O,5 úvazku Školení pro asistenta pedagoga v NIDV Liberec Skvělá osobnost Přirozená autorita pro děti Pracovní náplň: Rovnoměrně rozložení přímé činnosti do obou tříd Pomoc při doučování žáků ohrožených školním neúspěchem Pomoc ve školní družině Význam: Praktická pomoc dětem především s IVP nebo PPP nejvíce v hodinách ČJ, M, Prv

Šablony II/3.3 Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem V prvním pololetí minulého školního roku, 60 minut 1x za týden Celkem se zúčastnilo 6 dětí z 1. a 2. ročníku ohrožených školním neúspěchem. Docházka 93% Vyučovala paní učitelka třídní za pomoci školního asistenta ze Šablon Náplň – český jazyk a matematika pro 1. a 2. ročník Všechny zúčastněné děti si v pololetním vysvědčení zlepšily prospěch alespoň o 1 stupeň Žáci nyní IVP nebo PPP

Mateřská škola

Mateřská škola Šablony I V Minulých letech rozšířena na 2 oddělení Celková kapacita 48 dětí: Oddělení starších dětí a předškoláků Ježečci Oddělení pro děti mladší i dvouleté Želvičky 1/3 dětí ze sociálně výlučného prostředí Děti v předškolním oddělení z 1/3 z obecně nepodnětného prostředí I děti z rodiny rodičů vysokoškoláků Stále větší % dětí s logopedickými problémy – napříč všemi sociálními skupinami, často nedořešené ještě na ZŠ

Mateřská škola Šablony I Výstup z dotazníkového šetření potřeb mateřských škol: Rozvoj čtenářské pregramotnosti Volba šablon: I/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP Čtenářská pregramotnost I/2.6 Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro MŠ) I/3.1 Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ I/1.1 Školní asistent Finanční dotace: 285 704 Kč

Šablony I/1.1 Školní asistent 14 měsíců na O,5 úvazku Školení pro asistenta pedagoga v NIDV Liberec Skvělá osobnost Přirozený mateřský vztah k dětem Pracovní náplň: Přímá činnost především v oddělení mladších i dvouletých dětí Pomoc při získávání praktických dovedností – oblékání, hygienické návyky Psychická podpora dětem špatně snášející odloučení od rodiny Pomoc v přímé činnosti učitelky MŠ a logopedické asistentky

I/2.3 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP Čtenářská pregramotnost Jediná šablona, která nás v současné době dělí od dokončení projektu

Ve škole je několik dětí se středně těžkými poruchami řeči I/3.1 Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ Ve škole je několik dětí se středně těžkými poruchami řeči Velké množství dětí s logopedickými vadami Je stále častější, že děti nastoupí do první třídy a ještě nepoužívají všechny hlásky Rodiče rádi se školním logopedickým asistentem spolupracují

Přínos projektu pro naši školu Šablony prakticky pomohly dětem Podpořily začínající a ještě studující paní učitelku v mateřské škole Odbouraly předsudky vůči práci asistenta ve třídě Posunuly pedagogický sbor v kladném přístupu k inkluzi – nebojíme se inkluze Přispěly k osobnostnímu rozvoji učitelů Daly příležitost sociálně špatně začlenitelným dětem se vzdělávat v naší škole a školce – jsme známí po celém okolí Celková dotace: 539 367,- Kč Nový interaktivní display do ZŠ Přinesly novou zkušenost s projekty – mají smysl a pozitivní praktický dopad

Národní institut pro další vzdělávání krajské pracoviště Liberec Spolupráce NIDV Prvotní motivace a povzbuzení ke vstupu do projektu Školení o celém projektu a jeho průběhu Individuální konzultace Podání přihlášky Výběr vhodných šablon Odevzdávání zpráv o realizaci Zprostředkování kontaktů na odborníky z MŠMT Pomoc se závěrem projektu a s navázáním do Šablon II Velký dík od nás z Nové Vsi Národní institut pro další vzdělávání krajské pracoviště Liberec