Celoživotní vzdělávání učitelů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VZDĚLÁVÁNÍ INFORMATIKY NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH & POTŘEBY PRAXE Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. Ing. Dominik Vymětal, DrSc.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Rekonstrukce vnitropodnikové počítačové sítě Obecního úřadu Šatov Prezentace bakalářské práce Roman Tatár Vedoucí práce: Ing. Martin Pokorný Mendelova.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní Ústav dopravní telematiky Geografické informační systémy Doc. Ing. Pavel Hrubeš, Ph.D. Ing. Veronika.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Studium k výkonu specializovaných činností: Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
Due diligence Lucie Hladká Postup při právní prověrce  Organizace času a (ostatní) práce  Revize dostupných relevantních přípravných dokumentů.
Katedra výrobních strojů a konstruování CAD systémy na katedře 340 CATIA INVENTOR I-DEAS, NX.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Matematická gramotnost v realizovaných projektech
model fungování a praxe
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Platformy projektu KAP LK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Komplexní systém hodnocení
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Přednášející: Ing. Ivana Jágriková
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
INFORMATIKA – použití počítačů
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
METODIKA ZAVÁDĚNÍ UIS NA JINÝCH UNIVERZITÁCH
Inf Počítač a lidé s handicapem
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Seznámení s Ústavem plynných a pevných paliv a ochrany ovzduší
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Teoretické pojmy z výpočetní techniky
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Problematika studentů se sluchovým postižením na VŠ
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Inf Vývojový diagram.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
MU002 Informatika II Základy algoritmizace 1/13
Cisco Networking Academy
Digitální gramotnost ve stavebním projektování
Centralizované rozvojové projekty 2017
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Máte zájem o více informací?
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
UA104 – Didaktika informatiky I
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Počítačové sítě Úvodní přednáška
Inovace VOV informace o projektu
MU002 Informatika II Základy algoritmizace 1/13
Transkript prezentace:

Celoživotní vzdělávání učitelů RNDr. Tomáš PITNER, Dr. katedra informačních technologií Fakulta informatiky Masarykovy univerzity Botanická 68a, 602 00 BRNO  : +420 - 5 - 41 512 360 E-mail: tomp@fi.muni.cz http://www.fi.muni.cz/~tomp

Základy algoritmizace a programování (1) Garant: RNDr. Tomáš Pitner, Dr. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: základní principy řešení problémů na počítači algoritmus jako formalizovaný postup řešení úlohy typické metodiky analýzy problému, návrhu příslušných algoritmů, datových struktur a je-jich implementace 23/02/2019

Základy algoritmizace a programování (2) modelovací a programovací nástroje pro řešení jednotlivých tříd problémů účastníci by měli zvládnout praktické algorit-mické obraty a jejich programovou implementa-ci v jazyce Pascal kurz poskytuje základní orientaci v problemati-ce algoritmizace a programování a připravuje absolventy na další studium v této oblasti 23/02/2019

Efektivně řešitelné problémy Garant: Doc. RNDr. Luboš Brim, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: otázky existence/neexistence algoritmů a otázky možností konstrukce efektivních algoritmů pro řešení problémů důvody případné neexistence algoritmu a objas-nění jejich zásadního významu pro informatiku kurz je postaven na jednoduchém výpočetním modelu, kterým je běžný programovací jazyk pascalovského typu 23/02/2019

Jazyky, automaty a gramatiky Garant: Doc. RNDr. Mojmír Křetínský, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: kurz ilustruje základní principy výstavby formál-ní (matematické) teorie vedoucí k prakticky uži-tečným výsledkům účastníci se seznámí s: pojmy jazyk, gramatika a automat aplikací nastudované teorie konečných automatů na konkrétních problémech z praxe principy syntaktické analýzy založené na teorii bez-kontextových jazyků 23/02/2019

Dialogové systémy a jejich aplikace pro výuku a vzdělávání Garant: Doc. RNDr. Ivan Kopeček, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: historie, současný stav a očekávaná budoucnost dialogových systémů jako základní informační technologie pro komunikaci s počítačem efektivní využití dialogových systémů ve škol-ství (včetně jejich využití pro postižené žáky) struktura dialogových systémů a relevantních informačních technologií 23/02/2019

Právo, etika a ochrana dat v informačních technologiích Garant: RNDr. Mgr. Vladimír Šmíd, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: základní legislativní principy práce s informacemi a v informačních systémech etika při práci s informacemi a budování informač- ních systémů principy zajištění bezpečnosti počítačů a komuni- kačních systémů 23/02/2019

Operační systém UNIX Garant: Ing. Michal Brandejs, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: ovládání operačního systému UNIX základy práce v systému, se systémem souborů, s ovládáním interpretu příkazů (bash) programování v prostředí interpretu příkazů možnosti pro zpracování textů 23/02/2019

Počítačová podpora výuky matematiky Garant: Prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: použití počítače při výuce matematiky využití Internetu při výuce a při vyhledávání informací podpora výuky geometrie (program Cabri) vizualizace probírané látky podpora výuky matematiky prostřednictvím pro- gramů pro symbolickou matematiku 23/02/2019

Technické vybavení počítačů Garant: RNDr. Jaroslav Pelikán, Dr. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: architektura PC a jeho periferních zařízení principy činnosti jednotlivých zařízení, jejich vlastnosti, parametry a vzájemná (ne)kompatibilita absolventi kurzu by měli být schopni: kvalifikovaného nákupu výpočetní techniky identifikovat závady v počítači provést jednodušší opravy v počítači osadit nový modul do počítače (včetně jeho korektního nastavení 23/02/2019

Počítačové sítě Garant: Doc. RNDr. Luděk Matyska, CSc. Charakteristika a cíl vzdělávací akce: principy lokálních i rozlehlých počítačových sítí základní stavební prvky používané pro budování počítačových sítí model OSI služby lokálních sítí síťové architektury (Ethernet, ATM, …) síť Internet a její běžné služby šifrování (symetrické a nesymetrické šifry) 23/02/2019