VY__III/ 2__INOVACE__199 Pracovní činnosti Window color - MANDALA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Advertisements

ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
FYZIKA VY__III/2__INOVACE__216. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 7. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
FYZIKA VY__III/2__ INOVACE__208. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy7. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY __III/2__ INOVACE __237. Autor DUMAlena Kopřivová Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy6. ročník základní školy praktické ŠVP„Učíme.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY__III/2__INOVACE__203 FYZIKA. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 9. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov. Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby krabičky na pastelky formou prezentace Autor Dagmar Matúšů.
VY__III/2__ INOVACE__108 Dějepis Pravěk na území Čech a Moravy.
VY__III/2__INOVACE__130 Prvouka Frýdlant. AnotaceŽák ve skupině sleduje prezentaci se současným komentářem učitele a odpovídá na kladené otázky. V prezentaci.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY__III/2__INOVACE__140 PRVOUKA Autor DUMMgr. Petra Válková Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 2. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
VY__III/2__INOVACE __215 FYZIKA. Autor DUMMgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy 7. – 9. ročník ZŠ praktické ŠVP„Učíme.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Váza ze sklenice od kávy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__210 FYZIKA SPEKTRUM BAREV.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__198 Pracovní činnosti Ubrousková technika 1.
VY__III/2__INOVACE__194 Pracovní činnosti KYTIČKY Z PAPÍRU.
VY__III/2__INOVACE__206 FYZIKA METEOROID METEOR METEORIT.
Mgr. Jindřich Láska, s využitím publikace internetových stránek
VY__III/2__INOVACE__192 Pracovní činnosti Tea Bag Folding Kytička.
VY__III/2__INOVACE__205 FYZIKA MĚSÍC.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__197 Pracovní činnosti Andílek z korálků.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
VY__III/2__INOVACE__207 FYZIKA Tepelná elektrárna.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Velikonoční ovečka VY_32_Inovace_04MD-2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
VY__III/2__INOVACE__163 Voda a kov.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Bez vody by nebyl život na Zemi
VY__ III/2__INOVACE__201 FYZIKA MAGNETY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY__III/2__INOVACE__144 Geometrické tvary.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Autor výukového materiálu:
PLANETY SLUNEČNÍ SOUSTAVY
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
POVRCH EVROPY – POHOŘÍ A NÍŽINY
Geometrické tvary.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

VY__III/ 2__INOVACE__199 Pracovní činnosti Window color - MANDALA

Autor DUM Mgr. Jarmila Borecká Datum (období) vzniku DUM 12. 5. 2012 Ročník a typ školy 5. – 9. ročník ZŠ praktické ŠVP „Učíme se pro život“, č.j. 580/07, RVP pro ZV, příloha pro LMP Vzdělávací oblast Člověk a svět práce Vzdělávací obor Vyučovací předmět Pracovní činnosti Téma (klíčová slova) Plastový obal z krabičky od CD nebo DVD, barvy window color Očekávaný výstup Žák by měl vytvářet přiměřenými pracovními postupy různé výrobky z daného materiálu Druh učebního materiálu Prezentace Microsoft PowerPoint Anotace (popis způsobu použití) Žák sleduje prezentaci na počítači a na závěr odpovídá na uvedené otázky. Žák také může sledovat prezentaci učitele předváděnou na interaktivní tabuli, potom dle návodu dodržuje postup a vytváří obrázek technikou window color. Snaží se vymyslet svůj vlastní námět. Velikost 3,7 MB  

Window color MANDALA

MANDALA pochází ze starobylého indického jazyka „sanskrtu“ a znamená v překladu „kolo - kruh“ či „oblouk“. Mandala začíná i končí v jednom středu a z tohoto centra vycházejí všechny tvary, které můžeme v mandalách pozorovat.

Pomůcky: plastové „CD“, černá kontura, barvy window color

pomocí černé kontury nakreslíme obrysy obrázku

po zaschnutí vybarvíme barvami window color

necháme uschnout

Děkuji Vám za pozornost. Následují kontrolní otázky.

Co znamená slovo mandala? Které pomůcky budeš potřebovat k výrobě mandaly?

PREZENTOVANÉ FOTOGRAFIE JSOU VÝHRADNÍM VLASTNICTVÍM AUTORKY DUM Mgr PREZENTOVANÉ FOTOGRAFIE JSOU VÝHRADNÍM VLASTNICTVÍM AUTORKY DUM Mgr. Jarmily Borecké.